Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Súťažný kvíz

alice and jasper


Súťažný kvíz

Vy nás už šesť rokov odmieňate svojou tvorbou, teraz chceme my odmeniť jedného z vás.


Nedeľa 17:00 -> Druhé kolo otázok!
Na vašu žiadosť doplnené odpovede z prvého kola.

Na oslavu šiestich rokov webu by sme vás chceli pozvať na trojkolovú kvízovú súťaž o knihu Zrozena o půlnoci od C.C. Hunter, ktorú nám do súťaže venoval Martinus.sk!  

 Pravidlá

Najskôr si dáme pár veľmi jednoduchých pravidiel, ktoré musíte dodržať, ak sa chcete zúčastniť.

  • Súťaže sa smie zúčastniť iba registrovaný užívateľ, takže návštevník, ktorý má práva člen a vyššie. (Registrovať sa nie je veľký problém.)
  • Do súťaže môžete poslať iba jeden mail so správnymi odpoveďami. Po diskvalifikovaní nemôžete poslať ďalší e-mail.
  • Všetky odpovede musia byť gramaticky správne, inak budete diskvalifikovaný. Odpovede sú rôzne, no neznalosť písania mien/miest/názvov vás neospravedlňuje, keďže všetko sa dá nájsť do niekoľkých sekúnd na webe, poprípade v knihách.

Diskvalifikovať sa bude za porušenie jedného z daných pravidiel a prizerať sa bude hlavne na gramatiku. Ak budete mať čo i len jeden preklep/chybu, ste automaticky vylúčený zo súťaže, takže si skutočne dajte záležať na svojich odpovediach a prejdite si to viackrát, skôr ako to odošlete.

 Priebeh súťaže

Celá súťaž bude prebiehať v troch kolách, začíname dnes (sobotu) a končíme v pondelok. Bude sa jednať o súhrn rôznych otázok, ktoré sme pre vás pripravili – otázky poznajú iba WM - a zverejníme ich presne v stanovený čas, ktorý sa dozviete nižšie.

  • Prvé kolo sa začne dnes o 13:00, kedy bude zverejnených prvých 20 otázok. Vaše odpovede na otázky môžete posielať do dnešnej polnoci a na druhý deň bude zo všetkých náhodne vybratých 10 súťažiacich, ktorí splnili všetky požiadavky a postupujú do ďalšieho kola. Po zaslaní e-mailu vám priradíme poradové číslo podľa toho, koľký ste poslali mail a náhodné losovanie súťažiachich má za úlohu generátor náhodných čísel. Kto postúpil sa dozviete v nedeľu najneskôr do dvanástej.
  • Druhé kolo začína v nedeľu o 17:00, kedy bude zverejnených ďalších 15 otázok. Tu sa mení pravidlo vyberania postupujúcich. Z vybraných desiatich súťažiacich postúpia do tretieho kola prví piati najrýchlejší, ktorí, samozrejme, zaslali správne odpovede. Postupujúcich zverejníme ešte v nedeľu do polnoci.
  • Tretie, záverečné kolo bude v pondelok o 18:00, kedy bude zverejnených posledných 10 otázok. Opäť je to o rýchlosti, takže vyhráva najrýchlejší z piatich postupujúcich, ktorý zaslal odpovede na všetky otázky gramaticky správne, bez preklepov či chýb! Výherca bude zverejnený v pondelok do polnoci.

 

 Odosielanie odpovedí

Svoje odpovede budete posielať na mail letnisoutez2012@gmail.com v tvare:

  • do predmetu dáte svoj nick na stránkach a pripíšete, že sa jedná o súťažný kvíz a kolo súťaže.
  • do textu e-mailu vložíte svoje odpovede a link na svoj profil. Avšak, ak nebude zrejmé, ktorá odpoveď patrí ku ktorej otázke, budete diskvalifikovaný. Tiež si dajte pozor, aby ste omylom neprehliadli otázku a odpovede sa vám neposunuli. 

Príklad e-mailu:

Predmet: BlackStar – Súťažný kvíz 1. kolo

Text:

  1. Bella spadla
  2. Forks
  3. Jessica a Angela
  4. Volvo
http://www.stmivani.eu/profiles/BlackStar/

(Odpovede sú vymyslené, je to iba príklad ako má vyzerať text v maile.) 

 

Prvé kolo

Prvé kolo má 20 otázok a čas máte do dnešnej polnoci. Veľa šťastia!

  1. Kto založil stránky stmivani.eu? - Zuzka a TaťkaŠmoula
  2. Čo v preklade znamená Twilight? - Súmrak/Stmívání
  3. Kto je autorom celej série Twilight? - Stephenie Meyer
  4. Koľko administrátorov majú stránky k 8.9. 2012? - 16
  5. Ako znie celé meno hlavného hrdinu a hrdinky? - Edward Anthony Masen Cullen a Isabella Marie Swan 
  6. Čo robia upíri na slnku? - Žiaria.
  7. Čo je to FanFiction? - Tvorba fanúšikov na nejaké dielo. (Uznávali sme rôzne možnosti, pretože boli správne.)
  8. Akým autom prišiel Charlie po Bellu na letisko? - Policajným.
  9. Kto je Gianna? - Ľudská recepčná vo Volterre.
  10. Aké je celé meno dieťaťa Edwarda a Belly? - Renesmee Carlie Cullen
  11. Kto sú diabolské dvojičky? - Alec a Jane Volturi
  12. Ako sa volá nevlastný otec Belly? - Phil Dwyer (Stačilo aj Phil.)
  13. Ako sa volá sesterská stránka stmivani.eu? - OurStories
  14. Kto sa pripútal (otiskl) z novej (Jacobovej) svorky ako prvý a do koho? - Jacob do Renesmee/Sam do Emily 
  15. Kam odišli Edward a Bella na svadobnú cestu? - Na ostrov Esme.
  16. Ako chcela v treťom diele Bella zachrániť Edwarda pred Victoriou? - Chcela si rozrezať ruku, aby odlákala pozornosť Victorie.
  17. Ako sa volal prvý menič? - Taha Aki (Uznala som Kaheleha, svojím spôsobom bol, aj keď nie presne.)
  18. Prečo dostala Alice žlté auto a akú malo značku? Od Edwarda za stráženie Belly. Porsche. (Rôzne možnosti "prečo" boli tiež v poriadku.)
  19. Kto pohrýzol v prvom diele hlavnú hrdinku? - James
  20. S kým sa rozišiel Sam, keď sa po premene na vlka pripútal (otiskl)? - Leah
Postupujúci z prvého kola

Zo šestnástich zúčastnených správne na otázky odpovedalo iba deväť z vás, takže generátor nemal veľmi veľa práce. Taktiež sme sa v prvom kole dozvedeli veľmi zaujímavé veci, napríklad, že máme sesterskú stránku Out stories, 45 administrátorov – neviem, že by sme sa tak rozrástli, a potom majú viacerí radi tetu wiki. A tu už sú postupujúci:  

  1. Elizabeth12
  2. Ariadne
  3. aandromeda
  4. bo6ee
  5. Marvi
  6. veronika89
  7. Any12
  8. vilinka
  9. KateCarmenCullen

Gratulujem za úspešnosť v prvom kole a teším sa na vás o 17:00 pri zverejnení druhej várky otázok.

 

Druhé kolo

 

Druhé kolo má 15 otázok a päť najrýchlejších postupuje. Veľa šťastia!


  • Ako sa volajú jednotlivé knihy v češtine/slovenčine? (Každý v rodnom jazyku.) 
- Súmrak, Nov, Zatmenie, Úsvit (Otázka, ktorú mal každý.)
  • Kedy bude svetová premiéra Úsvitu/Rozbřesku 2. časti? (deň/mesiac/rok)
- 16. novembra/listopadu 2012 (Stačilo kliknúť v ľavom menu na Filmy a jednoducho si nájsť článok BD 2. časť
  • V ktorom roku u nás bola vydaná prvá kniha série? 
- 2005 to bolo v ČR a 2008 na SR; tu sa musím ospravedlniť, pretože na martinuse boli oba roky rovnaké, no všetci ste mali odpoveď správnu ;)
  • Kto sú Rumuni? (Mená, pôvod, s kým mali spor, prečo a koľko ich pôvodne bolo.)
- Vladimir a Stefan z Rumunska, spor mali s Volturiovcami, keďže ich chceli zvrhnúť, pôvodne ich bolo 12 (Opäť hľadanie v postavách na webe a počet členov ste si museli vygoogliť.) 
  • Kto chcel zabiť Bellu v prvých troch dieloch? (Jedna osoba ju chcela zabiť vo všetkých troch dieloch – tak tú chceme!)
- Victoria
  • Kto je hlavným webmastrom stránok?
- TaťkaŠmoula (Sekcia O webe, posledná stránka - pre tých, ktorí nevedeli nájsť počet adminov.)
  • Kedy boli stránky založené? (deň/mesiac/rok)
- 8. 9. 2006
  • Koho zranila Bella, keď sa dozvedela, že sa Jacob pripútal k Nessie?
- Setha (Kto čítal knihy túto otázku musel vedieť.)
  • Kto režíroval New Moon?
- Chris Weitz (Sekcia Filmy)
  • Kto je autorom poviedky Angel eyes?
- Nenefer (Je v Sieni slávy, no najednoduchšie bolo hľadanie cez názov.)
  • Kto napísal scenáre k filmom? (dve mená)
- Melissa Rosenberg a Stephenie Meyer (Ak by ste hľadali na tomto webe, mali by ste obe mená, aj keď to bol menší chyták.)
  • Istú dobu vychádzal na stránkach časopis (mesačník), ako sa volal?
- Polnočné listy (Jednoduché hľadanie na webe, poprípade v pamäti.)
  • Kedy sa narodil Edward? (deň/mesiac/rok)
- 20. júna/června 1901
  • Kto premenil Emmetta a prečo, za akých okolností?
- Premenil ho Carlisle. Bol poranený od medveďa a Rosalie ho chcela zachrániť. (Stačilo napísať toto, no hlavné bolo, že ho premenil Carlisle, nie Rose.)
  • Aké sú schopnosti Cullenovcov?

- Carlisle - žiadna špeciálna schopnosť, no dokáže odolávať krvi

  Esme - žiadna špeciálna schopnosť, no dokáže vášnivo milovať

  Edward - číta myšlienky

  Rosalie - žiadna špeciálna schopnosť, no je nadprirodzene krásna

  Emmett - ohromná sila

  Alice - vidí budúcnosť

  Jasper - cíti a ovplyvňuje emócie

  Isabella - psychický štít

  Renesmee - dotykom prenáša myšlienky

 

Tretie kolo

Keďže v druhom kole nemal nikto správne všetky odpovede, je tu tretie kolo. Platí pravidlo o najrýchlejšom a zúčastnia sa ho postupujúci z prvého kola. 

 

Tešíme sa na vašu účasť a želáme vám veľa šťastia!

 Ak máte otázky k súťaži a odpoveď ste aj po stom prečítaní nenašli v článku, pýtajte sa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Súťažný kvíz:

 1 2 3   Další »
23. Sára
11.05.2013 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Sára
11.05.2013 [17:24]

Emoticon

21. BlackStar admin
11.09.2012 [20:41]

BlackStarVJL,
prepáč, no od teba sme v sobotu žiaden mail nedostali. Emoticon

11.09.2012 [20:20]

VictoriaJamesLaurentprosím, prečo som sa nedostala do 2 kola? odpovede mám zhodné s týmito : Emoticon

09.09.2012 [20:18]

Marianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.09.2012 [12:02]

agathkanapíšete i odpovědi? vím, že některé otázky jsou sice dost primitivní, ale u pár by mě odpovědi docela zajímaly Emoticon

09.09.2012 [0:44]

VictoriaJamesLaurentchceeem knihu Emoticon Emoticon

16. NessieCullenBlack
08.09.2012 [20:57]

Nevím jak zjistit počet adminů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. 4dd4
08.09.2012 [19:59]

4dd4Ke 14. otázce - uznáme dvě možné odpovědi - pokud pracujete se smečkou z Nového měsíce a pokud z Rozbřesku, víc už vám neprozradím. Emoticon

14. Any12
08.09.2012 [19:49]

Any12Já taky tak trochu tápám nad tou 14 otázkou. Když jste ji tedy změnili, je to myšleno z Jacobové smečky v BD, kdy se oddělil od Sama a vytvořil tak svoji vlastní, tříčlenou? Protože původně jsem to pochopila jako celek ze všech nynějších vlkodlaků v La Push. Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!