Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jaký byl lov?

Stephenie Meyer


Jaký byl lov?V knížce se Edward Belle zmínil, že Tanya a její sestry se staly vegetariánkami kvůli tomu, že mají rády muže. Jak tedy vypadá taková noc v jejich podání? A jak je vnímají jiní?

Předem díky za komentáře.

Barman:

Přišly! Jediný úsměv mi rozechvěl vnitřnosti a už jsem před ně stavěl po sklence Martini. Tyhle tři krásné, bledé, blond dívky byly spolehlivé jako východ slunce. Každou třetí noc strávily v mém baru a žádná nikdy neodcházela sama. Stejně tak jsem věděl, že až odejdou, budou jejich skleničky právě tak netknuté, jako jsem je před ně postavil. Nikdy nepily. Vlastně ani netuším, proč si objednávaly. Možná, aby zapadly? Aby nevypadaly tak divně? A možná to bylo daleko prostší.

Dovolil jsem si nenápadný pohled na tu, která mě zaujala nejvíc – krasavici, jejíž dlouhé vlasy zářily jako zlato... Tanyu. Vyslala ke mně svůdný úsměv a přiložila sklenku, s níž si předtím pohrávala ve štíhlých prstech, k ústům v dokonale svůdném gestu. Tekutina uvnitř navlhčila její plné rty, zvoucí k líbání - i když při pohledu na sklenku bych přísahal, že opět neubylo. Všiml jsem si, že několik mužů, kteří ji sledovali, téměř přestalo dýchat, když si je promnula, jako bych si chtěla tu chuť víc užít.

Kolik nocí už takhle strávily? Sto? Tisíc? Kdo to mohl odhadnout? Za ty tři roky, co tu dělám barmana, nikdy nevynechaly. Bylo to bláhové, ale každou třetí noc jsem byl jako na trní, dokud nepřišly. Miloval jsem pohled na ně… na ni. Nikdy jsem nebyl typ, co by si lepil holky z časopisů na stěny nebo do skříňky. Raději jsem si užíval toho, co bylo na dosah, než abych obdivoval něco zcela jistě vyretušovaného…, ale ji, Tanyu, bych si nalepil. Dokonalost měla její jméno, a i když by se mnou spousta mužů nesouhlasila, její krásné sestry mi ve srovnání s ní přišly nevýrazné a šedé.

Zatímco jsem dumal, jeden z mužů, kteří z ní nespouštěli zrak, se odhodlal přijít blíž. Tanya mu věnovala hodnotící pohled a pak jsem zaslechl její uchu lahodící hlas. Nevnímal jsem slova, ani jsem nechtěl poslouchat - ten zvuk mi však učaroval jako pokaždé. Tanyina tvář zářila, její oči, rty, gesta rukou i řeč těla mluvily jasně – společník pro dnešní noc byl vybrán. Zdrželi se ještě asi hodinu, která mi utekla jako voda. Když odcházela, naše pohledy se protnuly a ona mi s jiskřícíma očima a podmanivým úsměvem pokývla. Pocítil jsem další stah v žaludku a pak byla pryč.

Záviděl jsem jejímu společníkovi jako pokaždé, pak mi ale zrak padnul na Jody, která právě brala objednávky u malých stolků po stranách. Dokázala přimět zákazníky, aby nepřemýšleli, a při tom mě ještě pobaveně sledovat. Poslala mi pusu, když si všimla, že se na ni dívám. Usmál jsem se na ni zpátky. Tanya je úžasná, ale nedostupná. Jody je tady a pro mě. Život není tak zlý ani s ní.


 

Tanya:

Tmavovlasý udržovaný muž s pěknou postavou – Dylan začal v posteli vedle mě pravidelně oddechovat, usnul. Usmála jsem se a znovu se pokochala tím pohledem. Měl docela výdrž, možná bych si přeci jen mohla vzít jeho číslo. Oblékla jsem se a vyšla ven. V hale hotelu na mě už čekala Kate a Irina. Ignorovala jsem toužebný pohled nočního recepčního a vytáhla korálově rudou rtěnku. Po paměti jsem obkroužila rty, spojila je a promnula, abych dosáhla dokonalosti. Pak jsem se na sestry usmála. Bylo to stejné jako vždy. Žádný z našich nočních úlovků s námi neudržel krok – ani nemohl, když byli pouzí lidé. To Edward…

Než jsem si stihla začít představovat, jak jiné by to bylo s ním, Kate se zaleskly černočerné oči. „Tak jaký byl lov, sestřičko? Užila sis?“

Mé rty se zvlnily v úsměvu a laškovně jsem se uculila. „Dnes jsem měla šťastnou ruku. Možná se s ním ještě sejdu.“

Kate s Irinou si vyměnily překvapené a trochu závistivé pohledy. Je pravda, že tohle se nestávalo… a ony zřejmě dneska takové štěstí na společníky neměly.

Recepční se nejspíš rozhodl zkusit štěstí a přesunul se ke straně přepážky. Než ale stihl zareagovat, pokynula jsem sestrám a vzápětí jsme vyšly ven.

Irina se ušklíbla. „Asi budeme muset změnit hotel. Tenhle začíná mít příliš otrkané zaměstnance.“

Uculily jsme se na sebe a já ucítila, jak se doteď potlačované plameny mé žízně začínají prodírat napovrch. Tohle jsem na upírství nesnášela. „Pojďme na lov, jeho krev by mi nechutnala.“

Nečekala jsem na reakci a rozběhla jsem se pryč. Věděla jsem, že mě budou následovat. Tak to bylo vždycky. Když ukojíš hlad, musíš ukojit i žízeň. A já jsem ta, co rozhodne. Jsem Tanya, vůdkyně našeho malého klanu.

THE END ♦



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jaký byl lov?:

 1
15.08.2011 [16:55]

NikuseAliceSkvělé téma, ne moc okoukané. No prostě tvoje nápady jsou nejlepší. Nádherná povídka!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!