Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Charlieho premena

Poslední - Shire


Charlieho premenaCharlieho zvedavosť je silná a on je odhodlaný zistiť tajomstvo Cullenovcov.

Bol som vzadu za domom a sekal som drevo. Pokúšal som sa zamestnať si myseľ. Odkedy Bella odišla, dom je strašne prázdny. Sue príde z práce len večer a cez deň sa to tam nedá vydržať. Bella je chorá a ja sa cítim osamelý. Už je to celá večnosť, čo som ju nevidel, občas síce zavolá, ale strašne mi chýba. Neviem sa dočkať, kedy sa vráti.

„Charlie?“ Otočil som sa a zbadal za mnou Jakea, ktorý mal na tvári nejaký divný výraz.

„Jake! Máš nejaké správy o Belle?“ Bol som napätý, Jake sa objaví len keď mi príde povedať nové správy o mojej dcére.

„Viete, Charlie, Bella je...“ To, že nedokončil vetu, sa mi vôbec, ale vôbec nepáčilo. Začal som sa báť. Myslel som na najhoršie.

„Nie, nie je, nemôže byť.“ Neveril som. Začal sa mi rúcať celý svet. V tej chvíli som bol na úplnom dne.

„Nie, nie, je v poriadku, je späť doma,“ odvetil pohotovo, aby ma upokojil.

„To si mal povedať hneď." Nechal som všetko tak ako je a bežal k autu. Bol som rozhodnutý okamžite ísť za Bellou.

„Počkajte, viete, aby sa Bella uzdravila, musela sa zmeniť," povedal to dosť neisto a zase som začal mať obavy.

„Ako zmeniť?“ moja otázka znela dosť váhavo, to som počul aj ja sám.

„Teraz vyzerá skôr ako Esme, než ako Renée. Svet, v ktorom žijete, nie je taký, aký si myslíte.“ Nič z toho, čo hovoril, mi nedávalo nijaký zmysel.

Pozrel som sa na neho a všimol som si ako sa vyzlieka. Bolo to dosť divné.

„Čo to robíš?“ Už mal na sebe len trenírky. „Prestaň!“

A zrazu sa začal triasť a ako keby sa z neho parilo. Nič také som v živote nevidel. O chvíľu už predo mnou namiesto Jakea stál obrovský červeno-hnedý vlk. Tak som sa ešte v živote nebál. Bolo to niečo neuveriteľné. V tej chvíli si vlk ľahol predo mňa a v očiach mal pohľad ako malé šteňa.

„Čo to...?“ vyjachtal som. Nemohol som uveriť tomu, čo som práve videl. Chlapec, ktorého poznám celý život, sa zmenil na obrovského psa. Kým som sa ja zbieral, ani som si nevšimol kedy, ale zasa tam stál Jake.

„Vidíte? Vôbec ste ma nepoznali a to som s vami trávil toľko času," povedal to takým zvláštnym tónom.

„Ako? Ako sa ti to stalo?“ dožadoval som sa odpovede.

„To je na dlho, no sľubujem, že vám to raz vysvetlím. Teraz bežte za Bellou.“

„Hej, idem, ale o tomto nechcem nič počuť, inak...“ povedal som to výhražným hlasom.

Bežal som do domu, vzal som si kľúče od auta a sústredil sa na to, aby som sa čo najrýchlejšie dostal k Belle. Viezol som sa po kľukatej ceste, ktorá viedla ku Cullenovskému sídlu. Zaparkoval som čo najbližšie pri vchodových dverách. Videl som ako na mňa už za nimi čaká Carlisle. Vybehol som k dverám hore po schodoch.

„Charlie," pozdravil ma Carlisle slušne ako vždy.

„Kde je?“ pohotovo som odvetil aj keď trochu neslušne. No bolo mi to jedno, lebo v tej chvíli ma nezaujímalo nič iné len moja Bells.

„Tadiaľ.“ Pokynul mi rukou smerom hore.

Vybehol som na druhé poschodie a všimol si, že Carlisle za mnou nejde. Asi mi chce s Bellou dopriať trochu chvíľ osamote. Vošiel som do izby a uvidel Bellu sedieť na pohovke. Nebol som si celkom istý, či je to ona. Jake mal pravdu, dosť sa podobala na Esme, ale boli to jej črty, len iné ako som si ich pamätal.

„Ahoj, oci,“ pozdravila ma. No jej hlas znel inak, skoro ako malé zvončeky, ktoré visia nad postieľkami bábätiek.

„Ahoj, Bells.“ Bol som tak rád, že ju zasa vidím, že som skoro zabudol na tú jej zmenu. Postavila sa a objala ma. Silno som si ju pridržal a až po chvíli som si uvedomil, že je chladná ako ľad.

„Vyzeráš inak," obvinil som ju.

„To nič, o to sa neboj, poviem ti všetko, čo potrebuješ vedieť.“ V jej hlase bola bolesť.

„To je všetko, čo mi k tomu povieš. Tak to nie, žiadam od teba vysvetlenie,“ začal som kričať. Bol som z toho vytočený.

„Oci, prosím, len takto s tebou môžem ostať.“

„Fajn, ale si v poriadku?“

„Je mi úplne skvele," odvetila to tak uveriteľne, že som to nespochybňoval. Vo dverách sa objavil Edward a v náručí držal to najkrajšie stvorenie aké som kedy videl.

„Charlie, toto je Renesmee,“ predstavil mi ju.

„Jasné, tvoja neter.“ Vtedy som si spomenul, že mi to Jake spomínal.

„Naša dcéra," pohotovo odvetila Bella.

„Máš pravdu, adoptovali ste ju," spomenul som si, že aj to Jake spomínal. No toto dieťa vyzeralo ako keby to vážne bola ich biologická dcéra. Mala orieškovo hnedé oči a bronzové kučeravé vlásky. Keby bolo prešlo deväť mesiacov, dal by som ruku do ohňa za to, že je to ich biologická dcéra, no prešiel len mesiac. Bolo to rozkošné dieťa, talentované a nádherné.

Celá návšteva prebehla v pokoji, ja som sa zmieril s tým, že Bella sa dosť zmenila, no bol som rád, že je v poriadku a šťastná.

„Tak ja už pôjdem, deti,“ pozdravil som, keď som nasadal do auta.

„Maj sa, oci," odzdravila ma Bella a v jej očiach som zazrel šťastie.

Viezol som sa domov, bol som spokojný, že som videl svoju dcéru zdravú a šťastnú. Teraz keď som videl ich dcérku, tak sa ma už nezbavia. Budem ich navštevovať tak často ako sa len bude dať.

....

Prešiel asi mesiac. S Bellou, Edwardom a Renesmee sme sa pravidelne navštevovali. Nessie rástla neuveriteľne rýchlo, no ja som sa nevypytoval, pretože to tak bolo lepšie, no aj tak to bolo dosť divné. Sue na to nič nehovorila. Keď som sa jej spýtal, či sa jej to nezdá divné, tak hneď zmenila tému. Po Vianociach už chodili len oni k nám, vždy keď som chcel prísť, tak sa tu objavili oni. Po ich poslednej návšteve som sa rozhodol, že tej záhade prídem na koreň.

Sue nebola doma, tak som nasadol do auta a šiel po ceste k domu Cullenovcov. Zaparkoval som ďalej od domu a šiel po lese k ich domu. Les bol dosť hustý. Zastavil som sa, keď som videl na záhradu. Chvíľu som tam postával, keď zrazu z domu vyšla obrovská žena, ktorú som nikdy nevidel. Takmer okamžite ma zbadala. Neviem, ako to urobila, ale zrazu stála predo mnou. Bola to len sekunda, no mne sa zježili chlpy na celom tele a neuveriteľne som sa bál, aj keď neviem kto to je, niečo mi hovorilo, aby som sa bál. A v tej chvíli mi pod kožu prenikli jej studené zuby. Vydral sa zo mňa neskutočne hlasný výkrik. Neuveriteľne to bolelo, tá bolesť sa nedala vydržať. Ako keby mi pálili kožu a to všetko sa rozlievalo pomaličky po celom tele.

„Nie, nie, Benjamin, pusť ho, to je môj otec!“ Počul som kričať Bellu, v hlase mala zúfalstvo, kričala tak, ako tie noci, keď ju Edward opustil.

A potom som celú večnosť cítil a vnímal už len bolesť, neuveriteľnú, pálivú bolesť a zrazu to prestalo. Otvoril som oči a videl som všetko, čo som chcel, počul som všetko, dokonca aj cítil.

....

Carlisle s Bellou mi všetko vysvetlili a ja som pochopil, čo sa so mňa stalo. Páčilo sa mi to, získal som novú rodinu a nových priateľov. Som rád, môžem stráviť celú večnosť so svojou dcérou a mojou biologickou vnučkou. Moje tušenie ma neklamalo, Renesmee je ich a tak aj moja. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlieho premena:

 1
03.09.2013 [20:28]

kikinka82243UV najprv som nad tým nerozmýšľala ale teraz si to ešte premyslím Emoticon Emoticon

3. UV
20.08.2013 [16:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Neplánuješ pokračovaní?

2. Veronika :)
19.08.2013 [22:30]

Úžastné, krásne, nádhera.. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
12.08.2013 [8:29]

NessienkaAhoj
Článok vraciam na opravu. Pozri si nasledovné:

*Prvé úvodzovky sa nikdy nepíšu ako dve čiarky! Ak ti ich Word píše automaticky hore, ale píšeš priamo v administrácii, vlož si dolné úvodzovky ručne, nájdeš ich v špeciálnych znakoch
*Občas ti chýbalo ukončenie priamej reči
*s/z - je s kým/s čím ale už z koho/z čoho
*Nie je sa píše osobitne, nikdy nie spolu
*Pozor na mená hlavných postáv: je Renée, nie Rene
*Veľmi často ti chýbali čiarky, najmä pred spojkami a niekedy v súvetiach, tiež si dávaj pozor na chýbajúce čiarky v osloveniach - oslovenie sa z oboch strán vymedzuje čiarkami
*i/y - i len v Nominatíve množného čísla, inak je vždy ypsilon
*Preklepy a zdvojené medzery
*Stále máš poriadny neporiadok v priamej reči. Pripájam vzor, ktorý by si si mala prečítať, opraviť si podľa neho priamu reč a takisto sa ním do budúcnosti riadiť:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"


Pozri si gramatiku a snaž sa opraviť si všetky chyby. Ako som ti už ponúkala predtým, možno by si sa mala poobzerať po nejakom korektorovi, ktorý by ti zo začiatku s gramatikou pomáhal.
Keď si všetko opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!