Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bozk pre šťastie - 12. kapitola

Jasper in Chamelon


Bozk pre šťastie - 12. kapitolaTakže ďalšia kapitolka je na svete. Ospravedlňujem sa, že tak neskoro, ale týždeň som bola na tábore. Mala som ju napísanú už pred tým ale pri predchádzajpcej kapitole boli iba tri komntáre, takže som nevedela, či mám pridať kapitolu. Takže ju pridávam až teraz a veľmi vás prosím o komentáre. *♥Vaša Niki♥*

12. kapitola

Vystúpili sme u auta a oproti nám utekal Jacob. Nadšene mi kýval, ale keď si všimol, s kým vystupujem z auta zamrzol na mieste. Tak toto bude veľký problém! Prebehlo mi hlavou zatiaľ, čo sa Jacob sa blížil ku mne.

„Ahoj, Bella, môžeme sa porozprávať?“ Prišiel ku mne a Alice úplne odignoroval. Ospravedlňujúco som sa usmiala na Alice, pretože Jacob ma tlačil za ruku. Jeho stisk bol veľmi pevný a dosť to bolelo.

„Jasné! Jacob mohol by si ma pustiť?“ povedala som milým hlasom.

„Nie, kým ma nevypočuješ,“ povedal nahnevaným hlasom a jeho stisk ešte viac zosilnel.

„Čo chceš?“ Bola som hnusná, ale toto by si nemal dovoľovať.

„Bella, ty si vôbec nepočúvala, čo som ti hovoril o Cullenoch?“

„Jasné, že som to počula. Čo je na tom?“

„Veď ťa vycicajú!“ povedal pohoršene.

„Jacob ukľudni sa! Prečo by ma vyciciavali? Ty ich vôbec nepoznáš!“ Môj hlas zosilnel o oktávu vyššie, ale tak aby nás nikto nepočul.

„Bella, nemala by sa s nimi zahrávať. Daj na moje slová!“ hovoril varovným hlasom a jeho stisk ešte viac zosilnel.

„Mohol by si ma láskavo pustiť!“ kričala som naňho. Konečne ma pustil. Neviem, kto by mi skôr ublíži či on alebo niekto z Cullenovcov. Chcela som to najprv povedať nahlas, ale radšej som bola ticho.

„Ešte sa uvidíme,“ povedal varovným hlasom a odkráčal. Bolesť v ruke neustupovala, ale nevšímala som si to.

„Bella, si v pohode? Nemusíme ísť na tie nákupy. Počká to,“ presviedčala ma Alice, ale ja som vedela, že to nepočká a okrem toho sa musím odreagovať.

„Ja som v pohode.“ Usmiala som sa. Ešte raz si ma premerala, ale nakoniec ustúpila a tak sme vyšli hore výťahom do nákupného centra.

„Alice, potrebujem nejaké šaty na pohreb,“ informovala som ju hneď ako vykročila do prvého obchodu.

„Ja viem, ale potrebuješ aj niečo na seba.“  Alice bola neuveriteľná. Lietala z jedného obchodu do druhého. Odmietala som polovičku vecí, ktoré mi ukazovala, ale nakoniec jej to už bolo jedno a ani ma neposielala do kabínky. Všetko, čo sa jej páčilo mi kúpila.

„Alice, mohli by sme si ísť na chvíľu odpočinúť?“ spýtala som sa, keď sme boli už v minimálne päťdesiatom obchode.

„Bella, už ti kúpim len šaty a topánky na pohreb. To vydržíš.“ Ťahala ma ďalej.

„Alice, ja už vážne nevydržím a okrem toho Edward by vôbec nebol potešený, kebyže ma prinesieš domov ako nejakú mŕtvolu.“ Skúšala som to touto cestou. Našťastie Alice zvolila. Išli sme si sadnúť do kaviarne, kde som si dala kávu. Pitie kávy som trocha zdržiavala a Alice z toho bola na nervy. Keď som ju vypila išli sme kúpiť šaty a topánky na pohreb. Presvedčila som Alice, že toto si vyberiem ja sama a nebude mi do toho kecať. Chcela som to mať rýchlo z krku, takže som si vybrala hneď v prvom obchode, do ktorého sme vošli. Padli mi do oka obyčajné čierne šaty. K tomu som si kúpila čierne baleríny a konečne sme mohli vyraziť.

 

Alice ma zaviezla domov a pomohla mi s taškami až do domu.

„Čaute, baby,“ privítala nás mama, „Vykúpili ste celý obchod?“ spýtala sa, keď jej pohľad skĺzol na tašky, ktoré zaplnili celú predsienku.

„Nie, niečo sme museli nechať aj na budúce,“ povedala s úsmevom Alice.

„Ahoj, ja som Bellina mama Renée a vlastne aj sestrička tvojho otca. Ty musíš byť Alice,“ predstavovala sa mama.

„Áno. Carlisle Vás veľmi chválil,“ hovorila Alice naďalej s úsmevom načo sa Renée začervenala.  No po kom asi mám túto „úžasnú“ vlastnosť?

„Alice, prosím tikaj mi. Potom sa cítim až moc stará,“ povedala mama. Túto vetu hovorí každému, koho si privediem domov a zapáči sa jej. Tak to bolo aj s Methewom, Cory a Melanie. Ako dlho som s nimi nevolala. Dúfam, že to chápu. Určite sa uvidíme na pohrebe.

„Dobre, tak ja idem. Bella uvidíme sa zajtra v škole,“ rozlúčila sa Alice.

Tašky som odniesla do izby a išla som späť do obývačke oznámiť tú úžasnú správu.

„Mami, tati, musím vám niečo povedať,“ začala som,“ Volali mi z Lakewoodu a chcú aby som tam išla robiť antidopingovú kontrolu.“

„Bella, to je úžasné sme na teba hrdý,“ povedal Charlie a už ma objímali.

„Som rada, že sa tešíte, ale teraz, by som chcela ísť spať. Alice ma totálne zmordovala.“

„Bella, počkaj ešte.“ Zastavil ma Charlie.

„Zajtra odchádzame do Phoenixu. Kúpili sme štyri letenky. Jednu pre Edwarda. Myslela som si, že ho tam budeš chcieť. Síce mi to dlho trvalo presvedčiť Charlieho, ale podarilo sa,“ hovorila Renée. Tak toto ma vážne odrovnalo. Chcela som aby šiel aj Edward, ale nikdy by ma nenapadlo, že by Renée toto pre mňa spravila.

„Vypýtala som ho už aj od Carlisla,“ dodala ešte.

„Ďakujem.“ Iného slova som už nemala. Trocha ma to dojalo a prekvapilo. Rýchlo som sa išla osprchovať, pretože som sa nevedela dočkať, čo na to povie Edward. Zobrala som si „pyžamo“ a išla do kúpeľne. Ako som sa vyzliekala úplne som sa zarazila. Moju ruku zdobila veľká modrina. Jacob. Ja ho dorazím. Nemôže to vidieť Edward. Rýchlo som sa osprchovala a dúfala, že Edward ešte nebude v izbe. Skúšala som si tú modrinu zamaskovať, ale nedalo sa. Vošla som do izby a moje nádeje sa ihneď stratili. Ležal na posteli a nádherne sa usmieval, no keď si všimol mojej ruky, zarazil sa.

„Panebože, Bella, čo sa ti stalo?“ pýtal sa panickým strachom a v tom momente bol pri mne.

*shnrnutie*

- 11. kapitola - ♦♣♦ - 13. kapitola -



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 12. kapitola:

 1
2. adus
05.10.2011 [22:09]

úžas Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
05.10.2011 [21:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!