Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Keby bolo keby

Kristen and Rob by Jelda


Keby bolo kebyLaurent odišiel do Denali, kde sa zamiloval do Iriny a žije pokojným životom vegetariánskeho upíra. Čo sa stane, keď raz budú Cullenovci potrebovať pomoc? Uveria im upíri z Denali? Spriatelí sa Laurent s malou Nessie? Prepis kapitoly 31. - Talentovaná (Úsvit).

Bella

 

Po príjazdovej ceste sa veľkou rýchlosťou rútilo auto, až zastalo pred našim domom. Tak a je to tu! Prví svedkovia! Denalijskí upíri, naša najbližšia rodina. Od nich sa odvíja všetko. Kto nám potom uverí, ak nie oni?! Ak nie klan, ktorý ma rovnaké stravovacia návyky ako my?! Čím viac budeme mať svedkov, tým väčšia je pravdepodobnosť, že Volturiovcov zastavíme a prinútime ich vypočuť nás.

Začula som kroky šiestich upírov a Edwardov zvučný hlas, ako sa zdravil s Tanyou a jej rodinou. Dívala som sa na Renesmé, ktorá sa práve hrala s medailónikom, ktorý dostala od Jacoba k Vianociam.

„Bella, priveď Renesmé,“ začula som Edwarda a spolu so svojou dcérkou a Jacobom som vyšla von.

Denaliskí upíri reagovali presne tak, ako Edward predpokladal.

„Edward, ako ste mohli?!“ vykríkla Tanya a zakryla si oči.

„Nesmrteľné dieťa!“ zašepkali obe jej sestry.

I Carmen s Eleazarom sa tvárili odsudzujúco.

„Nikdy som si nemyslel, Edward, že niekedy urobíš niečo tak hrozné!“ zavrčal Eleazar.

„A to mi chceš tvrdiť, že Carlisle schvaľuje takéto porušenie zákona?!“ dodal.

Jediný, kto si so záujmom a s patričnou zvedavosťou patriacou k našej rase, prezeral naše dieťa, bol Laurent.

„Má hnedé oči,“ konštatoval a takmer sa proti svojej vôli usmial na malú.

„A vlasy po otcovi,“ pohľadom vyhľadal Edwarda, ktorý sa hrdo postavil vedľa mňa.

„A kučierky po deduškovi Charliem,“ dodala naša dcérka, čo Laurenta rozosmialo.

„Tvoj druhý deduško sa volá Charlie?“ opýtal sa.

Nessie prikývla.

„Je veľmi dobrý. A teta Sue veľmi rada varí. Síce nie tak dobre ako maminka alebo babička Esme, ale dá sa to jesť. Nie ako keď mi raz uvaril ujo Emmett kašu. Tá mu prihorela a babka ju musela vyhodiť. Celý dom smrdel. A teta Rose hovorila, že dokonca viac ako Jacob. Ale mne Jacob nesmrdí, len ostatným,“ vysvetľovala malá, ktorú som medzitým položila na zem, takže stála oproti Laurentovi, ktorý ju so smrteľným výrazom v tvári počúval.

„Laurent,...“ zašepkala Irina, priskočila k svojmu druhovi, ale ten ju obišiel a zastavil sa až pred mojou dcérou. Jacob sa chcel postaviť predo mňa, aby ju bránil, ale ja som ho zastavila.

„Nechaj ho!“ povedala som mu.

„Ahoj, maličká!“ povedal Laurent.

„Ahoj,“ pozdravila ho.

„Ako sa voláš?“

„Som Renesmé, ale volajú ma Nessienka,“ odvetila naša dcérka.

„Ja som Laurent.“

„Teší ma, ujo Laurent,“ povedala a podala mu rúčku.

„Aj mňa teší,“ odvetil.

„Laurent, nemyslím, že je to bezpečné...“ pristúpila k nám Irina a snažila sa ho dostať od našej dcéry čo najďalej.

„Nechaj ma! Vari nevidíš, že to nie je nesmrteľné dieťa?!“ okríkol ju.

„A čo to potom je?!“ nedala sa.

„Neviem, ale verím Edwardovi. Podľa mňa vraví pravdu.“

„Ujo, ideš sa so mnou hrať?“ zaťahala ho Nessie za rukáv a on sa k nej okamžite sklonil a prikývol.

„A ako sa chceš hrať?“

„S Jakeom sa často hráme na naháňačku. Chceš sa hrať s nami?“ opýtala sa ho.

„A kto je Jacob?“

Jacob, doteraz postávajúci vedľa mňa, si odkašľal.

„Jacob je môj havko,“ oznámila mu pyšne a s úplnou samozrejmosťou, akoby to každý v jej okolí musel vedieť.

Laurent prikývol na znak, že rozumie.

„Tak, poďme sa hrať,“ povedal a podal ruku mojej dcére, ktorá ju okamžite prijala.

 

koniec

 

venované Aalex a inšpirované jej poviedkou Baseball trochu jinak

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Keby bolo keby:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!