Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jdem na to, sexouši!

1.esiinka-Zatmění


Jdem na to, sexouši!Renée a Charlie chtějí oživit svůj vztah a přikořenit své manželství sexem v lese. Co se jim přihodí, to si přečtete v mé odpočinkové povídce. Prosím, berte to s nadhledem.

Pořádně se to zvrtlo. Sakra, to se nemělo stát. Přiznávám, že prvotní nápad byl k nezaplacení, ale ta smůla.

„Co říkáš, že si uděláme spešl den. Ty víš, jak to myslím,“ navrhl Charlie vzrušeně a přejel si mě pronikavým pohledem. Vždy, když se zatvářil jako teď, nemohla jsem říci ne. Už po tolika letech, co jsme svoji, nás nepřešla chuť na sex. Udělala jsem dobře, že jsem tehdy ve slabé chvilce neutekla.

Přestože byl Charlie natolik odlišný, až mě to děsilo, tak jsem byla po uši zamilovaná.

Zachechtala jsem se. „Neboj, já vím, jak to myslíš. A jsem tím přímo nadšena,“ svěřila jsem se a nadšením div neskákala. „Ale od tebe bych takovou nabídku tedy nečekala.“

Zrudl jako rajče z naší zahrádky. Viděla jsem mu na očích, že znejistěl. Zjevně jej děsilo, kdybych tuto příhodu dostala do režie já. A možná i právem.

„A co Bella? Nemůžeme ji tu jen tak nechat,“ namítl a koukal všude možně jen ne na mě. Naklonila jsem se k němu přes stůl a lechce jej políbila. To Charlieho s konečnou platností přesvědčilo.

„Uvidíš, že Bella ještě bude ráda, že jsme pryč,“ zapředla jsem svůdným hlasem.

Tak vlastně začala naše těď už úsměvná historka. Když budeme upřímní, nesnášela jsem konzervativnost. A myslím i v posteli.

Ale – jako vše - nějaké mouchy ten nápad měl. Jít do lesa a provádět neřesti, to bylo na jednu stranu tak nezodpovědné, že i jenom představa toho mě lehce vzrušila.

Než jsme došli na nějakou nestromovatou plochu, tak jsem byla zpocená i mezi půlkama. Bylo to pěkné místo plné rozkvetlých květin. Místo přímo určené k tomu jednomu.

„To je krása.“ Nemohla jsem se vynadívat na okolní přírodu. Asi sem budeme chodit častěji.

„Myslím, že vidím něco ještě krásnějšího,“ zašeptal můj muž a přivinul si mě k sobě. Jistě, o slůvku krásná bychom mohli polemizovat, ale nechtěla jsem zkazit tuto intimní chvilku. S přibývajícími léty jsme oba zestárli a oba jsme tu skutečnost věděli. U mě přibyly nežádoucí vrásky, povislá prsa a nějaká kila navíc. I Charlie však ztloustl do nevídaných rozměrů, vlasů ubývalo a ostatně chuť na nějakou změnu taky.

Ochotně jsem se nechala povalit do trávy. Na broučky lezoucí pod našimi těly jsem z vysoka prděla.

Strhat ze sebe propocené šaty chvilku trvalo. Ale pak teprve začalo to správné ródeo. Posunul se mezi mé roztažené nožky a líbal každý centimetr mých stehen, ale dával si velmi dobrý pozor, aby se nedotknul mého místečka. Schválně mě nechával čekat, vychutnával si totiž mé prosby. Měl nádherný výhled na mojí svatyni. Nakonec se nade mnou slitoval a lehce svým jazykem prozkoumával to místo, kam po chvíli strčil svůj penis. Spojil naše těla v něco úžasného. Jako vždy. Ruce měl na mých ňadrech. Výsledkem bylo, že jsem Charliemu poškrábala paže a ramena. Co na to říct, byla jsem vzrušená a celá bez sebe.

Steny nás dvou se rozléhaly loukou, každou chvíli jsem očekávala něčí příchod. Paradoxní však je, že jsem si to na jednu stranu přála. Konečně jsem vyvrcholila. Můj muž se unaveně  ze mě vypletl a ztěžka se položil vedle mé maličkosti.

„Já jsem prostě profík,“ zamumlal Charlie skoro neslyšně. A blaženě se usmíval. Potichu jsem se uchechtla.

Zvedla jsem se a vyčistila se od bordelu, co na mě utkvěl. „Když seš takovej borec, tak si to můžem zopakovat a tentokrát zezadu,“ zaševelila jsem vzrušeně. Chtěla jsem přídavek.

Bez dalšího slova jsem přešla k nahodilému stromu a opřela se. Nesnášel změny, ale v manželství fungují kompromisy.

„Jdem na to, sexouši!“ popohnala jsem jej natěšeně. Pomalu ke mně přistoupil a překvapivě něžně mě hladil na zádech. Tisknul se ke mně, ale nevstoupil do mě, jak jsem očekávala. Políbil mě na hlavu a v tom momentu mnou prošlo takové poznání. Pořád jsem jej milovala jako tenkrát, když jseme byli o deset let mladší a hubenější. Třebaže ztratil na kráse a i když má své nedostatky, tak ale srdci neporučíš. Nehledě na to, že svou lásku ke mně mi dokázal i tím, že sám od sebe přišel s nápadem užít si v lese. 

Chtěla jsem se otočit a obejmout ho a už nepustit. V tu chvíli do mě prudce vstoupil. Během našeho sténání připomínající kvičení prasete na porážce, se to stalo. Dobře, přeháněla jsem.

„Sakra,“ odkašlala si naše dcera. Bella nás přerušila, když už jsem byla na okraji propasti orgasmu. Fakt děkuju, dceruško moje. Ani sexovat člověk nemůže, aniž by vaše dítě otravovalo.

Charlie – opět připomající rajče - ode mě bleskurychle odskočil a zvedl naše oblečení. Rychle přikryl své nádobíčko a já se také zahalila. Ačkoli jsem plně nechápala smysl, přeci jen viděla oba naše zadky.

Bella se otočila a tak zakryla svůj ruměnec. Jablko daleko nespadlo od stromu.

„Já šla na procházku a co nevidím. Já mám fakt smůlu,“ koktala Bella rozpačitě. „Já jdu, abyste to tu mohli zase, ehm, rozjet.“

„Bells, to nemusíš. My už taky půjdeme,“ rychle odpověděl, načež vyrazil do křoví. Ani se na mě nepodíval. Bezva, můj profík je zahanbený. To se znovu jen tak do lesa nepodívám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jdem na to, sexouši!:

 1
1. Alli
28.06.2014 [14:06]

Alli Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ten konec je úžasný... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!