Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Den podle Belly a Edwarda


Den podle Belly a EdwardaBella tráví den s Edwardem. Zatímco Edward chystá překvapení pro Bellu. Na Bellu a Edwarda se také něco chystá...



Když jsem se ráno probudila našla jsem na stolečku napsaný vzkaz.
„Jel jsem na ryby. Charlie“ … super… Řekla jsem si. Dneska budu mít celý dům jen pro sebe, musím se jít připravit než přijde Edward. Za chvíli tady bude a já ještě nejsem oblečená ani učesaná... Zmateně jsem začala pobíhat po domě a hledala jsem něco na sebe. Pak jsem si vzpomněla, že jsem si včera uklízela modrou halenku do skříně. Hned jak jsem si na to vzpomněla,někdo zaťukal na dveře… Edward... Šla jsem mu otevřít a on mě přivítal krásným a velmi vřelým polibkem.  „Ahoj. Dneska je Charlie pryč, takže to znamená,že máme celý dům pro sebe.. “ řekla jsem mu stručně. „Ano to už vím… Mám pro tebe malé překvapení… Ale je u mě… Takže budem muset jet k nám. Všichni jsou pryč.“ podíval se na mě pobaveně jak očekával mou reakci. ,,Ale budeš muset ještě chvilku počkat. Musím se najíst a převléknout se." Edward přikývl. Běžela jsem do koupelny tak rychle jak jen to šlo... A to bych nebyla já kdybych neuklouzla. Hned stál vedle mě a snažil se mi pomoci na nohy. Připadala jsem si jak nějaké malé děcko,které spadlo při své první jízdě na kole. Rychle si vyčistila zuby,ale při tom jsem věděla,že hned jak ucítí mou zubní pastu začne se šklebit... Když jsem se na sebe podívala do  zrcadla vypadla jsem hrozně. Tak jsem si vzala taštičku,kterou mi pořídila Alice. Vzala jsem si kleštičky na řasy,které jsem si pamatovala jako první. Málem jsem si vytrhla řasy. Pak jsem se namalovala voděodolnou řasenkou. Potom stíny,pudr a byla jsem hotová. To měla Alice vidět! Slyšela jsem ze zdola jak se Edward zasmál.
Jak jsem v koupelně skončila,šla jsem si obléct něco normálního. Nic co by se hodilo k té halence jsem nenašla. V šuplíku jsem našla sukni a ta k tomu byla ideální. Když jsem šla po schodech dolů Edward mi přišel naproti. ,,Jsi úchvatná." prohodil jen tak mezi obdivujícími pohledy.

Při cestě s Edwardem jsem se nemohla dočkat co to bude… Ačkoliv to u mě nebylo zvykem byla jsem napjatá jako struna… Cesta se mi zdála tak strašně dlouhá. Dokonce se mě pořád vyptával co si představuji,že to bude. Když jsem asi po tisícáté řekla, že nevím,tak se pobaveně podíval a hodil na mě svůj oslnivý pokřivený úsměv. Tak jsem nakonec navrhla hru ano-ne. Když jsme vystupovali z auta Edward byl zdvořilý jako vždy. Cestou k domu mě vzal do náruče a začal mě vášnivě líbat… Vsunula jsem mu prsty do vlasů a začala mu rozepínat košili… Jazykem mi obkroužil rty. Cítila jsem jeho sladký medový dech. Začal mě líbat tak náruživě, že jsem ho strhla na zem. Hned do velké blátivé louže vedle malé louky před domem. Bylo nám to jedno. V očích mu plály vzrušením plamínky. Strhl ze mě halenku a jen se uličnicky se na mě usmál. Začal mě líbat. Líbal mě na bradě, pak přej níž až k pupíku ten obkroužil jazykem... A pak se vrátil nahoru ke krku a pak k ušnímu lalůčku... ,,Miluji tě!" Navrhl,že by sme se mohli přesunout do domu a třeba se osprchovat... Když Edward otevřel dveře zastavil a spustil mě na zem… Naklonil se ke mě a pošeptal mi ,,Teď se dívej. Nic podobného bys nikdy neviděla ani v televizi..." V tom se ze z hora ozvalo „ Nééé , pane upíre nééé.“ Emmett přiběhl jen s ručníkem v ruce a začal s ním švihat Rosalie po zadku…,, Jenže vy jste byla moc zlobivá slečno!" Ze schodů se začala valit voda…

 

Emmett a Rosalie si nás všimli a dostali záchvat smíchu… A utekly kam si do pokoje… Já s Edwardem jsme vyprskli smíchy… Vody tam bylo až po kotníky… Edward se začal smíchy válet ve vodě… Protože viděl představu Emmetta jak jsi hráli s Rose na kovboje…

Emmett měl na sobě černou kostkovanou košili a kovbojské kalhoty zastrčené v kovbojských botách... Když ho viděla Rose hned z něho začala strhávat oblečení… Začli se ve vodě muchlovat. Rose chtěla zkusit romantický večer ve vaně při svíčkách podle lidí..  Jenže oba byli rozpálení touhou do běla , že na vanu hned zapomněli… Jenže zapomněli vypnout vodu! Ti dva si dali asi 100 koleček po celém domě...

S Edwardem jsme se rozhodli,že se opláchneme  a pak pudem na naší louku. Na louce jsme pak pokračovali tam kde jsme skončili...
Bylo to moc pěkné... Byli jsme tak vyčerpaní,že jsme se museli skoro doplazit domů... Edward musel jít na lov a pak když Charlie usnul přišel ke mě do pokoje. Já jsem se potřebovala ještě osprchovat. Edward šel se mnou. Když si stoupl na proti mě A vysadil si mě na výš, koukal mi do očí. Naše těla  splynula v jedno...  Když došla teplá voda vrátili jsme se zpět do pokoje.. Já jsem byla tak unavená,že jsem hned usnula.
A zdál se mi krásný sen...
Já Edward na ostrově Esme...


Byl to krásný,dlouhý den strávený s Edwardem...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Den podle Belly a Edwarda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!