Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Just kiss me!


Just kiss me!Bella je otřesená útokem upíra Jamese a moc dobře ví, že je stále v nebezpečí, James ji pronásleduje. Jeden den však všechno převrátí vzhůru nohama. Snad se bude líbit!

„Přinesl sis svačinku?“

Tahle slova se mi stále opakovala po večeru, který mi není souzeno zapomenout. Mohl to být celkem příjemně strávený čas, čas s přáteli. Edward mě totiž pozval na baseball s jeho rodinou. Moc jsem se těšila a tahle hra v upířím podání vypadá úplně jinak! Byl to opravdu fascinující pohled. Jenže… Pak se to zvrtlo. Přišel on – James!

To pozdní odpoledne – tedy spíše večer – probíhalo klidně, jenže když už jsme se chystali odejít, zjevil se na okraji louky James s Victorií a Laurentem. James pak  pronesl posměšně tuto větu. Podařilo se mi naštěstí s Edwardovou pomocí utéct, jenže od té doby nejsem nikde v bezpečí. James mě loví a jeho lov neskončí, dokud mě nezabije…

 

„Bello, vstávej!“ ozval se zdola křik Charlieho a já se neochotně vyhrabala z postele. Měla jsem celou noc zlé sny a to se také zjevně podepsalo na mém vzhledu. James už mě pronásleduje snad všude, už i ve snech! Protáhla jsem se a unaveně vylezla ze své vyhřáté, poměrně bezpečné postele. Pak jsem si vyčistila zuby a udělala všechny potřebné věci, co normální lidé ráno po probuzení dělávají…

 

„Bello, broučku, vrať se zpět na zem,“ mával mi táta rukou před obličejem. Snídala jsem nepřítomně topinku s marmeládou a zírala do prázdna. Mechanicky jsem přežvykovala. Lehce jsem sebou trhla a stočila pohled na Charlieho.

„Bello, co je to s tebou? Jsi jako tělo bez duše,“ pohladil mě starostlivě po vlasech.

„Nic mi není, tati,“ ujistila jsem ho lakonicky a automaticky si šla umýt talíř. Mohla jsem vyrazit do školy.

 

Neklidně jsem směřovala ke svému autu. Stále jsem se opatrně rozhlížela. Leze mi to asi na mozek. James by těžko nakráčel těsně před můj dům. Povzdechla jsem si, nastoupila do auta a rozjela se směrem ke škole.

 

Na parkovišti nebylo moc lidí, takže tu nebyl aspoň ten příšerný hluk. Alespoň něco! Pomalu jsem se šourala směrem ke škole. Byla jsem opravdu příšerně unavená a navíc duševně zničená.

„Bello!“ ozval se za mnou nadšený zvonivý hlásek patřící Alici Cullenovi.

„Počkej na mě,“ zavýskla na mě ještě. Jako kdyby mě nemohla rychlostí blesku předehnat! Za chvíli už stála vedle mě.

„Živá a zdravá!“ zkonstatovala s nadšením. Tuhle poznámku si mohla raději odpustit.

„Ahoj,“ pozdravila jsem bezbarvě svoji někdejší nejlepší kamarádku a sestru mého přítele.

„Bello, s Jamesem si nedělej starosti! My se o to postaráme!“ snažila se mě povzbudit, i když ne zrovna přesvědčivě. Kývla jsem na ni a společně jsme se vydaly k budově školy.

 

Do třídy jsem se dostala mezi prvními, takže jsem si mohla nerušeně v klidu sednout a zírat z okna. Musím asi vypadat jako řádná hysterka, ale kdyby se vás někdo pokoušel soustavně zabít, a vy jste vždy unikli jen o vlásek, taky by vám to tak připadalo. Taky byste byli… ehm troska.

„Ahoj Bells,“ ozval se za mnou neuvěřitelně nádherný hlas. Nepřekvapil mě. Otočila jsem hlavu a na přivítání Edwarda políbila. Jen mi přišlo, že ten polibek nějak... ztratil jiskru?

„Jak ses vyspala?“ usmál se na mě a přitom odhalil dokonalé běloskvoucí zuby.

„Nic moc,“ odfrkla jsem si.

„Zase James?“ šeptl ke mně tiše. Smutně jsem se k němu otočila.

„Jo,“ kývla jsem, „já se toho snad nikdy nezbavím!“ zaúpěla jsem. „Mám pocit, že mi praskne hlava!“ ztišila jsem trochu hlas, protože se po mně spolužáci začali překvapeně otáčet.

„Bude to v pořádku, slibuji ti to!“ chytil mě Edward za ramena. Byla jsem mu vděčná za jeho pozornost, ale stále mi přišlo, že jeho sliby se nevyplní.

 

Učitel přišel do třídy a měl špatnou náladu. Dokonce tasil několik lidí, ale mně se to naštěstí vyhnulo. Zbytek vyučování proběhl v podobném duchu.

 

Oběd byl celkem dobrý. Jen nebýt pěti sourozenců Cullenových, vrhajících na mě neustále povzbudivé nebo lítostivé pohledy. Snášela jsem to dle mého mínění celkem statečně, ale po šestém ujištění, že „vše bude v pořádku“ jsem se znechuceně zvedla, rozloučila s Culleny a vydala se na parkoviště. Nohy mě nesly parkovištěm, nezávisle na mozku, takže jsem skoro vrazila do houfu chichotajících se prvaček. S povzdechem jsem je obešla a nasedla do starého dobrého náklaďáčku.

 

Cesta domů ubíhala pomalu. Forks je sice město malé, ale plné rychlostních omezení. Stála jsem zrovna v celkem slušné zácpě, když jsem si všimla odbočky. Má záchrana! Rychle jsem stočila volant. Křižovatka určitě půjde objet!

Čím déle jsem odbočkou jela, tím méně se mi to líbilo. Cesta tu byla hrbolatá a domy zničené. Nebylo to tu ani trochu přívětivé. Opatrně jsem jela po rozbité asfaltce a doufala, že již brzy narazím na další odbočku.

V té chvíli jsem něco zaslechla. Byl to výkřik. Polekala jsem se. Co se stalo? Rozbušilo se mi srdce a rychle jsem vystoupila z auta. Křik byl opravdu hrozivý, ozýval se především ze staré polorozbořené tovární haly. Nebylo to tu bezpečné. Kdyby o mně věděl James, měla bych hodně velký problém! Něco mi však nedalo a vstoupila jsem do továrny. Nářek byl slyšet zřetelněji, ale jako by utichal, až bylo najednou úplné ticho. Nejistě jsem se vydala dále, když…

 

Jednodušeji řečeno jsem v té chvíli letěla ke stěně. Pracně jsem se sbírala a snažila se podívat, co je příčinou mého pádu. Byl to on! James.

Kráčel pomalu mým směrem s vítězným úsměvem.

„Ale, ale! Moje svačinka!“ ušklíbl se a já měla v té chvíli srdce až v krku. Pomalu se blížil víc a víc já se jen tiskla ke stěně. Bylo mi jasné, že tohle je můj konec.

„Co tě sem přivádí?“ zeptal se bez zájmu a s potěšením mě sledoval.

„Já-já…“ zakoktala jsem a pomalu se posouvala podél stěny.

„Mě to vlastně stejně nezajímá!“ zasmál se a upíří rychlostí se ke mně přiblížil. Stál těsně přede mnou. Pomalu mi odhrnul vlasy, zakrývající krk a potěšeně se mu rozsvítily oči.

„Nějaké poslední přání?“ zeptal se posměvačně.

Zapřemýšlela jsem, nemělo to ale cenu, a tak jsem plácla první hloupost, která mě napadla.

„Polib mě!“ vypadlo ze mě a sama jsem se zděsila svého přání. Co jsem to provedla! James jen povytáhl obočí a naklonil se ke mně.

Jeho rty se pomalu přibližovaly k mým a zračil se na nich pobavený úsměv. Naše rty se dotkly. Ze začátku to byl jen lehký, výsměšný polibek, ale pak se cosi změnilo. James líbal něžně a vášnivě zároveň. Najednou i ze mě opadl strach z mé blízké smrti a přitiskla jsem se k němu blíže. James mě pevně objal a v té chvíli bych si na Edwarda ani nevzpomněla. Po chvíli jsme se od sebe odtrhli. Nebylo mi to příjemné, raději bych se i z mně neznámých důvodů líbala s upírem, co se mě právě chystá zabít. James na mě jen překvapeně zíral.

„Proč jsem tě proboha před chvílí chtěl zabít a teď mám pocit, že tě musím chránit před celým světem?“ prolomil ticho…

 



Chtěla bych poděkovat Christievampy, která mě k téhle jednorázovce doslova dokopala. Nemyslete si, že mám Jamese nějak ráda, jsem zapřísáhlý team Edward,ale myslím, že tenhle nápad stál za napsání. Doufám, že se líbilo!

Shrnutí povídek od Terreya



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just kiss me!:

 1 2   Další »
07.04.2012 [13:48]

navratilovaverusaWow tak to mě dostalo. Pokračování by nebylo marné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Angelika
05.04.2012 [22:40]

prosím prosím pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon bylo to úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. mona
04.04.2012 [21:12]

Emoticon Emoticon Emoticon

02.04.2012 [21:21]

AphroditeTakový obrat na konci jsem nečekala! Nádhera, která by chtěla pokračování! Emoticon

01.04.2012 [19:58]

Terreyajej, takový ohlas jsem ani nečekala! Díky moc za všechny ty komentáře. Napsat pokráčko se mi moc nechtělo, ale zapřemýšlím o tom... Emoticon

11. annie
01.04.2012 [19:38]

je to super dílek, určitě napiš pokračování

10. Bellinqa_Swan
31.03.2012 [20:16]

uplne suhlasim s TSD... aj ja by som chcela straaasne pokracovanie... bylo to straasneeeeee super... co ti budem pisat, ved vsetko uz napisala TSD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. TSD
31.03.2012 [19:10]

TSDsakra tohle bylo úplně úžasný.... nejsem tým toho debila... také mám radši Edwarda... ale tohle to možná trochu změnilo ... sakra nechceš napsat pokračování??!!.... byla by to paráda... a jestli ho nechceš vydat tak ho napiš jenom mě a pošli na email.... protože tohle byla úplná paráda... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. delena/skatheine
31.03.2012 [15:28]

Je to super, ale ja souhlasim s ostatnimi, chtelo by to pokracovani prosim prosim. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
JInak je to vazne super povidka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.03.2012 [15:24]

AlisonDLWauuu!! Tak to bylo úúúžasné!!! určitě se též přikláním k pokračování!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!