Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dôležité pre Rosalie

Sraz Ostrava!!! 07 - rodinka :)


Dôležité pre RosalieRosalie žije ako upírka, ktorá sa stará o ľudské deti. Kto sú tie deti a prečo sú pre Volturiovcov také dôležité? Je Rosalie šťastná, alebo v jej živote stále niečo chýba?

Pre deti či pre Rosalie?


Rosalie stála vo dverách a dívala sa za ním. On, akoby vycítil jej pohľad, sa otočil a uškrnul sa. Rosalie sa takmer podlomili kolená. Nikdy sa nestretla s niekým takým veselým, bezstarostným a energickým ako bol on. Tmavé, husté kučeravé vlasy, obrovská svalnatá postava a neodolateľný úsmev, ktorý mu snáď nikdy nezmizol z tváre. Jeho zlaté oči svedčili o tom, že je vegetariánsky upír ako ona. Bol absolútne dokonalý, muž jej snov a predstáv. Lenže Rosalie nemohla myslieť len na seba. Nemohla si len tak niečo zaumieniť, robiť si čo by chcela. Vedela to veľmi dobre.

Nevoľky sa otočila naspäť, zavrela dvere a vošla do obývačky. Vyzeralo to tam ako po výbuchu.

Malá, vždy vysmiata šesťročná Alice skackala okolo ako kozliatko a hádzala Jasperovi vankúše do tváre. Stále sa ho snažila rozveseliť, začleniť medzi deti.

Osemročný Jasper však len napäto sedel, akoby sa do domu každú chvíľu mal niekto vlámať. Rosalie sa mu nečudovala. Jasper sa stal svedkom vraždy svojich rodičov. Zavraždili ich upíri. Boli to novorodení upíri, nepoznali pravidlá ani hranice svojho smädu. Volturiovci ich zlikvidovali. Jaspera nechali žiť kvôli jeho potenciálu, ktorý vycítili. Do opatery ho teda celkom ochotne vzala Rose, ktorá sa v tej dobe starala aj o ďalšie talentované deti, ktoré sa raz mali stať upírmi.

Malú Alice Volterra vysledovala, keď mala dva roky. Predpokladajú, že sa z nej raz stane úžasná veštkyňa, alebo niečo podobné. Chudák dievča, na svoju rodinu nemá žiadne spomienky.

Edwardov dar by mohol súvisieť s čítaním myšlienok, je veľmi vnímavý. Edwarda našiel Carlisle v nemocnici. Jeho mama zomierala na rakovinu, a Edwardov otec ju každý deň navštevoval a robil všetko možné a aj nemožné, no nestačilo to. Carlisle si všimol Edwardov talent a upozornil Volterru. To bol zákon. Volterra mala po celom svete upírov, ktorí upozorňovali na talentovaných smrteľníkov. Bola to povinnosť každého jedného. Minimum boli aspoň traja ľudia či deti na rok. Kto mal viac, bol bohato odmenený, kto menej, ten draho zaplatil. Rosalie bola z tohto procesu vyškrtnutá, lebo sa starala o nadané deti. 

Mala aj Kate, výbušné, nedôverčivé dieťa. Mala deväť rokov, bola najstaršia a s Rosalie najdlhšie. Kate akoby dokázala svojou pokožkou popichať. Pre Volterru naozaj nádejný dar.

Najnovšie mala Rosalie aj malú Isabell. Mala len rok a pol, no žiadne upírske dary na ňu neúčinkovali. Keď Rose vošla dnu, už počula, že sa zobudila z poobedňajšieho spánku. Sedemročný Edward bol pri nej takmer okamžite a utišoval ju. Zo všetkých detí si Isabellu obľúbil najviac, pričom Jasper a Alice mu boli vekovo bližšie.

„No konečne odišiel,“ zašomrala si Kate, zjavne skôr pre seba.

Rosalie ju spražila nesúhlasným pohľadom a išla pre Isabellu do izby. Isabell sa spokojne smiala, zatiaľ čo jej Edward robil grimasy. Rosalie zobrala malú a odniesla ju do kúpeľne, aby ju prebalila.

Zbožňovala deti a bola rada, že keď nemôže mať vlastné, môže sa starať o tieto. No aj tak mala pocit, že v jej živote niečo chýba. V jej srdci bolo jedno malé prázdne miesto. Naozaj veľmi maličké, pretože deti ju každý deň napĺňali šťastím a láskou, ale bolo tam. Najhoršie bolo, že pri Emmettovi sa ten kúsok na chvíľu vyplnil. S ním si pripadala celá.

Nemôžem. Emmett by nemal vyhovovať mne, ale deťom. Záleží len na nich, nie na mne. Či chcem, alebo nie.

Kate nemala Emmetta ani trochu v láske, Jasper nikomu okrem Rosalie nedôveroval, Isabelle to bolo jedno a Alice o neho nejavila záujem. Jediný, ktorý s ním trocha vychádzal, bol Edward, ktorý si Emmetta celkom obľúbil. A možno bol len milý, lebo vedel, ako veľmi na ňom Rosalie záleží. Edward bol raz taký. Vedel aj to, čo by nemal.

Rosalie si vzdychla a pokúsila sa vytlačiť Emmettovu tvár z mysle. Deti boli predsa to najdôležitejšie. No ona si už nebola taká istá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dôležité pre Rosalie:

 1
25.06.2012 [9:59]

DeedeeMoc milé. Ráda bych si na téhle zápletce přečetla třeba i celou kapitolovku Emoticon

21.05.2012 [20:23]

toto si zaslúži pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2012 [17:56]

BellaSwanMasenCullen Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2012 [16:21]

ada1987 Emoticon Emoticon

1. BabčaS.
21.05.2012 [16:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!