Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jen ještě jedno objetí...


Jen ještě jedno objetí...No... pokusila jsem se o jednorázovku. Byla bych ráda, kdybyste přidali nějaký ten koment, abych věděla, jestli to mám ještě zkoušet. Vypráví o životě upírů a vlkodlaků po Rozbřesku. Jak dopadne jeden Nessiin bláznivý nápad, který všem změní životy? Bude to k dobrému? Povídka je psána z několika pohledů. Varuji, nekončí šťastně...

Jen ještě jedno objetí…

(pohled Billy Black)

Seděl jsem na pohovce v obýváku a koukal do blba. Nevím, co to se mnou je, ale už od rána mám velice špatný pocit. Jako kdyby se něco mělo stát. Něco zlého – špatného. Bojím se, že dnešek nedopadne dobře. Něco hrozného se stane. Ale co?

Z mého toku myšlenek mě vyrušil až můj syn.

„Ahoj, tati. Není ti nic?“ zeptal se a tvářil se velmi starostlivě.

„Ne, není… Kampak jdeš?“ optal jsem se ho na oplátku, když zamířil ke dveřím a pokusil se usmát.

„Jako kdyby ses musel ptát, tati. Jdu za Nessie. Volala mi. Mám se za ní stavit. Tak, ahoj!“ řekl a chtěl zmizet ve dveřích.

„Počkej!“ Stačil jsem za ním zakřičet. Obrátil se ve dveřích a namířil si to zpátky ke mně.

„Ano, tati?“

„Jaku… vím, že to bude znít jako pitomost, ale zůstaň, prosím, dnes doma… mám už od rána takový podivný, zlý pocit,“ přemlouval jsem ho.

„Tati, neboj! Mě se přeci nemůže nic stát…“ Protočil oči a upaloval ke dveřím. Mávnul mi a byl pryč.

Chtěl jsem za ním ještě zavolat, ale stejně už to bylo zbytečné. Že, já vůl neřekl, že potřebuji s něčím pomoct.

Celý zbytek dopoledne proběhl docela pohodově, stavilo se tu pár kluků ze smečky. Dokonce Leah. Na oběd se potom stavili Charlie a Sue. Domluvili jsme se tak již před pár dny. Ale oba na mně viděli, že nejsem ve své kůži. Charlie už to nevydržel.

„Co je to s tebou, Billy?“ Snažil jsem se z toho vykroutit.

„Ale nic –“ chtěl jsem to doříct, ale přerušila mě rána. Bylo to zrcadlo. Spadlo ze zdi. To by nebylo tak hrozné, ale bylo tu nezvykle ticho. Obvykle musíme poslouchat hlasité tikání hodin. Teď nebylo slyšet nic. Hodiny se zastavily.

Neváhal jsem a s vozíkem přejel ihned k telefonu. Volal jsem do domu Cullenů. Nikdo mi to nebral. Co to má sakra znamenat? Zavěsil jsem a tupě zíral na telefon. Něco se muselo stát. Vždycky mi to někdo vzal, když jsem jim volal. Za mnou se ozval Charlie.

„Děje se něco?“

Nevěděl jsem, co mu mám říct, sám jsem to nevěděl. Pak ale zazvonil telefon…

(Pohled Belly)

Bylo devět hodin dopoledne a Nessie zrovna volala Jakovi, aby se stavil. Netrvalo to dlouho a byl tu. Celé dopoledne se spolu bavili, líbali se a tulili se k sobě. Kde jen jsou ty časy, když si s ní Jakob hrál dole na pláži, kde stavěli bábovičky z písku? Moje malá princezna až moc rychle dospěla…

Odebrala jsem se do kuchyně a nechala je o samotě. Jednak jsem jim chtěla dopřát soukromí, které stejně nemají, když jim Edward, ač nerad, leze do hlavy a bydlí s dalšími šesti upíry, jednak jsem potřebovala uvařit. Nessie časem začala také oceňovat lidské jídlo.

Už byli po obědě, když mu Nessie oznámila to, proč ho vůbec volala, když by stejně přišel.

„Mamka s taťkou nám nechtěli dovolit jet se projet na té tvé motorce, protože prý není moc bezpečná. Ale koupili nám jinou! Viď, že se projedeme, Jaku?“ zeptala se ho a zkoušela to na něj se svýma psíma očima. Jake jí to odkýval.

Dali si ještě chvíli pauzu po obědě, pak se s námi rozloučili a nasměrovali si to do garáže.

„Nezapomeň si helmu, Nessie!“ křikla jsem na ni, ale ona už byla myšlenkami úplně někde jinde. Když pak projeli okolo celé rodiny, samozřejmě, že ona helmu neměla. To na to Jake nemohl dohlédnout? Zakroutila jsem nad tím hlavou, otočila se na svého manžela a spokojeně ho objala. On mi mé objetí oplácel a my se ruku v ruce vraceli zpět do obýváku.

Odpoledne však zazvonil telefon. Ta novina mi zničila život. A nejen mě…

(pohled nikoho)

Chlapec a dívka jeli na motorce a užívali si jízdy. Užívali si sebe, milovali se totiž nadevše. Chlapec ale na konec ještě zrychli. Jeli 150 km/h v hodině z kopce. To už se ale dívka začala bát.

Dívka: Zpomal, prosím…

Chlapec: Proč? Je to zábava!

Dívka: Ale já se bojím… zpomal…

Chlapec: Nemusíš se bát…

Dívka: Zpomal...

Chlapec: Dobře… Ale řekni mi, že mě miluješ…

Dívka: Miluji tě…

Chlapec: A obejmi mě, jako by to bylo naposled…

Dívka: /obejme ho/ Zpomalíš už?

Chlapec: Sundej mi prosím helmu a nasaď si ji… překáží mi…

Druhý den v novinách.

Včera, se mezi první a druhou hodinou odpolední, stala nedalo Forks nehoda. Havarovala motorka. Selhaly brzdy. Jeli na ní dva mladí lidé. Přežil však jen jeden z nich. Rodina truchlí. Pohřeb je naplánován na tento pátek...

¤    ¤    ¤

Pravdou je, že chlapec v polovině kopce zjistil, že selhaly brzdy. Donutil tak svojí lásku naposledy mu říct miluji tě, naposledy ho obejmout a vzít si jeho helmu. Miloval ji nadevše a nedokázal ji ztratit, i když věděl, že když se vzdá helmy, umře. Co však netušil, že se jeho láska brzy vydá za ním…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen ještě jedno objetí...:

 1
18.11.2011 [13:42]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!