Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » La tua cantante


La tua cantante

Někdy je touha silnější než láska...

Bella se společně s Edwardem vrátili z Volterry. Všechno probíhalo tak, jak mělo, avšak pak se něco zvrtlo...

La tua cantante

Trhnutím jsem se probudila. Vymrštila jsem se do sedu, a zatímco jsem se rozhlížela po pokoji, hrudník se mi zběsile zdvihal. Nemohla jsem popadnout dech, nejspíš následek té strašné noční můry, ze které jsem se právě probrala.

„Bello,“ ozvalo se odkudsi. Otočila jsem se za hlasem a s překvapením zjistila, že Edward sedí v rohu místnosti na jeho oblíbeném křesle.

Při pohledu na něj se mi ještě více zrychlil tep. Až jsem žasla, jak je krásný, jak nevinně a sladce vypadá… Neviděla jsem ho tak dlouho…

Najednou jako by mě do hlavy někdo uhodil kladivem. Na všechno jsem si vzpomněla. Na události posledních dní. Útek z domu, Alice, dlouhá, takřka nekonečná cesta za smyslem mého života, Volterra, to strašidelné město upírů, Edward, Volturiovi, ultimátum, krmení à la švédské stoly kontra co dům dá, zdlouhavý let, láskyplná slova všeptaná do mých vlasů, dojemné objetí, motýlí polibky, láska obklopující mne celou… A Charlie.

Kdybych v té chvíli neseděla, hned bych to napravila. Vybavilo se mi, jak Charlie křičel na mou životní lásku, když jsem se po tolika dnech konečně vrátila – v jeho náruči.

Nevěděla jsem, co všechno můj otec stačil Edwardovi říct, protože uprostřed jeho řečí jsem nejspíš omdlela, protože mám takříkajíc „okno“, pokud se jedná o věci následující.

„Konečně jsi vzhůru,“ poznamenal Edward, čímž mě donutil, abych se na něj opět podívala.

„Jak… Jak dlouho jsem spala?“

„Bezmála dva dny. Ale není třeba si cokoli vyčítat a divit se tomu. Byla jsi hodně unavená, hlavně psychicky. Charlie si už sice začínal dělat starosti, ale pak se rozhodl, že tě zatím nechá spát a začne to řešit, až to bude opravdu nutné,“ uchechtl se a na tváři se mu objevil okouzlující úsměv.

„Ví, že jsi tu?“ vyhrkla jsem první otázku, která se mi drala na jazyk.

„Ne. Vždy, když sem šel, schoval jsem se. Nejspíš by nebylo dobré, aby věděl, že tu jsem takřka neustále. Abych řekl pravdu, myslím, že by ho trefilo, kdyby to vědět,“ dodal zamyšleně a rukou si zadumaně začal mnout bradu.

„Seřval mě jako malé dítě. Vyčetl mi všechny křivdy světa, tvůj špatný stav po mém odchodu, škodolibě mi do očí vpálil tvůj krásný vztah s tím usmrkaným Blackem, podle jeho myšlenek nebyl dalek toho, aby mi podpálil auto nebo mu přinejmenším trochu poškrábal lak (díkybohu, bylo z půjčovny). Nejlepší stejně bylo, když mi teatrálně oznámil, že „jeho dveře jsou pro mne navždy uzamčeny“. Znělo to jako z nějakého ujetého filmu o upírech,“ odpověděl na mou nevyřčenou otázku, v hlase znatelný pobavený záblesk.

„Oh!“ vyjekla jsem a nevěřícně se na něj podívala.

„Neboj, já si poradil,“ mrkl na mě a v očích mu zajiskřily neposedné ohníčky. Ten pohled mě opět donutil zalapat po dechu. Po chvíli, která mi posloužila k uklidnění, jsem ho kývnutím hlavy vyzvala, aby pokračoval.

„Použil jsem šperháček!“

Po jeho poznámce jsem opět lapala po dechu, neboť jsem se málem zalkla smíchy. Přitom mi v hlavě probíhaly myšlenky, jak jiný Edward je. Jak moc se změnil. A jak se mi ta změna líbí.

Avšak objevila se tu i jedna myšlenka pochmurnějšího rázu – poté, co se změnil, ho už nepoznávám. Jako by to ani nebyl on, jako by to byl úplně někdo jiný…

 

Když mi to došlo, trhla jsem sebou a v ruce, kterou jsem měla položenou na nočním stolku (o čemž jsem, jen tak mimochodem, vůbec nevěděla, musela jsem ji tam položit samovolně), jsem ucítila náhlou, intenzivní bolest, která však okamžitě odezněla.

Podívala jsem se, co ji způsobilo. Koukla jsem se na svou pravačku a zažila pocit déjà vu. Hlava se mi zamotala a já, stále ještě slabá po dlouhém spánku, jsem padla do peřin.

Na několik minut jsem ztratila vědomí. A když už jsem se konečně probrala, uviděla jsem Edwarda, kterak se nade mnou sklání, pohled upřený kamsi pod peřinu. Až po chvíli mi došlo, že hledí na mou ruku…

Jeho tvář byla změněná stejně jako jeho povaha, jeho chování. Všimla jsem si toho až nyní. Byla drsnější, hrubější, napjatější. Zrcadlila se v ní bezmoc, potlačovaný vztek a… bezohlednost.

Ten pohled mě děsil. Děsilo mě to, jak se změnil. Jak ho Volterra změnila. Co se to s tím stalo, s mým milovaným, ohleduplným upírem…

Znovu jsem se na něj podívala a zastavila se u jeho očí. Byly lačné, touha se v nich mísila se sebeovládáním. Bohužel, bylo slabší a ustoupilo silnějším pocitům…

Sklonil se nade mne a s tichým vrčením přičichl k mému hrdlu. Slastně se nadechl a nosem přejel po mé zběsile pulzující tepně.

„Ach… Tak sladká… Volá mne… Zpívá mi… Zdá se lahodnější než kdy dřív… Líbeznější, podmanivější… Ach…“ vydechl a ještě jednou si přivoněl. Poté pozvedl hlavu a zmučeně se mi podíval do očí.

„Promiň, ale vážně to nemůžu vydržet… Ach…“ S těmi slovy opět sklonil hlavu a připravil si prostor pro svou další činnost. Chvíli mi jen tak ožužlával krk, jemně ho laskal. A pak… se zakousl.

A sál a sál a sál a sál… Pomalu, ale jistě jsem ztrácela vědomí. Bylo mi jasné, že tenhle den je mým posledním. Ale tak nějak mi to bylo jedno. Cítila jsem to samé, jako když jsem tenkrát skákala z útesu. Lhostejnost, úlevu a klid v duši…

Předtím, než jsem omdlela a zavítala do krajin tajných snů a přání, tam, kde andělíčci dávají dobrou noc, jsem zaslechla poslední slova od svého milovaného:

„Výtečné… Lahodné… Slast sama… Aro měl pravdu… Nic se nevyrovná krvi, která zpívá… Ach, ty jsi tak neskutečně sladká, vábivá, nekonečná… Moje pěvkyně…“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek La tua cantante:

 1
29.09.2013 [18:25]

RosabellaLarrinCullenNo, páni, ten závěr byl legendární! Opravdu krásná a úžasná jednorázová povídka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 29.09.2013 [18:16]

emam: Ten tvoj komentár bol proste super. Emoticon
Inak skvelá jednorázovka. Emoticon
Faj´kt Emoticon Emoticon
Tiež by ma zaujímalo prečo sa Edward tak zmenil. Emoticon
emam: nasadila si mi, ako vy vravíte, brouka do hlavy. Emoticon
Proste super jednorázovka. Emoticon Emoticon Emoticon

2. emam
29.09.2013 [18:05]

emamJen by mě zajímalo, co se mu stalo, aby k takové změně vůbec mohlo dojít Emoticon Ale kdyby k ní došlo vůbec bych se takovému závěru nedivila Emoticon

01.07.2011 [18:04]

BellaSwan1992Ohhhh, Bože můj, snad nejpůsobivější jednorázovka od tebe. Vážně se mohl takhle změnit? Z hodného, mírumilovného, tolerantního, láskyplného upíra, do bezcitné stvůry.
Úplně nádherně jsi popsala tu změnu, Bellinu zmatenost, pocity, lhostejnost.
Vážně perfektní, šíleně moc se mi to líbilo, ano jak už jsem řekla, jako všechny tvoje povídky. S postupem času zjišťuji, že si vážně víc a víc lepší spisovatelka. Né, že bych někdy o tvém talentu pochybovala, právě naopak. Ale s každou přečtenou povídkou od tebe se tohle vědomí zvyšuje. Vážně se těším, až zase napíšeš nějakou tu jednorázovku, a další kapitolu Givu... Hodlám přečíst všechny povídky od tebe, ale jelikož jsou všechny tak emocionálně plné a nemám celý den na čtení, bohužel. Tak to budu muset udělat postupně. Máš můj obrovský obdiv, víš? Vážně píšeš nenahraditelně, poutavě, napínavě, krásně. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!