Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Věci, které se mohou objevit ve filmové verzi Breaking Dawn

2.misulkavec-Zabiják


Věci, které se mohou objevit ve filmové verzi Breaking DawnObjevila se velmi zajímavá zpráva o tom, jak chtějí filmaři zaplnit dva filmy. Omluvte prosím nedokonalý překlad.

Na několika příležitostech, když se mluvilo o rozdělení Breaking Dawn do dvou filmů, nyní Breaking Dawn - Část 1 a Breaking Dawn - Část 2, scenáristka Melissa Rosenberg poznamenala, že jedna z největších otázek byla, zda existuje dostatek materiálu, aby se zaplnily dva filmy. 

Jak jsme viděli v Eclipse, je možností doplnit film příběhy, které se odehrávají v pozadí, které by jinak z Bellina pohledu v knize nebyly vidět. Je skvělé, že existuje několik případů i v Breaking Dawn.

[* Upozornění * Tato zpráva obsahuje spoilery o Breaking Dawn.] 

Jacob: Na začátku je hodně v pozadí, kde není viditelné, jak je Jacob Black znepokojen. Do doby, než se objeví na svatební hostině Belly a Edwarda, je na útěku. Jeho vlastní hodnocení, stejně jako jeho vztah se smečkou před, během a po tomto okamžiku, jsou všechny věci, které mohou být prozkoumány ve filmu. 

Volturiovi a jejich strana příběhu v Breaking Dawn: I když jsou Volturiovi hrozbou pro Forks, Washington, je při čtení knihy hodně prostoru. O čem se bavili před příchodem do Forks? Jak se plány odráží v jejich chování? Je tam mnohem víc, než jsme se o Volturiových dozvěděli do této chvíle. Vědět, co viděli nebo o čem diskutovali, bylo velmi zajímavé v Eclipse i Breaking Dawn - neboť tam se stali hlavními padouchy příběhu - toho by mohlo být ještě víc. 

Historie: Jako Quileutské Legendy a jižní války v historii Jaspera v Eclipse, tak v Breaking Dawn jsou nejméně dva další příběhy z minulosti: Upíří děti a poloupíři. Dva z nejnovějších mytologických bytostí v příběhu Breaking Dawn. Prostřednictvím rozhovorů a událostí jsme se dozvěděli, že tam byla tradice vytvářet a udržovat upíří děti, za které byla odsouzena Denalijská matka (později se ukazuje celá řada nových možností pro příběh s Irinou). Také jsme se dozvěděli, že byly případy romantického chování člověk / upír i v minulosti, který dal život alespoň jednomu dalšímu poloupíru ještě před Renesmé. Dostat tyto materiály do filmu, je zajímavé stejně jako efektivní informace, které obsahují. 

Alice a Jasper: Když Alice a Jasper opustili Forks, šli na misi. Bella to ví, a to díky šikovným stopám, které pro ni zanechali, aby jí pomohli při hledání možných cest k záchraně. Ale co Alice a Jasper dělají a o čem to mluví, když jsou pryč? To je otázka. Mnozí fanoušci by rádi viděli odpovědi a ty by hlavně filmová verze Breaking Dawn mohla snadno objasnit. 

Charlieho pohled: Předtím, než Jacob pozve Charlieho, aby viděl Bellu, je dlouhé období pravděpodobně trýznivého času, kde se nic neví jejím stavu. Šance jsou, je tam spousta nevyužitého materiálu k dispozici. V tomto příběhu to pravděpodobně bude fungovat dobře, vidět jednu věc ze dvou pohledů. 

To je samozřejmě jen několik nápadů. Existují nějaké další? Příběhy, které se dějí, ale které nejsou prezentovány prostřednictvím vypravěčů v Breaking Dawn? Pokud ano, které? A jak si myslíte, že by mohly být prezentovány ve filmu?

Zdroj: examiner.com



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věci, které se mohou objevit ve filmové verzi Breaking Dawn:

 1
1. vgvf
09.10.2011 [21:32]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!