Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa » Jedno shledání změní vše - 16. kapitola

the host stills


Jedno shledání změní vše - 16. kapitolapokračování na které jste už dlouho čekali. Je psána z Edwardova pohledu. Doufám, že se vám bude líbit a nepoznáte v něm mou depku.

Edward

 

Už ani netuším, kolik času uplynulo od té doby, co nás opustila. Přestěhovali jsme se. Ve Forks už jsme byli dlouho a hodně věcí nám ji zde připomínalo. Zase jsme chodili do školy. Nikdy jsem školu neměl moc v lásce, ale teď jsem ji začal nenávidět ještě více. Nechtěl jsem tam původně vůbec chodit, ale rodina mě donutila. Mohl bych se samozřejmě vzepřít, ale nemělo by to smysl, mají pravdu. Musím se přinutit dělat alespoň něco. Už tak jen sedím v pokoji a myslím na ni, nebo  skládám písničky o naší společné minulosti. Byla s námi sice jen chvíli, ale i za tu dobu nám dokázala změnit naše životy. Nejvíce samozřejmě mě. Dokázala však pohnout i s obezřetnou a chladnou Rose. Nečekal jsem,  že zrovna ona ji přijme tak lehce, ale dokázala to. Bella se pro ni stala sestrou. Byla to ona, kdo ji přemlouval, aby zůstala. Ne Alice, jak jsem si myslel, ale Rose. Teď jí moc chyběla, nám všem chyběla.

Doufal jsem, že nás bude hledat, že jí po nás bude stískat, ale nic. Alice nevidí žádné její rozhodnutí o návratu. Zřejmě jí nechybíme. Myslím si to, ale přesto doufám v opak. Než jsme odjeli, chtěl jsem jí napsat dopis. Byl jsem však a stále jsem nerozhodný ve svých citech. Miluji ji, to ano, ale nevím co dál. Mám ji nenávidět, za to,         co udělala? Nebo litovat? Děkovat? Proklínat? Hubovat? Nevím. Stále pro mě hodně znamená.

Byl jsem tak zaslepen láskou a ideou naší lásky, že jsem si nevšimnul chyb. Ne to bych si lhal. Všiml jsem si jich, ale říkal jsem si, že nejsou. Nechtěl jsem je vidět. Bál jsem se je vidět. Byl jsem slepý, přestože jsem viděl. Hluchý, přestože jsem slyšel. Necitlivý, přestože jsem cítil. A němý, přesto že jsem měl mluvit. Mohu si za to sám.

Ano. To je ta krutá pravda.

Stalo se to, čeho jsem se ve skrytu své duše bál. Ona mě opustila a nechala tady samotného. Psala, že mám být s rodinou, ale nejde to. Ona byla její součástí a hlavně také mou a já teď nejsem úplný, krvácím.

Kdysi jsem byl bez ní, byl jsem sám, ale necítil jsem se tak. Necítil jsem takovou samotu. Nevěděl jsem, co mi chybí, kdo mi chybí. Teď to vím, ona, její polibky, doteky, pohlazení, hlas, přání, skutky, činy. Ona. Moje láska. Vím, že mě miluje a věřím.

Věřím, že se ještě shledáme.

Neděje je důležitá. Drží nás na nohou, je důležité v ní věřit.

Naděje je naší součástí.

Díky ní žiji.

Žiji pro Bellu a naději v naši společnou budoucnost s mou rodinou.

 

 

Naše přirozená rychlost je svobodná. Dodává nám volnost. Už dlouho mi chyběla. Možná bych mohl poděkovat Esme, že dovolila Emmettovi, aby mě vykopal z pokoje a dovedl na lov. Ten to udělal vskutku doslovně. Moc si to užíval.

„Stěhujeme se!!!“ zařvala kousek ode mě má ztřeštěnější sestra. Okamžitě jsme se všichni rozeběhli k ní.

„Jak to?“

„Neptejte se. Budete rádi. Nevím kam, ale to vám řeknu doma. Do školy, ale chodit nebudeme. Jen se zabydlíme. Bude to super. Věřte mi. Budeme komplet. Všichni!!“

Všechny nás objala a utekla směrem k našemu domu.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno shledání změní vše - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!