Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Fatum et Miseria

1.Maruska - Rozbřesk


Fatum et MiseriaMusela jsem splnit limit 500 slov, a proto jsem v nouzi vytvořila tuto dvojpovídku, skládající se ze dvou jednorázovek příliš krátkých pro vydání.
První část - latinsky Fatum neboli Osud, vypráví o Aliciních vizích o Jasperovi, které měla již v lidském životě.
Ta druhá, Miseria (latinsky taktéž) čili Utrpení, vypráví o skorosmrti Rosalie Hale.
Doufám, že si přečtete alespoň jednu část a zanecháte komentář! Díky.

Fatum - Osud


Nečekaně se probudila a prudce otevřela oči do okolní tmy. Chvíli jen tak ležela, aniž by se jen maličko pohnula a uvažovala. Mohlo to být opět skutečné? Nebo to byl jen obyčejný lidský sen? Ne, ona dokázala říct, kdy to byla… vize. Nevěděla, jak to pojmenovat a bála se toho, ale tentokrát se jí to… líbilo. Konečně měla pocit, že je to dobré. K čemu jí bylo vědět o nečekané návštěvě nebo o tom, kdy její otec přijde brzy z práce? Ale vidět anděla už stálo za to.

Nespokojeně se posadila na posteli a sáhla po sklenici s vodou na svém nočním stolku, která se tam objevila v době, kdy to vše začalo. Kdy budoucnost začala být součástí přítomnosti. Napila se, položila skleničku zpět na její místo, znaveně padla zpět do peřin a zase oči zavřela. Představila si toho nádherného muže s medovými vlasy, vypracovanou vysokou postavou, nádherným úsměvem a fascinujícíma očima barvy toho nejdražšího krvavě zbarveného rubínu. Ty oči ji nevyděsily.

Zdálo se jí o něm ještě častokrát. To on dohnal její rodinu k tomu, že ji zavrhla, odsoudila a opustila. Její sestra, otec i matka. Nechtěli ji. Nemohli dál poslouchat, jak básní o neexistujícím přízraku z její mysli. A byl to také on, kdo ji držel při životě a naději tam v té tmavé kobce, kam ji uvrhli. Nebyla blázen a věděla, že za lásku se platí.

A když se probudila z jejího posledního spánku uprostřed tichého, temného, strašidelného lesa, sama a prázdná, byl to opět on, kdo jí pomohl. Byl to on, kdo jí dal smysl bytí. Byl její snem, láskou, životem, idolem, cílem, aniž by o tom věděl. Byl jí vším dávno před tím, než se tím stala i ona pro něj.

 

 



Miseria - Utrpení


„Ne! Prosím, už ne! Dost! Přestaň!“

Uprostřed temné noci, v temné uličce se děly děsivé věci. Dívka křičela bolestí a ze všech zbývajících sil se ze sebe snažila shodit muže, který ji mučil. Ale nic jí nemohlo pomoci, ani její nepřekonatelný šarm nebo hlasitý křik. V širokém okolí se nenacházel nikdo a nic, co by jí mohlo pomoci.

Muži okolo ní byli zbaveni všech smyslů, v krvi jim koloval alkohol promíchaný s adrenalinem. Vzrušeně křičeli a podporovali jejich vůdce, který právě ležel na dívce. Jako poslední ze všech. Zvrácená třešnička na dortu.

Muž jí uštědřil silnou facku až se hlavou bouchla o zeď stěny, u které trpěla. Poté naposledy silně přirazil a z dívky bolestivě vyklouzl. Nevšímal si krve, která jí prýštila z četných ran na hrudníku, rukou i nohou, které jí udělali střepy bestie, které si ji užily před ním. Nevšímal si ani krve, která jí vytékala z jejích intimních partií. Nevšímal si ani té nejnovější na její hlavě. Ani podlitin a tvořících se modřin.

Pouze se hlasitě zasmál a plivl na ni. Potom odešel se všemi muži opileckou chůzí pryč od toho, co z mladé ženy zbylo. Otočil se až když byl skoro na konci uličky a hlasitě na ni vykřikl zkomolená slova.

„Víš, že ani nejsi moc dobrá, Rose? Nechtěl bych tě mít za ženu!“

Rosalie ta slova slyšela, ale nechápala. Byl to však jeho hlas, a tak se odvrátila. Slyšela i hlasy ostatních, ale nezachytávala slova. Stulila se do klubíčka a třásla se zimou a bolestí, která jí prostupovala. Začalo sněžit, ale jí to nevadilo, byl to jen detail.Věděla, že smrt není daleko a těšila se na ni. Těšila se, že ukončí ponížení a utrpení, které jí způsobil její snoubenec, ta lidská zrůda. Cítila tu mlhu okolí ní. Modlila se, aby už přišel konec.

Najednou ucítila ruce studené jako led, které ji vzaly do náruče a zvedly ze špinavé země a kaluže její vlastní krve. Rosalie věděla, že je to smrt. Poslední, co si pomyslela před tím, než se nechala pohltit temnotou, bylo konečně.

Ale nic, co považovala za jisté, se nestalo. Zemřela a znovu se narodila, jiná a při tom natolik stejná…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fatum et Miseria:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!