Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jacobova volba - Bolest

Robert se směje


Jacobova volba - BolestJe tu prémiový díl, než odjedu na hory. Není moc dlouhý, ale doufám, že udělá radost. Jak dopadne shledání Cullenů s Jacobem Blackem? Jak to celé dopadne? Přečtěte si, a zanechte komentář. Jak kritiku, potěší mě i pozitivní komentář. Přeji krásné čtení. Vaše TorencCullen

Bolest

„Bello, uteč!“ křičela Alice.

„Jacobe, uklidni se! Jacobe…“ než jsem stačila doříct větu, stál přede mnou rudohnědý vlk.


 

 

„Bello, vypadni odtamtud…“ křičel na mě i Emmett.

„Já… já nemůžu! Nohy mě neposlouchají,“ křičela jsem, ale nemohla jsem oči odtrhnout od Jacoba.

„Isabello, koukni se na mě,“ mluvila na mě jemným, ale zároveň starostlivým hlasem Rosalie. S velkou sílou jsem otočila hlavu směrem k ní.

„Rose,“ stála kousek ode mne. Koukala na mě, ale já nebyla schopná absolutně ničeho.

„Isabello, podej mi ruku. Nemůžu jít blíž. On… by mě zabil.“

Jak zabil? Co to povídá. Otočila jsem se zpátky k Jackobovi, a viděla v něm tu hroznou stvůru. Která mě děsila. On jim nesmí ublížit. Když zabije mě, Edward a jeho rodina zabijí jeho. Nedej bože, aby to bylo obráceně. Nesmělo se stát ani jedno…! Když teď půjdu s Rose, on možná odejde. A co když ne? Co pak budu dělat?

Otočila jsem se k Rose, popošla jsem směrem k ní, a natáhla jsem ruku. Musela jsem se zpátky otočit, abych viděla jeho reakci. To jsem ale dělat neměla. Koukal na mě… vyceněné zuby, a nelítostný pohled.

„Bello, dělej!“

„Popojdu o malej kousek,“ šeptla jsem směrem k Rosalii. Popošla jsem, ale Jacob semnou. Připadalo mi to jako, když jsem se nehnula ani o píď.

„Bello, řeknu tři a stáhnu tě. Musíš mi věřit!“

„Dobře…“ s hrůzou jsem čekala, jak to dopadne.

„1… 2… 3…“ a trhla semnou. Skoro jsem místo toho odlítla do baráku. Když mě strhla, Jacob se vrhl na Edwarda.

„Jacobe ne…!“ křičela jsem při pohledu na útočícího Jacoba. Viděla jsem jen, jak Edwarda strhnul na stranu. Do očí se mi nahrnulo tolik slané vody v podobě slz, že jsem přes ně neviděla. Nebyla jsem si jistá, tím že Edward jeho útok přežije.

„Bello, zmiz už!“

„Emmette, udělejte něco!“ křičela jsem hystericky.

„Klid. On to zvládne!“

„Jak můžete být tak… klidní?“ Rozčilovala jsem se. Vypadala jsem jak čertík z krabičky.

Jasper se jako jediný zvedl ze schodů, a šel pomalu k Edwardovi. Ten se na něj podíval, a Jacob Edwarda praštil takovou silou, že odletěl na strom, který se pod ním prolomil.

„Edwarde,“ křičela jsem s takovou bolestí, že jsem vyběhla zpátky do všeho dění. Doběhla jsem, až k Alice, která stála kousek od Jaspera. Chtěla jsem proběhnout i přes ni, ale to se mi nepovedlo. Chytla mě za ruku, a stáhla zpátky k sobě. Začala jsem se sní prát, ale bylo mi to k ničemu.

„Alice pusť mě!“ křičela jsem na ní, a nohy se mi vzmýtaly ve vzduchu.

„To nesmíš! Chápeš to, mohl by tě zabít…“ můj boj o vysvobození, ale nepolevil. I když bylo na Alice vidět, že se nudí.

„Já nemůžu. Edward,“ natáhla jsem ruku, a ukázala směrem k nim.

„On to zvládne.“ – Carlisle.

„Já ho tam nemůžu nechat, musím něco udělat.“

„Ježíš Bello, dost!“ okřikla mě Rose. Podívala jsem se na ní, a doslova zírala.

„On to zvládne. Teď se otoč a jdi dovnitř! Okamžitě…“ tímhle ukončila veškerou možnost diskuze.

„Fajn,“ Alice mě pustila, a já nasupeně odešla zpátky do domu.

Netrvalo mi to dlouho, a já vešla dovnitř. Šla jsem rovnou do Edwardova pokoje, chtěla jsem na něj počkat tam. Když jsem vzala za kliku, a vešla dovnitř nahrnuly se mi do očí slzy. Tušila nebo spíš věděla, že se jednomu něco stane. Šla jsem k věži a pustila, co v ní bylo. Bylo tam něco pomalého, něco co jsem ani neznala. Ale moc se mi to líbilo. Rozhlédla jsem se kolem sebe, a sedla si na postel, kterou ani nepotřeboval. V hlavě mi blesklo, kolik měl asi holek. Musela jsem se zasmát, protože v jeho případě, žádné holky, ale upírky jako je on.

Do pokoje se začal rozléhat krásný zvuk. Byla to písnička od LeeAnn Rimes, Please Remember. Položila jsem se na postel, a zavřela oči. V tom se mi vše začalo opakovat. Nechtěla jsem zapomenout. Ale tohle mi hodně bralo sílu. Sílu bojovat za lásku. Lásku, kterou jsem získala, a přátelství, které jsem ztratila. Nechtěla jsem, aby se jim něco stalo. Svým způsobem jsem je milovala oba, ale každého zároveň jinak.

Jacoba, protože byl jako můj bratr. Moje rodina.

Edwarda, protože jsem ho poznala, a zamilovala se! Nikdy jsem nevěřila, že mě něco takového potká, ale ono se to stalo. A právě mě. Vedle sebe jsem měla poloboha, s krásným hlasem, tělem, které jsem zatím neviděla. Pro Edwarda, bych byla schopná udělat cokoliv. Snést i modré z nebe. Musela jsem nejspíš usnout, protože jsem se probudila, a najednou mi byla nějaká zima. Podívala jsem se kde to jsem. U Edwarda v pokoji, a jsem přikrytá. Vedle mě někdo byl, ale než jsem se stačila otočit, usnula jsem únavou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacobova volba - Bolest:

 1
1. kolouš :)
02.06.2013 [15:26]

jejda ty to bereš hopem že má jeden problém vstřebat všechny informace ... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!