Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Lovec a kořist


Lovec a kořist Napsala jsem takovou krátkou jednorázovku, je o Belle a Edwardovi. Belle zemře přítel a snaží se jít za ním, běží k útesu a narazí na Edwarda. Doufá v to že jí dát to co chce, co udělá Edward? Jak se zachová? Splní Belle její přání?

Lovec a kořist

Pouze pohled vypravěče:

Dívka nevěděla co dál, běžela lesem a několikrát spadla. Měla pár zranění, z každé ji tekla krev. Ale nezajímalo ji to, vnímala jenom tu bolest v srdce, zemřel její snoubenec. Měl nehodu kterou nepřežil. Dívka ho milovala nadevše, nedokáže si bez něho svůj svět představit. Běžela k velkému útesu, přála si aby to už všechno skončilo.
Dělilo ji jen pár metrů od toho útesu, věděla že tímhle ublíží několika lidem, ale nedokáže být v tomhle světě, bez něho.


Objevila se před ní postava, přimělo ji to zastavit. Byl schovaný ve stínu, neviděla na jeho tvář. Ale něco jí říkalo aby utekla, že se může něco stát. Ale jí to nezajímalo, šla blíž k němu. Doufala že to třeba skončí za ni, že jí na místě zabije a bude po všem.
Pohnul se a ona na chvíli uviděla jeho tvář, byla nádherný ale ne lidská. Takovou nemohl mít člověk, možná ďábel ale člověk rozhodně ne. Stále ale šla blíž, chtěla ho vidět. Chtěla aby ji zabil, chtěla aby zemřela v náručí nádherné osoby. Aby ji zabil sám ďábel, ten který si vzal jejího snoubence.
Chlapec se stále ale nepohnul, nechtěl jí nic udělat. Ale sama si o to prosila, byla strašně zraněná a vyrušila ho z lovu. Byl hladový, potřeboval krev a ta její se mu nabízela.
Cítil to pálení v hrdle, ten démon v něm říkal aby si ji vzal. Že bude pouze o člověka méně. Čím blíž se přibližovala bylo to horší, přál si ji zabít. Ale jeho srdce? To mu podivně bránilo, nejspíš by nesnesl to pomyšlení. Pouze se na ni díval, už byla jenom pár kroků od něho. Nedýchal, snažil se myslet na svoji rodinu. Kolik by toho ztratily a on taky, ztratil by svoji sebekontrolu, to monstrum by ho ovládlo.
,,Co tady děláš? Je to nebezpečné." Edward se snažil být milý, ale nebyla to jeho povaha. Byl lovec a ona kořist, byly pro sebe jako určeni.
,,Mohu se ptát na to samé." Kdyby jenom tušila že si zahrává ze svým životem, ale Isabella vlastně chtěla umřít. Nic jiného si nepřála.
Edward to věděl, ale začal se k ní pomale přibližovat. Už to pouze nedokázal, potřeboval uhasit tu nesnesitelnou žízeň a ona se mu dobrovolně nabídnula. Pomale k ní šel, Isabelle bušilo srdce jako na poplach, možná že s Edwarda, možná že z blížící smrti a klidu.
,,Pro mě je to bezpečné, jsem upír, byl jsem na lovu. Ale nemusel jsem chodit daleko, ty jsi za mnou přišla sama." Nadlidskou rychlostí byl u ní a držel jí pod krkem, Isabella se stále ale nebála. Myslela na Marka, jak budou spolu v nebi šťastni.
,,Tak mě zabij, jsem ráda že to budeš ty." Pověděla, ale stálo ji to velkou snahu.
,,Proč? Copak nemáš pro koho žít?"
,,Máš pravdu, nemám. Ale proč by tě to zajímalo, udělej to!" Isabella ho přímo prosila, ale to ho utvrdilo v tom že je na dně. Nikdo by nechtěl umřít, všichni by prosily, jakkoliv, aby ušetřil jejich život.
,,Určitě máš pro koho žít, nemůžeš takhle zahodit život." Uvolnil svoji ruku, nechtěl ji ublížit. Určitě se najde někdo kdo ji bude milovat.
,,Povíš mi co se stalo? Prosím?" Isabella mu tohle nevěřila, myslela že ji chce přivést na jiné myšlenky aby ji potom mohl zabít. Ale přikývla a pověděla mu svůj příběh, Edward potichu naslouchat, bolelo ho u srdce když ji poslouchat. Slyšel její srdce a když ji tekly slzy po tváři, chtěl ji obejmout, ale nemohl.
,,Splníš mi něco?" Zeptala jsem po dlouhé době Isabella, Edward věděl že by ji neměl nic plnit, ale myslel si že to bude něco rozumného.
,,Splním." Chvíli čekal, Isabelle se na tváři objevil úsměv.
,,Vezmi si můj život, uhas svoji žízeň."
Edward přemýšlel jestli slyšel dobře, byl naprosto překvapený. Nevěděl co udělat, byl snad jediný upír který byl v šoku. Nechtěl jí vzít život, jeho srdce by to nesneslo. Ale ona se trápila, vypadala tak slabě a on nesnesl ten pohled. Nechtěl ji vidět trpět, chce být v nebi, se svým Markem.
,,Vážně si tohle přeješ? Umřít?" Stálo ho to velké úsilí tohle povědět.
,,Víc než cokoliv jiného."
Edward se k ni pomale naklonit, aby měl lepší výhled na její tepnu.
,,Poslední přání?"
,,Ano, polib mě."

Edward byl šťastný že tohle ji může splnit, políbil ji na ústa, opětovala mu to, ale potom se odtrhla s čekala. Edward se naposledy nadechnul, jeho krk byl jako v ohni.
Jeho ostré zuby protrhli její tenkou kůži a pil její krev. Byla pro něho skvělá, byla ještě lepší než si představoval. Ale pořád doufal v nějaký zázrak.
Až když v ni nezůstala ani kapka krve přestal, položil si ji do náruče a kolébal, z jedné strany na druhou.
Věděl ale že je šťastná a že si tohle přála. Ted už bude navždy s Markem.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec a kořist :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!