Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Červená Karkulka


Červená KarkulkaMilé děti (i ti větší), jak to tak v pohádkách chodí. Sličná dívka v nesnázích bude na poslední chvíli zachráněna před zlým a lstivým padouchem. Tady to bude nejinak, jen se možná nakonec obrátíte na stranu toho nebohého vlka. Jo jo, studny prostě už došly.

 

Červená karkulka

 

 Bella nakoukla zvědavě do kuchyně, kde Esme balila poslední várku smažených řízků. Už přes dva měsíce bydlela u Cullenů a oni ji brali jako člena rodiny.

"To asi nebude pro mě," zkonstatovala při pohledu na asi dvacet balíků s jídlem.

Esme jen zavrtěla hlavou.

"Pro Charlieho. Nedávno jsem běžela kolem jeho domu a ten smrad z jeho vaření se nedal vydržet. To by snad skolilo medvěda dřív než Emmett."

Bella raději nekomentovala Charlieho oblíbené olomoucké syrečky zrající pět dnů pod UV lampou a poslušně začala nosit balíčky s jídlem do svého náklaďáčku. Chtěla to Charliemu odvézt co nejrychleji, protože se moc dobře znala. No a zkuste utajit noční nájezdy na ledničku v domě plném upírů.

Spokojeně si rachotila ve svém červeném náklaďáčku. Cullenovi ji už mockrát přemlouvali, že jí pořídí nové autíčko, ale Bella nechtěla. Tohle k ní už prostě patřilo a všichni ho už dobře znali. Uhýbali jí z cesty co nejvíce to šlo a s úlevnými úsměvy na ni mávali jen co je minula.

Charlie se nedávno odstěhoval trošku dál z města a tak Bella musela sjet ze silnice a pokračovat dále lesem. Což bylo s jejím orientačním smyslem v háji. Nakonec zůstala stát na rozcestí a opřená o kapotu švidrala na jednu cestičku vlevo a druhou cestičku vpravo. Obě byly úplně stejný, všude samý strom.

Za zády se jí náhle cosi hnulo. Vyděšeně se ohlídla a zůstala hledět na Jacoba, který ji s úsměvem sledoval.

"Ahoj, co ty tu?"

"Jedu k Charliemu."

"Tak to je ta vpravo," došlo Jacobovi hned odkud vítr fouká.

Bella tedy radostně naskočila a její červený náklaďáček se s hrkotáním rozjel. Jacob za ním ještě chvilku koukal, než se mu zaleskly očička jak u I. P. Pavlova po nahození pojistek. Jediným skokem se přeměnil, nehledíc na zničené oblečení a už si to metal přímo k Charlimu domečku.

Charlie se tou dobou věnoval bohulibé činnosti, při čištění své sbírky háčků, olůvek a navijáků a docela ho překvapilo, když se ozvalo bouchání na dveře. Ještě leštíc se vydal otevřít. Jacobovi pozdě došlo, že před Charlieho nemůže ve vlčí podobě a tak se chtíc nechtíc musel přeměnit.

Charlie při pohledu na Jacoba, který na sobě neměl ani nitku vyděšeně zařval, přičemž si svůj nejoblíbenější, čerstvě vyleštěný háček zabodl do palce a zařval podruhé. Jacob se na sebe dotčeně podíval. Nechápal, co Charlie tak vyvádí, vždyť je ho přece kus chlapa!

"Co tu děláš? Kde máš oblečení?!" zaskřípal Charlie mezi zuby a rval si háček z palce.

Jacob chvilku přemýšlel, než ho napadl spásný nápad.

"Přepadli mě a obrali."

Charlie se zadíval na Jacoba, který byl jen metrák svalů a šlach. Docela by ho zajímalo, který magor by ho přepadal. Při představě takového šílence v jeho vlastním městečku však neváhal ani minutu. V zadním zrcátku ještě zahlídl, jak Jacob nadšeně vrtí ocasem a dupl zděšeně na plyn. Tahle představa ho bude asi ještě dlouho pronásledovat.

Jacob zatím zašel do domu a čekal na Bellu. Prolézal dům a uvažoval jak dlouho jí to bude ještě trvat. Hmm. Polňačka, všude samý strom, její orientační smysl... Dlouho. Vyběhl tedy do ložnice a začal zkoušet alespoň postel. Poskakoval na ní, jestli je dostatečně měkká a něco také vydrží. Když tu se ozvalo vrznutí dveří.

Bella zmateně pohlédla na Charlieho rybářskou sbírku ještě ležící na stole. Z ložnice se ozývalo

funění. Váhavě přistoupila ke dveřím a nakoukla dovnitř. Na posteli tam uviděla Jacoba s nedočkavým výrazem. Bella hlasitě polkla a chtě nechtě začala srovnávat.

"Ty máš ale velký... svaly."

Jacob však to už déle nevydržel a vrhl se na ni. Bella začala zdrhat, moc daleko se však nedostala, lépe řečeno hned na prvním prahu sebou flákla.

"Fuj, ošklivý pejsek, ze země se nic nezvedá..."

Zkoušela to všelijak, ale Jacob už nic z toho nevnímal a táhl ji zpátky.

Její řev však zaslechl někdo další, právě kontrolující stavy zvěře ve zdejších lesích. Přebytky okamžitě dorovnával. Při tom nelibém zvuku však nastražil uši, které mu mírně z jeho bronzového rozcuchu vyčnívaly a už prchal, co mu jeho nohy dovolovaly.

První na co mu padl pohled bylo opálené Jackovo pozadí. Tomu nikdo nemusel vysvětlovat, že je v háji a dal se na úprk. Rozcuchaná Bella sledovala Jacoba jak běhá kolem domečku a za ním rozběsněný Edward. Pojídala Charliemu řízky a sledovala, jak se Jacobovi napínají svaly pod jeho během zpocenou kůží, což Edwarda ještě více rozzuřilo a zrychlil.

O pár hodin a řízků později se Edwardovi konečně podařilo Jacoba chytit. S ohledem na smlouvu ho však nemohl zpracovat na kobereček ke krbu jak si původně sliboval, ale narval ho alespoň do první jámy, kterou okolo zahlídl. To že to nebyly žádná prapodivná studna si uvědomil, až když se zevnitř ozvalo plesknutí a příšerný řev.

S úsměvem zaklopil dřevěné víko a zatížil ho pár kameny, pak teprve spokojeně vyšel a zavřel za sebou dřevěné dveře s vyřezaným srdíčkem.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Červená Karkulka:

 1
2. Jane Cullen
12.03.2016 [20:49]

Tady se někdo dívá na Comeback. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.03.2012 [22:42]

nikaokhhahaaa.. ten konieeec.. hahaa Emoticon Emoticon Emoticon to ho zavrel do kadibúdky??? Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!