Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Já, šedá strážkyně - 1. část


Já, šedá strážkyně - 1. částMožná trochu neobvyklý příběh, ke kterému mě inspirovala jedna hra. Bella je elfka, ale není moc šťastná. Co jí ale změní život? Doufám, že se vám povídka líbí, vaše Paes.

 

Ne vždy lidé vládli tomuto světu. Když to byl ještě mladý národ, existovalo více bytostí, které byly ještě mocnější. A já jsem hrdá, že jsem jedna z nich.

Jsem elfka, prvorozená dcera náčelníka, a proto mám právo být jeho následovnicí. Jenomže to nechci. Netoužila jsem po moci jako můj mladší bratr, ale nemohla jsem se jí jen tak vzdát.

K tomu bych musela mít závažnější důvod. Věděla jsem, že jsem předurčená k jiným a důležitějším věcem, než být vůdkyní. Nechápejte to špatně, já miluji svůj národ, ale chtěla bych zažít dobrodružství, které tady nezažiji.

 

Uslyšela jsem zaťukání na mé dveře. Moc dobře jsem věděla, co mě bude čekat. Udělala jsem chybu, za kterou musím zaplatit.

„Dále,“ řekla jsem ledovým hlasem, ze kterého by vám přeběhl mráz po zádech. Dovnitř vešla mladá elfka.

„Váš otec si vás žádá,“ řekla a pokynula mi, abych ji následovala. Mrzutě jsem si povzdechla.

„Aliano, nemusela jsi pro mě chodit. Vím, čeho jsem se dopustila.“

„Víte, Isabello, váš otec má návštěvu, cizince, který si vás vyžádal,“ zašeptala a radši přidala do kroku. Tato informace mě zaskočila. Otec vyhověl cizinci, když se měl konat můj trest? Tomu jsem prostě nemohla uvěřit. A čeho jsem se to dopustila? Bez dovolení jsem odešla, abych zachránila mého bratra.

Odešel sám do lesa na lov a nevrátil se. Nemohla jsem to vydržet a chtěla jsem ho najít. Otec mi to zakázal, ale já neuposlechla. Po pár hodinách jsem ho našla obklíčeného velkými vlky. Byli tři a nebezpečně se k němu blížili.

„Failone!“ vykřikla jsem, aby si mě všiml jak můj bratr, tak i vlci. Podle plánu se vlci rozdělili a dva se blížili mým směrem. Neměla jsem na vybranou, musela jsem se bránit. Vytáhla jsem svůj meč a s bojovným výkřikem na ně zaútočila. Vlci na okamžik zaváhali a toho jsem využila.

Prvnímu jsem uštědřila pořádnou ránu mečem do hlavy, po které se sesunul mrtvý na zem. Druhý vystartoval a kousl mě do ruky, když jsem se rozmachovala mečem. Bolestně jsem zakřičela, ale meč nepustila.

Kopla jsem ho do boku a on se trochu zapotácel. Okamžitě jsem mu mečem uštědřila smrtelnou ránu. Dívala jsem se, jak čepel mého meče hladce zajela do jeho masa. Měla jsem podivnou radost, že jsem je porazila.

Všimla jsem si, že se bratr s tím posledním vypořádal a šel ke mně. Jenomže v ten okamžik se mi udělalo zle a já se sesunula v mdlobách na zem. Probudila jsem se až v mém pokoji a věděla jsem, že trestu neujdu, i když jsem bratrovi zachránila život.

 

Vešly jsme do otcovy chýše, kde stáli tři muži. Jeden byl můj otec, který si mě zkoumavě prohlížel. Další byl postarší člověk, muž s havraními vlasy a v lesklé černé zbroji. Ten poslední mi vyrazil dech, byl krásný, žádný elf by se mu nemohl rovnat. Jeho zlaté oči se vpíjely do mých. Na rtech mu pohrával křivý úsměv, ale na kráse mu vůbec neubral, ba právě naopak.Vlasy bronzové barvy mu padaly do očí, ale jakoby mu to vůbec nevadilo. Byl oblečený do stejné zbroje jako starší muž, i když bylo jasné, že není člověk.

Nějak jsem ho nemohla zařadit do žádné rasy. Trpaslík, člověk ani elf nebyl, tak kdo ještě zbývá? A naráz mi to došlo. Existuje ještě jeden druh. Druh, který nežije pouhý smrtelný život. On byl upír.

„Dcero, máme vzácné hosty, kteří tě chtěli vidět. Jsem si vědom tvého prohřešku, ale za těchto okolností ti trest neuložím,“ řekl mi otec. Za okolností a za jakých? Tohle mi nedávalo smysl, můj otec chorobně lpěl na pravidlech.

„Jsem Duncan,“ promluvil ten starší muž. „A tohle je Edward. Jsme šedí strážci, chráníme tuto zemi od všeho zla. Slyšeli jsme, co si pro svého bratra vykonala a rád bych ti něco nabídl,“ pokračoval. Vůbec jsem nechápala, co po mně může chtít. O šedých strážcích jsem toho moc nevěděla. Jen něco málo. Byla to uzavřená společnost a objevovala se jen, když zemi hrozilo opravdu velké nebezpečí. Zmateně jsem je pozorovala a nevěděla, co mám dělat.

„Chtěli bychom, aby ses k nám přidala,“ promluvil Edward. Jeho hlas byl nádherný. Ani zpěv ptáků by se mu nemohl rovnat.

„To přece nejde,“ vydechla jsem. Takovou nabídku jsem nečekala. Toužila jsem ji přijat, ale můj otec by ji nepřijal.

„Dcero, nemáš na výběr. Duncan zjistil, že ti vlci byli nakaženi. Tím kousnutím na tebe přenesli nákazu, se kterou si my neporadíme. Buď se staneš šedým strážcem nebo zemřeš,“ promluvil otec. Takže můj sen by se mohl stát skutečností. Můžu odejít. Nikdo mi v tom nezabrání. I když jsem byla smrtelně nemocná, byla jsem šťastná. Mé dobrodružství může začít.

 


Doufám, že se vám příběh líbí. Pokud se bude povídka líbit napíšu pokračování. Budu moc vděčná za vaše komentáře. :)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já, šedá strážkyně - 1. část:

 1
1. Katerina
09.06.2011 [19:21]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!