Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Keep your memories

Rosalie Hale by Shindeen


Keep your memoriesPřiznávám, že tématu E+B mám plné zuby, proto jsem to celé psala naprosto nadneseně, nevážně a s přílišnými prvky mého milovaného fantasy :).

V zajetí nastalého stereotypu vstanu, vezmu svůj talíř a odnesu ho ke dřezu na umytí. Charlie zrovna není doma a Edward má nějaké rodinné povinnosti, což v překladu znamená, že se něco děje, mně se nic neřekne a on to se svou upíří rodinkou řeší.

Shodou náhod a osudu pohledem zavadím o odpadkový koš – už by potřeboval vynést. Vyndám z něj tedy plný pytel, čapnu klíče a otevřu si dveře. Na takové domácí práce jsem už navyklá.

Trochu vratkým krokem zamířím k popelnici. Už metr od domu začnu pociťovat bolest hlavy, protože sice je zatažíno (ve Forks obvyklé), ale před půl hodinou bylo poledne a tak se venku rozpíná šílené dusno.

Sáhnu po víku s úmyslem odpadky vyhodit, jenže ztratím rovnováhu a, pro mě značně typicky, škobrtnu o vlastní nohu. Což znamená pád. A tvrdý náraz.

Ztratím vědomí.

A aniž by si toho někdo všimnul, ztratím také veškeré vzpomínky od přistěhování z Phoenixu.

***

Pokud se našel nějaký zbloudilý jedinec, který ještě pochyboval o Bellině smůle, právě ztratil poslední argumenty. Že Bella spadla je zcela běžné, ale pouhý pád je u ní málo. Takže se jí podařilo trefit do 12 hodin, 34 minut a 56 sekund 7. dne 8. měsíce roku zkracovaného jako 09.

Jedná se o magický okamžik, který se vyskytne jen jednou za století, a jež otevírá cesty nadpřirozenu. V tu chvíli je to jako hrnečku vař – např., objevují se podivné předměty, činy v tu dobu zesilují, nebo mění své dopady atp. Upíři o tom vědí (a většina to již zažila); a zrovna na toto téma je jejich porada, kterou přeruší hrozivá rána před domem.

Edward vyběhne ven zkontrolovat situaci, zbytek Cullenů v patách. Tuší, že mohou čekat cokoliv, od zelenokorého upíra s anténkami po přerostlou berušku.

„Zrcadlo? Jenom obyčejné zrcadlo??“ zvolá otráveně Emmett, když starožitnost s pozlaceným rámem uvidí.

„V tento den není nic obyčejné,“ pousměje se Alice a přitančí, aby pozdravila svůj odraz.

„To není, když nás to na celý den připravilo o schopnosti,“ zamumlá Jasper. Jenže Alice nereaguje a upřeně hledí na lesklou plochu před sebou, jako by upadla do šoku.

„A... Alice?“ vyhrkne a zatřese jí s ramenem. Jeho druhá polovička se pomalu probere.

„Vrátily se vize?“ zeptá se Edward, již pár hodin neschopný číst myšlenky.

„N-ne... já... viděla jsem temnou celu... cítila prázdnotu...“ zablekotá a sesune se na zem. Má nepřítomný výraz a trochu se třese. Jasper si k ní přiklekne a obejme ji.

„To zní jako Tvoje minulost, viď?“ zašeptá.

„Nezní... to doopravdy je,“ zareaguje Alice. Edwardovi to nedá a nahlédne do zrcadla taky. Hned na to vyděšeně odskočí.

„Chřipka a Tvá matka?“ poznamená Carlisle.

„Ano,“ strnule odpoví a podívá se na Emmetta.

„Zkus to, prosím.“

V následujících vteřinách se potvrdí jeden fakt – že to zrcadlo vážně ukazuje vzpomínky. Edward neodolá a promítne si v něm, samozřejmě zrychleně, celý svůj život. Když se ale dostane k Belle, něco si uvědomí: Bella je magnet na nehody... co když se jí podařilo něco vyvést?

Bez dalších okolků se rozeběhne k ní domů. Emmett a Jasper ho následují.

***

Dorazili tam a Bellu okamžitě uviděli. Sedí na trávě a prohlíží si brouka, co jí leze po ruce.

„Bello, jsi v pořádku?“ rychle se optá Edward a přisedne si k ní. Ovšem ona se na něj vyděšeně podívá a přiškrceně pronese otázku: „My se známe...?“

„Ale notak, já se o Tebe bál, že se Ti zase podařilo k sobě přitáhnout smůlu...“ začne vysvětlovat, ale Isabella vstane a poodstoupí od něj.

„Právě jsem se sem přestěhovala za tátou, ještě tu nikoho neznám... takže prosím odejděte.“

„Bello, přestává to být vtipné,“ přidá se Alice, která nakonec taky přiběhla. To promluví Jasper: „Nechápu, co se děje, ale s Bellou něco není v pořádku. Nevypadá, že by to hrála.“

„Jděte pryč,“ chladně zopakuje a zacouvá do domovních dveří, „neznám vás, nechápu, o co vám jde.“

„Co když ztratila paměť?“ Edward se zoufale obrátí ke svým sourozencům.

„Vypadá to tak,“ přikývne Emmett, vážnější než obvykle.

„Zrcadlo!“ napadne náhle Alici. Na tváři jí zase hraje úsměv.

„Musíme to zkusit,“ přitaká bronzovlasý a (ze zvyku se maskovat) zhluboka se nadechne. „Já tu počkám, vy to zrcadlo přineste.“

„Jistě,“ usměje se Jasper, všichni tři se vrátí pro magickou starožitnost a ta za dvě minuty stojí na zahradě u Belly.

„Nepůjde sem dobrovolně... přinesu ji,“ nabídne se Emmett a Edward to schválí. Z domu se ozvou křik a nadávky, ale to upíři taktně přehlížejí. Hlavně že Bella chvilku poté nahlédne, i když neochotně, do zrcadla a vzpomínky si najdou cestu zpátky do její hlavy.

***

Uběhl den a já jsem znovu šťastná – znovu se svou Studenou rodinou. Nevím, co se dělo v době, kdy jsem neměla celou svou paměť (to zrcadlo neukázalo), ale jsem spokojená s tím, že už se to všechno vyřešilo.

Sednu si Edwardovi na klín, pousměji se při něžném polibku do vlasů a užívám si hebkou melodii jeho hlasu, když končí své vyprávění, co je onen magický okamžik ‚12:34:56 07/08/09‘ vlastně zač.

„Podívej se například do novin – píše se tu o neznámé soše hydry, která se sama od sebe objevila včera po poledni v Seattlu. A ten velký titulek, ‚Socha pokousala vandaly, kteří ji chtěli posprejovat!‘... věřím, že je to pravda,“ pousměje se.

„Zrcadlo, co ukazuje minulost, a živá socha hydry... zajímavé. Co jste s tím zrcadlem vlastně udělali? Nikde jsem ho neviděla,“ vzpomenu si.

„Je ukryto pro případ nouze. Ovšem když jsi tu Ty, asi bude potřeba docela často,“ věnuje mi můj oblíbený pokřivený úsměv.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Keep your memories:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!