Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Chuck Norris vs. Cullenovci

arc


Chuck Norris vs. CullenovciToto sme zbúchali s ElizMasonBlack2 - čo sa Chuck Norris hrabe na našich Cullenovcov... :D

1. Chuck Norris dokáže navariť pre celú armádu za 5 minút chutnú večeru. Esme Cullenová tak navarí pre celý svet. A celý svet je večera pre Emmetta Cullena.

2. Chuck Norris vylieči ľudí z rakoviny. Doktor Carlisle Cullen ich vie vyliečiť z alzheimeru.

3. Boh mal dvoch synov - Chuck Norris bol jeho lepší syn. Boh mal ale aj otca - Carlisla Cullena.

4. Boh sa modlí ku Chuckovi Norrisovi. Chuck Norris sa modlí k Edwardovi Cullenovi.

5. Chuck Norris sa postaral o besného psa. Bella Cullenová sa stará o vlkolaka a ten sa stará o jej dcéru.

6. Chuck Norris raz kopol koňa do hlavy, jeho potomkovia (toho koňa!) potom boli známi ako žirafy. Edward Cullen tak prišliapol tyranosaura rex, jeho potomkov voláme jašteričky.

7. Chuck Norris dokáže rozbiť hlavou tehlu. Emmett Cullen celý múr bytovky.

8. To, že bojová scéna, kde Chuck Norris prehral, mala najdrahšie umelé efekty na svete, nie je pravda. Len bol jeho protivníkom Emmett Cullen.

9. Keď si Chuck Norris zmenil účes, vyzeral sexi - ale to len preto, že ho česala Alice Cullenová a nestál pri ňom Edward Cullen.

10. Keď Bin Ládin stretne Chucka Norrisa, utečie. Keď ho stretne Emmett Cullen, utečie Chuck Norris.

11. Slová "nikto nie je dokonalý" berie Chuck Norris ako urážku. Edward Cullen za to dokonca vraždí.

12. Keď ženy uvidia Chucka Norrisa, vzrušia sa. Keď Chuck Norris uvidí Rosalie Cullenovú, odpadne.

13. Chuck Norris nečíta knihy, len ich poriadne zmačkne a získa informácie, ktoré potrebuje. Edward Cullen vie takto zmačknúť celú knižnicu.

14. Chuck Norris nie je zbabelec len dovtedy, pokiaľ neuvidí Edwarda Cullena. Keď ale uvidí Emmetta, rovno omdlie od strachu.

15. Prečo nemá nikto rád Chucka Norrisa? Lebo všetci máme radi Edwarda Cullena.

16. Chuck Norris spôsobuje cigarete rakovinu. Edward Cullen jej spôsobuje HIV vírus.

17. Chuck Norris prišiel pri autonehode o obe nohy. On to rozchodil - lebo ho liečil Carlisle Cullen. Edward Cullen zomieral na španielsku chrípku. On to predýchal (zase vďaka Carlislovi...).

18. Chuck Norris dokáže zadržať dych na 30 minút. Edward Cullen na celý život.

19. Chuck Norris nikdy nespí, on len odpočíva. Edward Cullen tiež nikdy nespí - pretože on je upír.

20. Chuck Norris dokáže svojim pohľadom opantať policajtky, Edward Cullen dokonca aj policajtov. Bella Cullenová aj ich zúrivých psov a Renesmee aj rozzúrených vlkolakov.

21. Chuck Norris dokáže rozplakať cibuľu. Emmett Cullen Chucka Norrisa.

22. Chuck Norris si neprdne. Prd si chuckne. Edward Cullen sa nikdy nestrápnil tým, že by si prdol.

23. Keď máš 5 eur a Chuck Norris má tiež 5 eur, Chuck Norris má viac peňazí ako ty. Vždy. Ale keď máš 10 eur a Edward Cullen 5 eur, Edward má viac - lebo tých 10 eur si si od neho zobral ako pôžičku.

24. Chuck Norris pretrhol drôt od WIFI. Edward Cullen ho zlepil naspäť dokopy.

25. Chuck Norris vymyslel prvú tlačiareň. Rosalie Cullenová ju vymyslela aj pre slepcov.

26. Chuck Norris naučil logopéda R. Edward Cullen ho naučil celú abecedu.

27. Na svete neexistujú rasy. Sú to len ľudia, ktorých Chuck Norris zmlátil do rôznych odtieňov čiernej a žltej. Aj Chuck Norris má však nejakú farbu pleti - to ho zmlátil (úplne biely!) Emmett Cullen.

28. Dinosaury vymreli, lebo si pohnevali Chucka Norrisa. To, čo bude s nami, keď si pohneváme Edwarda, radšej ani nechceme vedieť.

29. Chuck Norris vyhral preteky bicyklov s autom. Edward Cullen vyhral preteky v plávaní s motorkou.

30. Chuck Norris oboplával svet za 7 dní. Edward Cullen za 7 sekúnd.

31. Chuck Norris utopil rybu. Jasper Cullen utopil žraloka a Edward Cullen utopil molekulu.

 

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chuck Norris vs. Cullenovci:

 1
4. CULLENOVI1234
21.07.2014 [21:26]

podle mě vedou cullenovi i když je teba chuck norris skutečný,tak proč by nemohli bejt skuteční i upíři ne? Emoticon

14.11.2011 [17:48]

AddyCullenwaw... tak to bylo drsné :D

2. bela34
04.10.2011 [18:02]

tak to dobre som sa nezasmiala velmy dlho najlepši je ten s molekulov Emoticon Emoticon

1. RozaBellaBelikov
20.08.2011 [18:46]

bože takhle jsem se nenasmála dlouho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!