Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Co změní upíra?


Co změní upíra?Upíři jsou ze své podstaty neměnní. Změnit je prý může jen láska. Ale co když Stefanovi otevře oči něco jiného? Pobyt mezi Cullenovými.

Krátká povídka, která měla být původně drabblem, ale nějak jsem se rozkecala. :o) Předem díky za komentáře.

Stefan:

Odešli jsme hned, jak bylo jasné, že to Volturiovi opravdu vzdali. Naše naděje na jejich úplnou porážku se sice nenaplnily, ale jejich pýcha utrpěla a to nás blažilo. Konečně jim někdo ukázal, že nejsou všemocní. Až se o tom dozví ostatní, naše šance vzrostou raketovou rychlostí. Teď už i váhavci uvěří, že je možné Volturiovi porazit.

Po cestě jsme se s Vladimirem ponořili do ticha a svých vlastních myšlenek. On se určitě zaobíral plánováním další strategie, to já využil čas k rekapitulaci svého života. Pobyt u Cullenových mi otevřel oči, ukázal mi nové obzory. Už kolik století jsme žili jen nenávistí a pomstou. Jenže, za co jsme se vlastně chtěli pomstít?

Tehdy, před patnácti sty lety, byla naše moc a ješitnost zašlapána do prachu, jenž zbyl z našich poddaných, známých, přátel. Sloužili nám, umírali pro nás… ale kdo z nich pro nás něco doopravdy znamenal? My a nikdo jiný. To bylo to, co bylo naším hnacím motorem.

Možná už toho ale bylo dost. Naše sebestřednost a sobectví nás přece dovedly až sem. Svým útěkem jsme si tehdy zajistili druhou šanci a teď ji promrháváme snahou o pomstu. Ale co život? Naše druhá existence nám zatím utíká pod rukama. Nemáme nikoho než jeden druhého. Dva velmi staří upíři plní zášti. Vždyť nám vlastně nezáleží ani jednomu na druhém. To Cullenovi…

Jistě, jejich jídelníček je otřesný, ale každý je ochoten bránit svou rodinu vlastním životem. Ne ze strachu, ale… z toho podivného hnutí, které připisujeme lidem. Z lásky. Ti, kteří se nad ním ošklíbali a brali ho jako slabost, museli po téhle události změnit názor. Jen z lásky se postavili na obranu té malé, pro ni se vydali do všech koutů světa, aby přivedli pomoc… pro ni pokořili Volturiovi. Možná je čas, také se po ní porozhlédnout. Tak mocnou zbraň nemůžeme ignorovat ani my, rumunská knížata.

Nikdy jsem po lásce nijak zvlášť netoužil. Samozřejmě jsem znal upírská partnerství a rozhodně jsem nežil jako poustevník, ale opravdová láska…

Zamyslel jsem se, abych si ujasnil, jak by měla žena mého života vypadat. Bezpochyby musí být krásná. Krásná a blond. A žádná vegetariánka. Musí být chytrá… jemná, ale i schopná vydržet nepohodlí cesty, takže žádná křehká květinka. Rozhodná, sebevědomá, hrdá… Musí mít chování královny.

Sotva jsem si to pomyslel, objevila se mi před očima konkrétní tvář. Já tu ženu znal... a dokonce jsem ji zcela nedávno znovu spatřil. Athenodora, manželka Caia. Stojící skromně v pozadí, ale přesto vládnoucí. Chladná jako led a zářivá jako hvězda.

Poprvé jsem ji spatřil před patnácti sty lety v Rumunsku a už tehdy mě uchvátila. Stála na kopci naproti našemu hradu, vedle svého manžela a jeho bratrů a dívala se, jak popravujeme poselstvo, které přivezlo jejich žádost o předání moci. Jak nám to tehdy přišlo směšné. Příští hodiny nás ale vyvedly z omylu - mysleli vážně každé slovo. Náš hrad padl a s ním i naši přívrženci. Museli jsme utéct. Právě její vlasy byly to poslední, co jsem z našeho hradu viděl, když jsem se naposled otočil. Už tehdy ve mně vyvolávala tolik rozporuplných emocí...

Ona mohla být mým novým důvodem pro pomstu. Ona se jím stane!

Zdvihl jsem hlavu a podíval jsem se na Vladimira. Naše oči se setkaly v souznění a oba jsme jako jeden kývli. Je čas, naše pomsta čeká.

♦ THE END



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co změní upíra?:

 1
28.07.2016 [21:50]

RosabellaLarrinCullenPokracovani, pokracovani, pokracovani prosiiiiim, je to moc zajímavé, úžasná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!