Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Áno či nie? - I. časť


Áno či nie? - I. časťChce si Bellu naozaj vziať? Myslí to Emmett úprimne? Zoberie si Bellu alebo bude navždy sám? Odpovede na tieto otázky si prečítate v nasledujúcich troch častiach.

Čo sa týka Belly, mám ju naozaj rád. Je to skvelé dievča, keď sa tak zamyslím, bola by sranda zobrať si ju.

„Tak čo, Emm? Ideš loviť baby?" spýtal sa ma Ed, môj nevlastný brat, ale mám ho rád ako vlastného. Edward je starší o pár storočí, ale ja som krajší. Zasmial som sa sám pre seba.

„Hej, hej už idem," odpovedal som mu a predstieral som nadšenie.

Nie, Emm, nemysli na to, potom sa to dozvie. A to by som nebol rád. Keďže sme upíri, tak sme tam boli naozaj za minútu alebo dve. Edward je tiež slobodný, ale pracuje na tom, aby nebol. Už má jeden tip a dúfa, že ju dnes stretne, aby si s ňou pokecal. Už znovu! Musím priznať, že mi občas lezie na nervy, ako ma volá von. Budem to musieť vydržať, aj keď to bude trochu ťažké.

„Hej, Ed, idem za Bellou," povedal som mu. Bola dnes oblečená do čiernych šiat pod kolená a k tomu čierne lodičky. Ach, aká je len krásna.

„Ahoj, Bella, dnes si mimoriadne krásna, máš nejaký sviatok alebo čo?" spýtal som sa jej.

„Ahoj! Nie, nemám, ale ako vidím, ladíme spolu. Mimochodom, prečo si dnes nebol v škole, keď bolo tak pekne?“ spýtala sa ma.

Jejda, toto nie je dobrá téma. Ona to totiž o nás ešte nevie, ale asi to nebude na dlho. Cítim, že to medzi nami nejako iskrí, možno z toho niečo bude.

„No... ehm, dnes nás Carlisle zobral do lesa na rodinnú túru. Však vieš, my sme takí nadšenci túr.“ Nemôžem jej to povedať, ešte nie, možno jedného dňa, ale teraz nie.

„Bella, prepáč, musím ísť von, je mi strašne zle, dúfam, že na mňa nič nelezie. Vidíme sa zajtra, teda dúfam, že áno," povedal som jej a okamžite som vystrelil k dverám. Ed to, samozrejme, celé videl a tak išiel hňed za mnou.

„Emm, čo sa dej..." nedokončil, lebo práve uvidel príčinu môjho náhleho vypadnutia z baru.

„Ahojte, chladní, lovíte srdcia, ktoré by ste mohli potom zničiť?" opýtal sa nás Jacob. Blacka nemôžem ani len cítiť, ten ich pach! Musel som sa veľmi krotiť, aby som im tam nezačal tyčkovať.

Čo tu oni robia?! Toto je naše územie, nech idú preč, prezradia nás aj seba, pomyslel som si, samozrejme, Ed to už vie bez toho, aby som mu povedal čo i len mäkké f.

„Radšej poďme predtým, než sa tu niečo stane," povedal som Edovi. Ten len krátko kývol hlavou a potom sme sa obidvaja rozbehli. Skrátili sme si to cez les, skákali sme po stromoch, desili sme náhodných turistov a potom sme už uvideli svetlá nášho domu.

„Chalani, dúfam, že ste mu neublížili!" povedal Carlisle. Chvíľu sme váhali, no napokon slovo si zobral slovo Ed.

„Alice všetko videla, ale videla aj to, že sme sa s Jacobom pobili, čo samozrejme nie je pravda." Pritom škaredo zazrel na Alice.

„Len sme ho stretli a potom sme odtiaľ išli cez les rovno sem," povedal som im. Vybehol som hore a potom mi zazvonil telefón, pozrel som sa, ale bolo to neznáme číslo.

„Prosím, tu Emmett Cullen," ozval som sa.

„Ahoj, Emmett, tu je Bella Swanová. Počuj, nechcel by si ísť so mnou zajtra niekam sa prejsť? Napríklad do lesa?" spýtala sa ma Bella. Odkiaľ má moje číslo? Možno od Edwarda, alebo si ma vyhľadala v zozname.

„Ach, ahoj, Bella! Hmmm, jasné prečo nie. Tak potom pre teba prídem okolo siedmej. Maj sa!" Zložil som, už sa neviem dočkať, kedy sa znova stretneme, kedy ju znovu uvidím. Kedy znovu uvidím svoju lásku.

koniec prvej časti



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Áno či nie? - I. časť:

 1
08.12.2011 [18:40]

arabekMilá autorko,
opravdu se mi tvoje kapitolovka... no nelíbila a líbila zároveň. Řekněme, že od tohoto člověk očekává dlouhé stránky plná emocí a pocitů a ono nic... možná trpím určitým vyhraněným komplexem vůči něčemu takovému, ale budiž. Patřím mezi celkem kritické lidi, ale dobře. Dále bych jak již jsem výše zmiňovala napsala biť jen o krapet více pocitů. Trochu života do toho umírání..

8. lucka2010
07.12.2011 [20:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.12.2011 [19:14]

VampireAliceSuper! Emoticon

6. Nessienka admin
05.12.2011 [22:05]

NessienkaAhoj. Článok opäť vraciam na opravu.
Je síce od teba pekné, že si si doplnila tie znamienka, ale teraz máš úplne zle priamu reč. Stále ti tam chýbajú čiarky a ten Caps Lock tiež stále vidím. Dokonca si si neopraivla ani jediný preklep. To si naozaj myslíš, že keď dopíšeš dve čiarky a znamienka, tak to stačí? To veru nie. A nehovor mi, že je také ťažké to opraviť, alebo si nájsť korektora.
Tu ešte pripájam vzor na priamu reč:

1. Ak za piamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za piamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkičníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

Keď si opravíš chyby, znovu zaškrtni "Článek je hotov". A bola by som nesmierne rada, keby si ich teraz opravila VŠETKY.
Vďaka.

5. Nessienka admin
04.12.2011 [17:56]

NessienkaAhoj. Článok opäť vraciam na opravu. Pozri si nasledovné:

*Čiarky
*Preklepy a chýbajúce písmenká
*Interpunkciu - každá veta, teda aj priama reč, musí končiť nejakým znamienkom!
*Nepíš Caps Lockom, ak chce niečo zvýrazniť, použi kurzívu
*Priamu reč

Keď si všetko opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov". Ďakujem.

01.12.2011 [19:23]

MelanieAhoj. Článok ti vraciam, pretože v ňom máš viaceré nezrovnalosti. Niektoré pasáže tam máš viackrát, tak si to, prosím, uprav, zmeň písmo na základné - Arial, tiež si ho po sebe znova prejdi, zameraj sa hlavne na čiarky, preklepy, nespisovné slová (furt) a priamu reč, a potom znovu zaškrtni ´Článek je hotov´. Ďakujem.

3. Nessienka admin
30.11.2011 [20:48]

NessienkaTeraz nechcem byť hnusná zase ja, ale pokiaľ viem ešte čítať, tak máš poviedku v poviedkach na pokračovanie, takže sa najskôr presveč o správnosti svojich tvrdení skôr, ako začneš vyskakovať. Ďakujem.

30.11.2011 [20:12]

JessicaQuinovaMelanie táto poviedka je jednorázovka, (nechcem byť drzá) ale pokiaľ viem tak jednorázovka môže mať až tri časti. Čiže nie, nie je to kapitolová. Samozrejme, nič sa nestalo...

30.11.2011 [19:42]

MelanieAhoj. Možno budem teraz vyzerať nechápavo, ale bude táto poviedka kapitolová, či bude mať len dve časti? Ten perex ma totiž trochu zmiatol a chcem sa vyhnúť nedorozumeniam, ktoré sa môžu týkať zaradenia do správnej sekcie. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!