Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Kde je Renesmee?

Dakota


Kde je Renesmee?Pokračování povídky ”Kde je maminka?”. Dozvíte se, co bylo v onom dopisu, a také, jestli se Bella vrátí. Co myslíte? Vrátí se k rodině, nebo si Volterru oblíbila natolik, že se tam rozhodne zůstat? Doufám, že se bude líbit a budu moc ráda za jakékoliv komentíky. :)

POHLED EDWARD:

Drahý Edwarde,

Volturiovi přišli pro Ness. Pro moji malou Renesmee. Moje zlatíčko. To nemůžu dovolit. Navrhla jsem jim, že s nimi půjdu, jen když nechají moji Nessie. Nechtěli mi to dovolit. Když se ale dozvěděli, jaký mám dar, tak nakonec souhlasili. Budu muset sloužit ve Volteře, ale to nevadí. Hlavní je, že bude moje holčička v pořádku. Nezapomeň, že tě navždy miluji a neboj se o mě. Já se vrátím. A prosím, nejezděte sem pro mě. Aro by mě stejně nepustil a já nechci, aby se něco stalo někomu, koho miluji. Jen na mě počkej. Jednou se vrátím.

                                                                                              Tvoje Bella

Čtu ty řádky znovu a znovu a pořád to bolí. Je to už tři sta let, co Bella odešla, ale ta bolest je pořád stejná. Psala, že se vrátí, ale stále tu není. Nechala mě tu. Udělala to jen proto, aby zachránila naši dcerku. Ta se z toho taky nikdy nevzpamatovala. Často křičí ze spaní, chudinka moje. Ona je to jediné, co mi tu po Belle zůstalo, a pohled na to, jak trpí, mě ničí. Od té doby, co je Bella pryč, se z toho šťastného malého děvčátka stala zamlklá posmutnělá holčička, která vyrůstala bez mámy. Snažil jsem se, aby měla co nejlepší dětství, a celá rodina mi pomáhala, ale Ness chyběla Bella. Chyběla nám tady všem… Položil jsem ten dopis na stůl a seběhl schody do obýváku, kde se nacházela převážná část mojí rodiny.

„To není možné,” zašeptal jsem, když jsem ji spatřil…

POHLED BELLA:

Už tři sta let jsem neviděla svoji rodinu. Mého milovaného Edwarda, moji sladkou Nessie, vtipálka Emmetta, nákupy posedlou Alice… Nikoho z nich jsem neviděla už tři sta let. Tak strašně moc mi všichni chyběli. Rose, Esmé, Carlisle, Jasper, Jacob… Ze všech nejvíc ale Edward a Renesmee. Oni byli to, co mě tu drželo na nohou, když už jsem byla úplně na dně. Ta naděje, že je někdy znovu uvidím, mi dodávala sílu, abych to vydržela. Aro viděl, jak moc se tu trápím, a asi se v něm pohnulo svědomí, nějaké malé dobré místečko v jeho mysli získalo na okamžik nadvládu nad tím zlem, co se v něm skrývá, a on mě propustil. Dovolil mi odejít a vrátit se za mou rodinou. Teď tu stojím v lese před velkým bílým domem. Neviděla jsem je tři sta let. Co když se jejich city ke mně změnily? Co když mě nepřijmou zpátky? Je to možné, ale musím to alespoň zkusit. Musím vidět svoji malou holčičku… Když mě tu nebudou chtít, tak pak odejdu, ale musím ji vidět. Ji a Edwarda. Chci je vidět. Sebrala jsem odvahu a zamířila do domu. Otevřela jsem dveře a u paty schodiště stál on. Edward. Na tváři se mi okamžitě objevil úsměv.

„To není možné,” zašeptal Edward a upíral svůj pohled na mě. Najednou jsem ucítila pevné obětí. Pohledem jsem ale stále visela na Edwardovi. Stál tam a ani se nepohnul.

„Bello!” vypískla Alice a drtila mě ve svém objetí. Postupně jsem putovala z náruče do náruče, až jsem se zastavila u té nejdůležitější. Stála jsem před Edwardem a topila se v jeho topazových očích. Opatrně ke mně natáhl ruku. Dělal pomalé pohyby, jako by se bál, že bych mohla zmizet. Já už jsem to ale nemohla vydržet a vrhla se mu okolo krku. Pevně mě sevřel ve své náruči a šeptal mi do ucha…

„Ty ses vrátila. Bello, ty jsi zpátky,” opakoval pořád dokola. Opřela jsem se čelem o to jeho a dívala se do jeho očí. Po chvíli si moje rty našly ty jeho a spojily se v dokonalý polibek. Když jsme se odtáhli, objala jsem ho kolem pasu a rozhlédla se po místnosti. Moje oči marně hledaly moje zlatíčko. Otočila jsem se na Edwarda.

„Kde je Renesmee?” ptala jsem se naléhavě. Vtom se ale místností rozezněl smích.

„Mamííí!” křičela Nessie. Vběhla mi do náruče a já ji pevně sevřela. Moje malá holčička už vůbec nebyla malá. Vyrostla z ní krásná dospělá žena. Bronzové vlasy se jí v prstýnkách stáčely do půlky zad. Z čokoládově hnědých očí se jí teď hrnuly proudy slz. Znovu jsem ji pevně sevřela v náruči. Teď můžu být znovu šťastná… 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde je Renesmee?:

 1 2   Další »
15. CLARA
22.01.2013 [18:47]

AMO ELS SÃO LINDOS DE MORRRER O MEU SONHO VER ELES Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Bella
01.01.2013 [13:56]

Krása skoro jsem měla slzy v očích..Je nějake pokráčovani ktomu? Emoticon Emoticon Emoticon

13. marushka
10.08.2012 [19:53]

Nádhera!!! Mám uplně husí kůži!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [20:12]

BellaSwanMasenCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Dreamgirl
27.05.2012 [17:57]

Emoticon Emoticon Emoticon

10. kacenka470
27.05.2012 [16:21]

to je žesné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon :D

26.05.2012 [23:54]

VictoriaJamesLaurentprvá poviedka, ktorá ma rozplakala. úžasné Emoticon Emoticon

26.05.2012 [20:41]

AnneRoseKrásné Emoticon

26.05.2012 [20:28]

ada1987 Emoticon Emoticon

6. Moon
26.05.2012 [16:42]

Moon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!