Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jacobova Volba Láska vs Přátelství

Bella Halloween by Alice


Jacobova Volba Láska vs PřátelstvíJaké to bude, když Bella s Edwardem zjistí, že jsou stvoření jeden pro druhého? Jacob si přijde pro Bellu, jak to dopadne? Půjde nebo bude souboj. Prosím o komenáře, jestli se tenhle díl líbí...
Vaše TorencCullen

Láska vs Přátelství


 

 

Dnešek byl nejhorší den v mém životě. Ztratila jsem nejmilovanějšího člověka, který se ukázal jako ta nejhorší stvůra na světě. Na druhou stranu jsem nemohla vůbec nic říkat… Protože Edward, byl nebo spíš je, jeho úhlavní nepřítel. Edwarda jsem znala par hodin, hned jsem věděla, že mě k němu něco táhne. Když se tu ukázal Jacob, mela jsem možnost byt s ním sama. Když jsem Edwarda přemluvila, abych mohla Jacoba vidět, na cestě dolu jsem se odhodlala ho políbit… Ač byl zaskočený mým jednáním, cítil to stejně…

„Edwarde?”

„Copak Bells,” myslela jsem, že náš vztah budeme zatím tajit… Ale Emmett, byl rychlejší…

„Teda Edwarde,“ promluvil Emm. Mrkl na nás, ale nic neříkal. Tohle Edward bral jako provokaci velkou.

„Emmette, opovaž se něco říct!“ Pohrozil mu.

„Neboj, vždyť mě znáš!“

„No právě!“ Emmett odešel rychlostí blesku, a já se ho mohla konečně zeptat.

„Nebylo by lepší jim o tom říct…? Emmett to stejně nevydrží dlouho. Stačilo mi, jak se usmíval.“

„Možná máš pravdu,“ podíval se na mě a usmál se.

„Určitě mám.“

„Chceš jim to říct?“ zeptal se. Prostě a jednoduše.

„Je to na tobě. Znáš mě chvilku!“ Podíval se na mě, znovu se usmál…

„Co je?“

„Myslím, že jim to povím.“ Vzal mě za ruku a šel pomalu po schodech dolů. Šel pomalu, ale na mě i tak moc rychle.

„Kam tak letíš?“

„Musíme dolů. Jacob…“

„Co je s ním?“

„Je venku,“ podíval se na mě a v mých očích viděl strach, bolest, utrpení…

„Jacob je venku?“

„Ano. To jsem myslím teď řekl ne?“

„Mohla bych s ním mluvit jako první?“ Nevěřícně se na mě podíval, a zakroutil hlavou jako znamení odmítnutí.

„Prosím. Možná bude klidnější.“

„Bello, ne! Počkáš uvnitř s Esme a Rosalií.“

„Fajn,“ jeho odpověď se mi nelíbila. Ale poslechnout jsem musela. Věděla jsem, že proti celé rodině upírů nic nezmůžu. Sešli jsme schody a já šla rovnou za Esme a Rose. Ta když mě viděla… no to snad nemusím ani popisovat.

„Bello, pojď k nám. Až to vyřídí, přijdou sem,“ no to mě teda uklidnila. Chci vidět Jacoba! A nemůžu. Tak jak se mám uklidnit. Něco mě napadlo, chtěla jsem jít za ním, stůj co stůj.

„Esme, můžu si odskočit?“ a doufala jsem, že mi to projde.

„Jistě, zlato.“

„Hned jsem tady,“ zvedla jsem se, a odešla do koupelny.

Zapadla jsem do koupelny, a hledala nějaké okno, kterým bych mohla… Prolézt. Odhrnula jsem záclonku nad záchodem, vida… Bylo tam okýnko, docela velké. No… Možná akorád. Buď prolezu, nebo se zaseknu. Při tom jsem se musela zasmát. Kdyby mě chytli při útěku a viděli hned můj zadek nevím, nevím.

„Bello, jsi v pořádku?“ zavolala Esme hned za dveřmi.

„Ano, jsem.“

Slyšela jsem, jak odchází, a já se mohla pokusit o svůj útěk. Nevěděla jsem, proč utíkám, ale věděla jsem, že musím Jacoba vidět. Konečně jsem se vyšvihla do okýnka a začala se soukat ven. No první šlo tělo… po delším čase ten zbytek. No jak to asi mohlo dopadnout. Natloukla jsem si kokos. Když jsem si pofoukala bolístky, rozhlédla se kolem sebe pochopila jsem, že musím jít potichu. Nesměl mě nikdo vidět, ale na 100% jsem věděla, že se mi to nepovede. Jakmile jsem vylezla za rohem Edward mě zmerčil a Jacob taky. Rozeběhli se ke mně oba. V u chvilku jsem nevěděla co mám dělat. Stála jsem tam jak zkoprnělá. Nohy mi vypověděly službu, svaly a můj obličej povolil v údiv. Jacob byl tak… tak… neuvěřitelně velký. Viděla jsem ho před pár dny. A takhle rychle vyrostl? Oba se zastavili, asi tak 2 metry ode mne.

„Bello, pojď domů!“ zavelel Jacob.

„Jacobe, nikam nepůjdu.“

„Zbláznila ses? Pojď domů… Billy má o tebe strach!“

„A o tobě a tvojí druhé tváři ví?“ myslela jsem, že vyhraju, ale spletla jsem se!

„Bello, Billy… On byl taky vlk. Ale měl nehodu, a nevyléčilo ho to.“

„Jak nevyléčilo?“ spadla mi pusa skoro na zem.

„Jako vlci, se umíme hojit sami. On to, už nedokázal.“

„To je mi líto. Nikdy mi to neřekl. Ale domů se nevrátím.“

„Okamžitě pojď sem Isabello!“ zase ztrácel svojí sebekontrolu.

„Ne,“ zařvala jsem. V tu chvilku vylezla Esme.

„Bello, co tu děláš? Jak, jsi…“

„No hádej, prolezla okýnkem,“ řekl Edward.

„Promiň Esme, ale musela jsem!“ podívala jsem se jí do očí, a s omluvou jsem se usmála.

„V pořádku, Edward říkal, jaká jsi.“

Jacob začal vibrovat, a přestával se ovládat.

„Bello, uteč!“ křičela Alice.

„Jacobe, uklidni se! Jacobe…“ než jsem stačila doříct větu, stál přede mnou rudohnědý vlk.

 


Chcete z toho udělat kapitolovku?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacobova Volba Láska vs Přátelství:

 1
1. Tyna
27.02.2021 [21:50]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!