Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Každý jednou zemře

VMA 09


Každý jednou zemřePřemýšleli jste nad tím co by se stalo kdyby se v Zatmění Bella tenkrát nesnažila o pozornost, kdyby tam nebyl Seth? Já ano. Je sice krátká ale je má první, tak mě nešetřete.

Zatmění - speciální čtyřdílné vydání, str. 412, po pátém odstavci.

Bylo na první pohled jasné, že Edward sotva vyvázne vlastním životem, tedy pokud to je život. Ale co ten můj, co bude s ním? Nechtěla jsem si připustit viditelnou prohru. Věděla jsem, že je tato myšlenka sobecká, ta nejsobečtější jaká mi kdy popolétla v hlavě. Ale i ten nejméně sobecký člověk by s právě bál o sebe.

Edward, moje největší láska, můj život. Jestli… snažila jsem se tu myšlenku zahnat. Ne to se nestane, ani v mých nočních můrách jsem se takhle necítila. Když on, já taky.

Periferním viděním jsem viděla zavlnění Viktoriiných vlasů, vlasů podobných ohni v krbu nebo západu slunce. Nikdy jsem nebyla všímavá jako teď, jen párkrát jsem si všimla, že má Charlie novou košili, ale dnes v tuto hodinu, v tento moment jsem cítila každý závan větru v korunách stromů, každé mrknutí upírů kolem mě, dokonce i zašustění v trávě, když se odtud snažila prchnout bezbranná zvířátka.

Ale ani větrná píseň mě nedokázala uklidnit. Srdce mi začalo bušit tak silně, že se pohledy upírů zaměřily na mě.

Moje srdce bylo jako pistole, která ohlásí start. Riley zbystřil a vrhl se na Edwarda. Byla to neuvěřitelná podívaná, škoda že tak bolestná. Edward věděl o každém pohybu spoluhráče.  Riley se ze všech sil  snažil o rychlé rozhodování, ale stejnak nestíhal. Kdykoliv Edwarda stiskl, Edward věděl o jakémkoliv silnějšímu přitlačení a vymanil se z něho.

Victorie mě mezitím drtila pohledem. Její rudé oči mě hypnotizovaly. Její pohled byl podobný dítěti, které stojí za výlohou v cukrárně. Měla žízeň, bylo to vidět, divila jsem se, že ještě žiji. Nemohla jsem se soustředit na ni, když vedle bojoval Edward.

Kdyby chtěla, právě by si vychutnávala mou rudou krev. Místo toho, aby ke mně v mžiku přiběhla, šla pomalu jako člověk. Jak mi Laurent říkal, ona si mě vychutnávala, věděla jsem, že bude a žádné překážky jí v tom nezabrání.

Věděla jsem, že já nepřežiji, ale Edward měl naději. Nebo ne? Slzy - jedna, druhá, třetí stékaly po mých tvářích. Půjde do Itálie, vím to, už se o to jednou pokusil a to si ani nebyl jist, jestli jsem opravdu mrtvá. A teď , když mu zemřu před očima...

Edward si všiml pochodující Victorie a vrhl se proti ní.

,,Ne!“chtěla jsem křičet, ale nešlo to.

,,Nedělej to!“křičely mé myšlenky.

Obraz, který se přede mnou objevil, nikdy nezapomenu. Victorie Edwarda objala pro člověka smrtelným stiskem. Věděla jsem, že ho to nebolí, zatím. Hrozivé skřípání a křik milovaného upíra, když mu Riley oderval nohy. Edwardův řev mi drásal hruď.

On nemůže vstát a já jsem jako moucha a Victorie ruka. A Edward to vše uvidí. Nejdřív zabijí mě před jeho očima a pak se zbaví i jeho.

Kdyby tu byl Seth, kdyby nešel pomoci bratrům, kteří to stejně nepotřebují, byla by tu naděje, možná jen malá jiskřička, ale byla by.

Nenechám se zabít  stvůrou, kterou jsem sama chtěla být, a která brzy zabije mou lásku.

Nyní bych souhlasila se sňatkem bez rozmýšlení, umřeli bychom jako manželé.

Už nikdy neuvidím Angelu, Bena, Mika, Jessicu, Charlieho, Renné, Jacoba.

Vzala jsem ostrý kámen, který ležel vedle mě. Doufala jsem, že se dostane až k srdci. Ať si mě pak vysají, to je mi jedno, ale nezabijí mě oni, to udělám sama. Vyšla jsem naproti upírům. Klekla si k Edwardovi a začala ho líbat, tak jako nikdy. Nepřestával, ani já ne. Neuhnul svým reflexem. Odtáhla jsem se, řekla: ,,Miluji tě!“a znovu přitiskla své rty k jeho. Poslední polibek, který přehrával celý můj život. Jak těžké je rozloučit se se životem!

,,Sbohem světe,“ rozloučila jsem se v duchu a se slzami v očích si probodla srdce.


 

Vedle mě trpí milovaný člověk

a já tomu přihlížím.

Trápil mě můj věk,

ale teď už k němu nevzhlížím.


 

V tento moment oba zemřeme,

ze světa společně odejdeme.

V těsném objetí darujíc si  polibek poslední,

s bláhovou nadějí v další setkání.


 

 

Chtěla jsem žít věčně a teď umírám,

po boku Edwarda, kterého upálí.

Proto kámen popadám,

mé rty se k jeho sklání.


 

Přátelé, rodino odpusťte,

prosím, neplačte.

Tu radost z mého zabití jim dát nehodlám,

proto své srdce, lásko, probodám.

 

Slzy mi budou téci i po smrti,

dokud  si je oheň nevezme po chuti.

Zahazuji lásku i přátele,

už dotlouká mé srdce spálené.


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každý jednou zemře:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!