Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Babička

Eclipse placky


BabičkaPrvý pohľad Esme na svoju vnučku.

 

 

Do nosa mi udrela nádherná prenikavá vôňa, len čo som otvorila dvere na Carlisleovom Mercedese. Vymenila som si s ním prekvapený pohľad. Odkiaľ sa tá vábivá vôňa vzala v našom dome? Nebola ľudská, ale ani upíria! Bolo to zmes čohosi, čo sme ani jeden nikdy nestretli. Vbehli sme do domu, kde nás na prahu primrazil pohľad na usmievajúcu sa Rose. V náručí držala voňavý balíček, z ktorého vychádzala tá lákavá vôňa. Z Rosaliinej náruče práve vystrelila maličká rúčka, ktorá jej mávala pred tvárou. Rose urobila grimasu a dieťatko sa rozosmialo. Znelo to ako zvonkohra. Vedľa nich sedel Jacob a spokojne sa usmieval.

Ako v mrákotách som podišla k Rose a sklonila som sa nad vyšívanou perinkou, ktorú určite niekde zohnala Alice. Z perinky si ma zvedavo prezeral pár hnedých očí. Bože, veď sú to Belline oči! Trošku som odsunula malilinkú čapičku, aby som si prezrela vlásky. Bronzové! Edward s Bellou si ho dobre namixovali!

„Je to chlapček?“ opýtala som sa.

Rose pokrútila hlavou.

„Je to Rennesmee.“

Rennesmee, kombinácia môjho mena a mena Bellinej matky. Milá žena! Pri svadobných prípravách som zistila, že svoju dcéru skutočne miluje. Škoda, že ju už nikdy neuvidí, rovnako ako aj svoju vnučku. Aspoň toto mi nebolo odoprené.

Opatrne som vzala bábätko do rúk. Moja náruč opäť nebola prázdna.

Usmiala som sa na Carlislea, ktorý sa ocitol za mnou. Rozumel mi a vedel, ako túžim po dieťatku. Aspoň takýmto spôsobom sa môj sen stal skutočnosťou.

Otočila som sa opäť na to malé stvorenie v mojom náručí.

„Ahoj, zlatko! Ja som tvoja babička!“ Usmiala som sa naň.

Ktovie, či ma pochopila. Rose, akoby mi čítala myšlienky, sa ozvala.

„Nessie má zvláštny dar.“

 

Zarazilo ma to oslovenie. Nessie! Veď tak sa volá Lochnesská príšera!

„Tento pes ju tak nazval. Vraj jej Bella dala ťažké meno.“

Chcela som sa obrátiť na Jaka a niečo ostré mu povedať, ale vtom sa malá rúčka dotkla mojej tváre a ja som uvidela Bellinu usmiatu tvár. Bola po pôrode, to som spoznala okamžite. Jej nádherné hnedé vlasy mala spotené, ale jej tvár žiarila šťastím. Poznala som ten pocit. Pocit, že som dala nový život takému krásnemu stvoreniu. Bolo to neskutočne nádherné!

Pochopila som, čo sa chce spýtať. Pýta sa na Bellu.

„Neboj sa. Mama bude v poriadku. Zanedlho ju uvidíš,“ ubezpečila som svoju vnučku.

Ešte stále som tomu nemohla uveriť. Moja vnučka. Môj syn má dcéru! Nádhernú dcéru! Ale v rovnakom momente ma opantal smútok, keď som si uvedomila, že i Carlisle by mohol mať dieťa. Ale nie odo mňa.

„Prekrásna, však?“ objal ma Carlisle a spoločne sme sa pozerali na ten zázrak v mojom náručí.

Prikývla som.

Odrazu dievčatko skrivilo ústočká a miestnosťou sa začal rozliehať plač. Bleskurýchle som si pritisla jej rúčku k tvári. Bola hladná. Podala som Nessienku Rosalie a rozbehla do kuchyne. Preboha, veď mi žiadne jedlo pre deti nemáme! Akurát tak pečený biftek pre Jacoba, ale to také malé dieťa jesť rozhodne nebude. Vtom ma čosi napadlo. Nessie nie je obyčajné dieťa, ale upírie. Zadržala som dych, vzala krvnú konzervu, ktorú som strčila do mikrovlnky. Odkiaľsi som vyhrabala slamku, ktorá sa dáva do nápojov. Veď za skúšku nič nedám!

Ale Nessie nás prekvapila. Pochopila, čo má robiť. Okamžite, ako sa slamka ocitla v jej pusinke, začalo červenej tekutiny v tégliku ubúdať. Všetkým nám odľahlo..

Keď malá dopila, nahlas si odrgla, a rozosmiala sa. To rozosmialo pre zmenu nás. Jacob si vzal Ness do náručia a jemne ju pobozkal na čielko.

Vtom buchli dvere. Jasper a Emmett prišli domov.

 

Koniec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Babička:

 1
2. Rosel
01.03.2013 [20:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon aaaaaa a ja bych tak rada ctela videt reakci Jaspera a Emmetta Emoticon ale pekny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [13:00]

Nesiipekné. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!