Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Chtěl bych umřít!

Jak se vidí


Edward Cullen se stal upírem, ale nechce dál žít. Ztratil svou milovanou Isabellu, kterou tolik miloval. Doufám, že se vám povídka bude líbit, přeji hezké čtení!

Seděl jsem na židli v nějaké zakouřené hospodě a přemýšlel. Přemýšlel jsem o penězích, které jsem v tuto chvíli neměl.

„Tak co to bude, mladej pane?" nezdvořile se mě otázal hostinský, ale já jen mávl rukou a seděl dál na židli. Jako bych byl pravítko. Kéž by to tak bylo.

No tak nic. Kdyby jste si to rozmyslil tak jsem hned u vás!" Nechtělo se mi mluvit. Hostinský chvíli čekal na mou odpověď, ale pak to vzdal. Otočil se a šel si po svých.

Ještěže jsem přišel zrovna sem. Nikdo se mě tu neptá, odkud jsem, co jsem a jiné zbytečné otázky, na které bych jim neodpověděl.

Živím se lidskou krví jako monstrum. Nedokážu přijímat lidskou potravu. Moje oči jsou krvavě rudé. Jsem tak rychlý, že by mě ani světlo nepředhonilo.

Jsem upír...

Vypotácel jsem se z hospody a vyšel na ulici. Bylo mlhavo a pršelo, všude na ulici poletovaly kousky papírů. Ty papíry byly paní Merssové, hledala svou dceru Isabellu, která se jí včera v noci ztratila. Jenže ona už se nevrátí.

***

Doma na mě čekal ten zatuchlý pokoj plný brouků a jiné havěti. Sundal jsem si košili a lehl si na postel. Nemusel jsem spát, ani jsem spát nemohl. Jen jsem přemýšlel.

Musím sehnat peníze! říkal jsem si v duchu, ale najednou mi došlo, na co. Peníze jsem vlastně nepotřeboval. Jídlo jsem nacházel v lidech a pití taktéž. Spát už jsem nepotřeboval, takže mi byt je na nic.

***

Vyšel jsem zpátky na ulici. Měl jsem hlad. Zase jsem se nedokázal ovládnout a utekl jsem. Utekl jsem svému hodnému já a nechal se unášet žízní. Pálilo mě v krku, a tak jsem se zakousl do prvního člověka, kterého jsem uviděl. Byla to nějaká prostitutka, co zrovna vysedávala na studené dlažbě a kouřila cigarety.

Moje žízeň však nebyla zahnaná. Utíkal jsem dál, ale nikoho jsem nenašel.

Na promočenou botu se mi přilepil kus papíru. Zvedla jsem ho a chtělo se mi brečet. Byla na něm namalovaná Isabella, moje láska.

Chtěli jsme se vzít a postavit si domeček na vesnici. Mít velkou rodinu a každý večer spolu vyprávět pohádky. Jenže teď nemáme nic. To já jsem ji zabil, já ji vysál a schoval do lesa. Stala se ze mě krutá bestie bez srdce, která umí jen zabíjet.

Zmocina se mě panika. Okamžitě jsem musel utéct daleko, hodně daleko od lidí. Nemohl jsem dál ničit lidské životy. Tak jsem sebral pár věcí, které mi v domě zbyly, a odešel. Klíč od domu jsem dal nějakému bezdomovci, který vysedával na mostě.

První dobrý skutek," řekl jsem si, ale bezdomovec mě asi slyšel, protože se otočil a zahulákal na mě.

Vy jste dobrý člověk. Vy se dostanete do nebe!" Slova chvály mě měla hřát u srdce, jenže nehřála. Tam, kde bylo srdce, teď byl kus masa, které se nechtělo pohybovat.

Utíkal jsem dál, nevěděl jsem kam, ale něco mi říkalo, že musím do Afriky. Do pouště, nejsou tam žádní lidé ani zvířata. Vyhladovím a konečně pokojně zemřu. To byl dobrý nápad, jenže hůř se prováděl.

***

Místo do africké pouště jsem doběhl do vesnice plné lidí. Nevěděl jsem, co dělat, navíc jsem cítil krev. Ta krev vytékala malému chlapci, který si rozřízl koleno. Ovládl jsem se.

Sedl jsem si vedle něho a zavřel oči. Nasával jsem tu vůni několik hodin, ba dokonce dnů. Nasával jsem ji i potom, co chlapec zemřel a celá vesnice ho oplakala. Vůni jsem přestal nasávat až ve chvíli, kdy jsem si myslel, že jsem přemohl svůj instinkt a přestal být jen zrůdou.

Dokázal jsem nemožné, říkal jsem si, ale dobře jsem věděl, že to není pravda. Musel jsem se posílit zvířecí krví.

Najednou jsem uviděl stádo buvolů. Byl jsem tak vyhladovělý, že jsem se na ně bez váhání vrhl. Když jsem se napil, byl jsem nešťastný. Otočil jsem se a uviděl je. Volturiovy.

Vysál jsem dobytek před zraky všech vesničanů a oni poznali, že jsem upír. Volturiovy je přišli zabít - a mě taky.

Vydal jsem se za nimi a byl šťastný. Konečně zemřu. Budu se svou milovanou Isabellou na věky.


Je toho asi až moc najednou. Navíc je to takové zamotané do sebe. Doufám, že se vám to trochu líbilo a měli jste hezký zážitek. Tohle je navíc moje první jednodílná povídka, předtím to byly samé drabbly a novinky.

Můžete napsat komentář!

 

 

 

 

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chtěl bych umřít!:

 1
07.06.2012 [20:53]

AnneRose Emoticon Emoticon

2. kiki
06.06.2012 [20:17]

Jo, je toho trochu moc najednou, ale to neva, je to pěkný Emoticon
Smutný, ale hezký Emoticon Emoticon

06.06.2012 [18:03]

NeyimissČlánek jsem ti opravila, ale příště si dej, prosím, větší pozor na:
* koncové uvozovky nemůžeš psát jako dvě čárky. Jestli nevíš, jak se na klávesnici píší, můžeš je najít pod možností "Vložit speciální znak".
* Čárky;
* přímou řeč (+ vnitřní monolog);
* I/Y (vyjmenovaná slova, koncovky přídavných jmen, shoda podmětu s přísudkem);
* překlepy;
* chybějící písmena;
* špatně dělená slova;
* nesmíš psát dvě tečky za sebou - buď jednu, nebo tři, dvě nejsou správně;
* ji/jí;
* malá/velká písmena;
* skloňování.

V sekci Pomoc autorům je seznam korektorů, které můžeš v případě potřeby kontaktovat. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!