Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ani po smrti...

1.Anik-Breaking


Ani po smrti...Tahle jednorázovka mě napadla v noci. Pustila jsem si MP3 a poslouchala jsem tuhle písničku asi 12x dokola a nechala jsem myšlenky volně plynout. Snad se bude líbit. no řekla bych, že z názvu se dá alespoň trochu vyčíst o čem to je. Tak si to plsky přečtěte a nějaký ty komentáře. Kdyby vám u PC nechyběla klávesnice... :D

Hudba

Ani po smrti…

 

Je únor a zrovna dnes je Valentýn. Kdo by to čekal? Kdo by čekal že zrovna na Valentýna odejde. Že mě opustí. Nevím proč? Ale mám takový divný pocit, pocit že ho už nikdy neuvidím. Tak mi to slíbil. Tak mi to přísahal, ale já ho najdu. Najdu si ho. I kdyby mě to stálo život. Ještě jednou se mu podívat do očí…

 

O půl roku později…

 

Je listopad stojím na útese. Je to prý jenom legrace říkala Jake. Mám na něj počkat, ale kdo ví kdy se vrátí. Kdo ví kdy se ke mně vrátí, možná zachvěly možná až za týden. To nikdy nemohu mít přítele, který by byl normální? Nejdříve upír a teď vlkodlak. To jsou partie a já? Já jsem pouze obyčejný člověk. Křehký, zranitelný a zabitelný člověk.

 

Proto mě Edward opustil. Proto i Jake se mnou nic nechce mít. Proto ode mě utíká za smečkou. Proto stojím teď tady. Jsem zranitelná, zabitelná… tak teď když už nemám na nic sílu, teď když mě opustili i upír i vlkodlak i mí lidští přátelé. Teď ukončím svůj život. Proto skočím, proto skáču.

 

Trvá to tak dlouho, nevěřila bych že ten útes je tak vysoký. A konečně jsem se dočkala mojeho vytouženého cíle. Tvrdý náraz do vodní hladiny. Jako by mnou projel nůž. Jehož ostrá čepel se mi zařezává do kůže. Né že by mi voda ublížila je ledová a tím tak řeže.

 

Smrt je poklidná a nebolí. Ta moje je ale zbytečně dlouhá. Bylo by lepší kdyby byla krátká a rychlá. Takhle kolem sebe vidím tucet nebo víc Edwardů. Ještě jsem zašeptala miluji tě a potom mě pohltila tma…

 

 

Probudila jsem se na pláži. Vedle mě seděl Jake a díval se na mě strhanýma a smutnýma očima. Když viděl že jsem se pohla nálada v jeho očích se změnila. Byla v nich vidět pouze zloba a nenávist. Za co? Proč? Proč mě nenávidí? Bez odpovědi. Moje hlava to nebrala.

 

Tu jsem vedla sebe na druhé straně uviděla sedět Alice. Ta nenávist nepatřila mě ale jí.

„Co tady děláš?“

„Jedu si pro tebe Edward jede do Voltery se zabít. Když jsem viděla tvůj skok. A potom nic… myslel si žes umřela. Jel do Voltery.“ Vzlykala. Vstala jsem, objala Jaka a vzala Alice za ruku. Ta pochopila co chci a vzala mě do náruče. Běžela přes les až k mému domu. Tam jsem nechala tátovi vzkaz a s Alice odletěla do Itálie.

 

 

Itálie – Voltera

Pohled nikoho:

 

Dívka vystoupí z auta a rozhlíží se po náměstí plném lidí v červených hábitech. Něco hledá, ale co?

Najednou se její zrak zastavil na hodinách. Hodiny ukazovali za minutu dvanáct. Pouhou minutu měla tato dívka na to  aby zachránila to co tolik miluje. Pouhou minutu na to aby zachránila lásku svého života. Minutu na to aby zachránila důvod proč se jí chce ráno vstávat, důvod proč žít.

 

Rozeběhla se k těm velkým hodinám. Běžela jako o závod. Ručičky se nelítostně posunovali blíže k dvanáctce. Poslední půl minuta. Běžela přes kašnu a ostatní ji pozorovali. patnáct sekund. Deset, pět a poslední sekunda. Hodiny začaly odbíjet dvanáct. Běžela dále, nevzdávala se naděje. Najednou ho uviděla ten chlapec stál do půl těla nahý pod hodinami. Nevzdávala to a z posledních sil zakřičela.

„Edwarde ne!“ rozlehlo se náměstím a všichni okolo stočily zrak k tomu chlapci, který právě vyšel na slunce. Dívka se zhroutila se slzami  v očích k zemi. Chlapce chytli dva muži a vlekly ho dovnitř do sálu. Tu se ta dívka postavila a běžela dál vběhla so zámku, kde ji nechtěli stráže pustit. Utekla jim a dorazila do sálu. To co viděla ji znova shodilo na kolena. Muž s černými vlasy zrovna skoro celou hlavu utrhnul  tomu chlapci, už visela jen na vlásku. Dívka se znova zvedla a běžela k tomu chlapci začala brečet a ti tři co stáli nad nima se na ni dívali.

„Jak jste jen mohli. Já vás nenávidím.“ Řekla k nim a sklonila se nad chlapcem. Potom se zvedla a šla k těm třem.

„Vy jste mi vzali lásku. Vzali jste mi život. Nemá  proč se dál trápit. A proto vás žádám o dvě věci. Zabijte mě. Vysajte, zdali vám to udělá radost. Potom moje a jeho tělo spalte vedle sebe a dejte popel v urně Alice. Za chvíli dorazí.“ Řekla odhodlaně ta dívka a koukala se na ně s prosíkem v očích. Byla zlomená. A to viděl i ten černovlasý muž. Proto jen přikývl a ta dívka šla a lehla si vedle chlapce. Chytla ho za jeho mrtvou ruku a nastavila krk tomu upírovi. Ten se nad ní sklonil a vysál ji. Potom vzal sirku a hodil ji k nohám těch dvou mrtvých těl.

 

V ten moment do sálu vstoupila malá dívenka a padla na kolena. Začala  vzlykat a její vzlyky se nesli celým hradem. Pak přišla nějaká další osoba a když ty těla shořela na prach podala je v malé urně té vzlykající dívce. Ta jí vzala a šla pryč.

 

I když jsou po smrti.

I když každý urazily obtížnou cestu životem.

I když se milovali a věděly že nebyla naděje, že by byly spolu.

Tak ani po smrti je osud nedá dohromady. On za své hříchy půjde do pekla a ona půjde do nebe. Nikdy nebudou spolu. A to toho tolik protrpěly a tolik prožily. Ani jeden z nich už nikdy nebudou moct ukojit jejich touhu po tom druhém. Už nikdy se neshledají. Ani po smrti…

 

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ani po smrti...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!