Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Boulevard Of Broken Dreams

dqdwa


Boulevard Of Broken DreamsMôj pokus o songfic. Určite všetci poznáte pieseň Boulevard Of Broken Dreams od skupiny Green Day. Mne sa táto pieseň páči, a tak som z ničoho nič vytvorila tento songfic. Príbeh je o Edwardovi, ako kráča nočnou ulicou, no príbeh je zasadený do časti New Moon. Príjemné čítanie.

Boulevard Of Broken Dreams


Kráčam pustou cestou,
jedinou, o ktorej som kedy vedel.
Neviem, kam vedie,
ale je to pre mňa domov a idem sám.
Kráčam po tejto prázdnej ulici,
po tomto námestí nesplnených snov,
kde mesto spí.
A som iba jeden a kráčam sám,
ja kráčam sám, kráčam sám, kráčam sám,
kráčam...

I walk a lonely road,
The only one that I have ever known.
Don't know where it goes,
But it's home to me and I walk alone.
I walk this empty street,
On the Boulevard of broken dreams,
Where the city sleeps.
And I'm the only one and I walk alone,
I walk alone I walk alone,
I walk alone and I walk...

Bežal som spolu s vetrom. Cítil som, ako mi srdce praská na maličké kúsočky, pretože od nej nechce odísť. Niekoľkokrát som mal pocit, že spadnem, a rozmýšľal som nad tým, že si vytrhám vlasy. Bežal som spolu s vetrom a cítil som, ako mi veje presne do tváre. Láskyplne ma utešuje a snaží sa ma upokojiť, no bez Belly pokojný nikdy nebudem. Moje oči ju potrebujú mať na očiach, moje ruky ju potrebujú držať a moje pery potrebujú jej bozky. Zostal som úplne sám a neplánujem sa vrátiť k rodine... Nechcem byť bez nej, chcem sa nechať utápať vo vlastnej bolesti, ktorá presahuje aj končeky prstov. Chcem kráčať v rytme slov mojej Belly, chcem tíšiť jej plač a nechcem vidieť jej bolesť, ktorú po mojom výleve pociťuje...

Môj tieň je jediný, kto kráča pri mne.
Moje bezcenné srdce je jediná vec, ktorá bije.
Niekedy si želám niekoho, kto ma tu nájde,
dovtedy kráčam sám.

My shadows the only one that walks beside me.
My shallow hearts the only thing that's beating.
Sometimes I wish someone out there will find me,
'Till then I walk alone.

Kráčam prázdnou ulicou a pred očami mám jej tvár. Zúfalstvo, ktoré som cítil, je strašné. Mal som nehorázne výčitky svedomia kvôli tomu, čo som jej povedal. Ani slovíčko z tohto nie je pravda a ja som sa tak rúhal. Som obyčajný bezduchý netvor, ktorý si ani nezaslúži kráčať po tomto chodníku. Netvor, ktorý nedbá na jej city. Viem si živo predstaviť, čo by nasledovalo, ak by sa dozvedela o tom, že ju milujem. Nikam by ma nepustila. Mám pocit, že už nemám prečo žiť, prečo dýchať a prečo sa pohybovať po svete. Oprel som sa o chladnú stenu ošúchaného múru a čupol si. Hlavu som si dal do dlaní a z úst sa mi vydral výkrik ako z umučeného zvieraťa. Keď som si spomenul na Bellinu tvár, tak ma bodli tisíce ostrých nožov... Som netvor.

Kráčam po čiare.
To ma rozdeľuje niekde v mojej mysli,
na hranu,
a tam kráčam sám.
Čítaš medzi riadkami,
čo je zlé, a všetko je v poriadku.
Skontroluj moje životné funkcie a zisti, či ešte žijem.
A kráčam sám, kráčam sám, kráčam sám,
kráčam sám, kráčam...

I'm walking down the line.
That divides me somewhere in my mind,
On the border line of the edge,
And where I walk alone.
Read between the lines.
What's fucked up and everything's alright.
Check my vital signs to know I'm still alive.
And I walk alone,
I walk alone I walk alone,
I walk alone and I walk a...

Urobil som najväčšiu chybu... Nenávidí ma. Myslí si, že ju nemilujem. Nechápe to. Nechápe mňa. Ako som mohol byť taký netvor? Ako mám zvládnuť tie nože a ten chlad? Postavil som sa a začal kráčať v rytme vejúceho vetra. Jasne som počul, ako ma každá časť oblohy a všetky hviezdy volajú späť. Ak by som mohol, tak sa zabijem. Všetko som zničil. Všetko kvôli Jasperovi, ktorý sa teraz utápa v bolesti. Alice sa správa ako chladná a nezáživná socha. Nikto sa nesmeje. Všetko som zničil. Nemám právo kráčať po tejto ulici. Zničil som život dievčaťa s čokoládovými očami a nádherným úsmevom. Zničil som svoju rodinu a teraz sa tu ľutujem ako sebecký idiot. Mám chuť skončiť všetko...

Môj tieň je jediný, kto kráča pri mne.
Moje bezcenné srdce je jediná vec, ktorá bije.
Niekedy si želám niekoho, kto ma tu nájde,
dovtedy kráčam sám.


My shadows the only one that walks beside me.
My shallow hearts the only thing, that's beating.
Sometimes I wish someone out there will find me,
'Till then I'll walk alone.

 

Chcem, aby sa mi niekto pozrel do očí. Chcem, aby niekto vedel, v akom rytme kráčam. Chcem, aby niekto zistil, aký netvor je Edward Cullen. Chcem, aby ma nenávidela, aby sa ma báli. Chcem Bellu. Chcem vrátiť čas a nechcem jej ubližovať.

Kráčam po tejto prázdnej ulici,
po tomto námestí nesplnených snov,
kde mesto spí.
A som iba jeden a kráčam...

I walk this empty street,
On the Boulevard of broken dreams,
where the city sleeps.
And I'm the only one and I walk a...


Ľudia už spia. Ja jediný tu bedákam nad svojou chybou. Nemôžem bez nej vydržať. Nemôžem bez nej dýchať. Odpovie mi niekto? Pomôže mi nejaký ľudský tvor? Pochybujem. Zatratil som všetko. Celý svoj život. Ako mám vydržať večnosť bez nej? To sa nedá. Je to moja droga. Kráčal som ďalej za svojím osudom. Ponáhľal som sa a ignoroval pohľady hviezd, ktoré ma znenávideli. Ignoroval som pohľady celého sveta.

Môj tieň je jediný, kto kráča pri mne.
Moje bezcenné srdce je jediná vec, ktorá bije.
Niekedy si želám niekoho, kto ma tu nájde,
dovtedy kráčam sám.

My shadows the only one that walks beside me.
My shallow hearts the only thing that's beating.
Sometimes I wish someone out there will find me,
'Till then I'll walk alone...

 

Kráčal som, ale moje výčitky sa utíšiť nedali. Kráčal som ako zmyslov zbavený, ale moju myseľ to nezamestnalo. Vedel som, že každým krokom som od nej ďalej. Vedel som, že už viac sa na ňu nepozriem. A keď si spomeniem na to, ako som klamal, tak... Som iba obyčajné monštrum. Zničil som život ľudského dievčaťa kvôli tomu, že som sa zamiloval. Mne nie je súdené niekoho milovať. Nikoho som neľúbil tak, ako ľúbim ju. Nikoho som nechcel tak, ako chcem ju. A všetko som zničil...

 


 

Je to naozaj také divné... Som si toho vedomá, ale bol to taký nápad, ktorý som proste musela spísať.

Venované mojej NatyCullen, pretože je to skvelé dievča, bez nej je to na nič.

A tak isto prosím o komentáre, pretože fakt ma zaujímajú vaše názory. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boulevard Of Broken Dreams:

 1 2   Další »
27.08.2011 [18:40]

ZombichlerkaAch... Emoticon Emoticon Nestačí mi slova, abych popsala, jak... jak... ach...
Ale můžu říct, že tohle byl opravdový Edward. Tyhle myšlenky přesně odpovídaly tomu, co by si určitě myslel. Páni, ani nevím, jestli tenhle komentář dává smysl, takže to ukončím tímhle: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Z.
PS: Tahle písnička je vážně dokonalá.

15. koko
21.07.2011 [14:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2011 [22:09]

KattieCullenNádherné. Překrásné, úžasné, dokonalé! Máš můj obdiv! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2011 [18:29]

IsabellaMarieLilyVolturiMoc pěkné! Nádherné! Plné emocí a dojmů. Skvěle popsané věci, rozepsané pocity, zkrátka dokonalos! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2011 [23:06]

verisekje to neuveritelny nic jineho k tomu nemuzu dodat opravdu ne dostala jsi me na kolena opravdu Emoticon nejvic me ale asi dostalo jak tam popisujes ze si cupl a z plna hrdla zarval nebo tak nejak to rozhodne nemelo chybu Emoticon Emoticon gratuluju Emoticon Emoticon

11. Aalex
15.07.2011 [19:51]

AalexNádherné. Skvěle jsi vystihla atmosféru i jeho náladu. Takhle melancholický, sobecký a utápějící se ve výčitkách je naprosto věrný. Perfektní songfic. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Myfate
14.07.2011 [23:33]

MyfateBubu, to bylo nádherné. Emoticon
Už samotný výběr písně mi naprosto učaroval. Tahle písnička je má nejoblíbenější od Green Day.
Ale ty slovní obraty... Při slovech chtěl bych kráčet v rytmu slov mojí Belly jsem už normálně brečela.
Je to nádherné a naprosto souhlasím s tím, že se takhle cítil. Skvěle to sedí k jeho charakteru. Emoticon
Skvělé, nádherné, neuvěřitelné, zvláštní, trefné... další vhodná slova mě nenapadají, takže už jen Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2011 [22:02]

BubulienkaForevergirl: Ďakujem, ani nevieš, ako si ma potešila. Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2011 [22:01]

ForevergirlNo Bubu, čo na to povedať??? Bolo to nádherné, máš neobyčajný talent a tu si ho krásne využila. Hltala som slovo za slovom a ani nedýchala. Bolo to krásne, len tak ďalej, ja proste ani nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2011 [21:58]

BubulienkaLucí, ďakujem veľmi. Mne to prišlo také čudné, no posúď sama. Edward je tu taký smutný. Emoticon
Ďakujem za komentár. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!