Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Destin

the-host


DestinDalší povídka na téma Alice a Jasper. Jasper je zhrzen vlastním životem a rozhodne se jít do Volterry. Co se bude dít? Snad se Vám bude povídka líbit. :)

Stál jsem před bránou, která mě měla dovést ke konci mého života. Bylo to něco, co jsem si přál téměř padesát let. Volterra, moje vysněné město, kdybych se o něm dozvěděl dříve, byl bych ještě šťastnější. Snažil jsem se tohle město najít skoro celý svůj „nový“ život. Nejdříve jsem byl šťasten. Dokud jsem nepoznal, co se ze mě stalo.

Byl jsem predátor, zvíře, nestvůra… Jakékoli podobné slovo byste si teď představili. Byl jsem všechno, jenom ne člověk. A to je to, co bych si přál ze všeho nejvíce, společně s láskou. Jednou jsem ji měl, tedy myslel jsem si, že ji mám. I když mám dar ovládat a cítit emoce. Nepoznal jsem, že je to pouze klam, žádná láska, pouze náklonnost zabalená do touhy.

Jmenovala se Maria. Ideální žena téměř anděl, co jiného by si mohl člověk přát? Avšak po několika letech začaly vyplouvat na povrch její ostatní vlastnosti. Já jsem byl krutý, ale oproti ní jsem byl v podstatě čistý jako bělostná lilie. Ona byla ztělesněné zlo, všechna zloba a nenávist ji činila nestvůrou největšího možného rozsahu. Moje „láska“ se začala měnit v nenávist, dohnala mě k útěku.

Nezabil jsem ji, i když myšlenka to byla velice lákavá. Jen doufám, že se jí někdo pomstí s větší zuřivostí, než bych dokázal já. Poté jsem se dozvěděl o Volturiových, všechno se zlepšilo, dokonce i moje věčně pochmurná nálada. Viděl jsem v jejich zákonech a v tom, jak o nich mluvili upíři, s kterými jsem se setkal, že by to mohli být právě oni, kdo mě osvobodí od tohoto utrpení.

Vešel jsem do města. Uprostřed náměstí byla věž s hodinami. Když jsem vstoupil, všiml jsem si, jak se po mé pravé straně mihl stín. Nejspíše si svoje město střeží jako oko v hlavě. Jako by to bylo zapotřebí. Oblaka se začala roztahovat, takže jsem raději šel za věž, tam byl tmavý stín. Nemusel jsem dlouho čekat na to, aby za mnou přišli. Byli zde za okamžik.

Chvíli mě pouze pozorovali, já je taky. Chtěl jsem zjistit, jak nebezpečí jsou ve skutečnosti. Nijak mě neoslnili. Jediný, kdo mi naháněl strach, byla blonďatá dívka, která stála uprostřed. Čišelo z ní opovržení a nenávist. Na to, abych to poznal, jsem nepotřeboval ani svůj dar.

„Jak se jmenuješ?“ zeptal se mě vysoký muž.

„Jasper Whitlock. Přišel jsem vás o něco požádat.“

„Pojď s námi. Vezmeme ho k Arovi. Myslím, že bychom ho mohli alespoň vyslechnout, když už sem přišel. Čert ví, odkud,“ řekla bez zájmu.

„Děkuji vám, jste velice laskaví,“ odpověděl jsem ironicky. Dělala ze sebe, jakoby byla něco výjimečného. Podle mě nebyla ani nijak moc pěkná, v jejích očích bylo tak akorát pohrdání. Nic víc. Začínal jsem si o ní myslet jen to špatné. Vlastně ani nechápu, proč je upíři tak poslouchají a mluví o nich s úctou. Za vše mohou pouze jejich výjimečné dary. Nic více v tom není.

Ta dívka se na mě otočila, jakoby věděla, o čem jsem přemýšlel. Změřila si mě pohledem a pokynula mi rukou. Muži mě obstoupili, asi abych jejich dámě neublížil.

 

Jasper ani netušil, že sotva pár kilometrů od Volterry je jeho naděje.

Kterou tímto tahem možná odsoudil k osudu, který chtěl on sám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Destin:

 1
1. Leník
20.01.2012 [9:33]

prosím o pokračování Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!