Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home » Holka od koní - 42. kapitola

Edward na slunci


Holka od koní - 42. kapitolaUž vás někdy napadlo, proč Patty nemá kluka??? No, původně jsem se tím zabývat nachtěla, ale jelikož v lásce nemám Jessicu... Mno, prostě v této kapitole se Patty zamiluje...

*** Pohled Patty ***

Ani se na ni nepodívala. Bella totálně ignorovala Lucy a ani ona ji nějak zvlášť nevnímala. Co to s nimi je?

Než návštěvníci odešli, Ann-Marry už měla po tréninku. Bella byla unešená a já na ní viděla, že se koní jen tak nevzdá.

Své zlatíčko číslo 2 jsem nechala v ohradě a zašla si pro R-Marry. Připnula jsem si ji na vodítko a vyrazila s ní do ohrady.

Nasedla jsem a vodítko hodila na ohradu. Lehce jsem svého miláčka pobídla a ona se cvalem rozběhla.

Zjistila jsem, že Charlieho koně na pastvě lenoší. To u mě, když se holky dostanou ven, tak se míní zbláznit radostí a běhají všude možně. A tak jsem se rozhodla, že je všechny pořádně proženu.

Nejprve jsme šly po Ann-Marry a poté po Jasperovi. Chudák, nevěděl, o co se jedná, ale po chvilce pochopil a vyrazil vpřed. Jediný, kdo se nijak nevzrušil, byl Freede. Tomu jedinému Bella chyběla asi nejvíc.

Ale když se celé stádo dalo do pohybu, hravě se ujal pozice vůdce a já R-Mary zpomalila.

„Patty, takhle je prohánět!“ křikla Lucy a zamávala na mě.

Když jsem k ní doběhla – obě své klisničky jsem nechala hrátkám ve stádu –, seděla na ohradě.

„No co, jsou to lenoši,“ řekla jsem jí a usedla si vedle.

„Fajn, říkej si, co chceš, ale to ty jsi lenoch,“ provokovala mě.

„A to jako proč?“ Otočila jsem se na ni.

„Už tři dny ti říkám, že se máš za mnou stavit pro… No, když jsem byla onehdy s taťkem v Seattlu, tak jsem uviděla…“ řekla a na hlavu mi položila kovbojský klobouk, „a řekla si, že se na tobě bude vyjímat,“ řekla a usmála se.

„Ale, děvče, to jsi se krapet sekla. Já jezdím drezuru a ne western.“ Šťouchla jsem do ní.

„Fajn, jak chceš. Příště se na tebe vydlabu a budu spíše myslet na Edieho a koupím mu nějakou pěknou ohlávku.“ Urazila se.

„To budeš ohlávku kupovat i Embrymu?“ Zaryla jsem si ještě víc a ona do mě strčila.

„Hej, nechej toho. Taky by sis měla pořídit kluka, aby ses nevrtala v mém vztahu,“ řekla, seskočila z ohrady a zamířila pryč.

Možná měla pravdu. Možná koním věnuji přílišnou pozornost a zbytek jednoduše nevidím. Ale klobouk mi i tak udělal radost.

„Zlato, ale já tu nechci být! Proč prostě nejdeme do těch stájí, co jsem ti říkala?!“ Uslyšela jsem hlas a otočila se na něj.

Od příjezdové cesty ke mne směřovala dvojice. Holka – která se na můj vkus až moc lepila na toho kluka – měla hnědé vlasy a modro-šedé oči. Kluk, který s ní byl, měl špinavě blond vlasy a šedé oči. Snad poprvé v životě jsem někomu záviděla.

„Jess, ty tvoje stáje jsou daleko a tyhle jsou fajn,“ řekl a pohledem ulpěl na mně.

Popadl tu holku za ruku a táhl ji směrem ke mne.

„Ahoj, prosím tě, nevíš, kde najdeme majitele?“ optal se mě.

„Vydržte, hned ho zavolám,“ odpověděla jsem mu a vydala se k domu.

„Charlie, máš tu zákazníky,“ řekla jsem mu a čekala na něj venku.

Když vyšel a uviděl ty dva, začal se mračit a rázným krokem vyrazil k nim. Sotva jsem mu stačila.

„Jessico! Ty máš do mých stájí vstup zakázán!“ řekl a propaloval tu holku očima.

A já si uvědomila, že tato holka je rivalka Belly. Ta protivná, rozmazlená nána. Nevím proč, ale začalo to ve mně vřít.

„Lukeu, jdeme!“ řekla příkře ta hlupačka a táhla ho pryč.

Jen jsem se na ně dívala, jak odchází. Poté jsme s Lucy odvedly všechny koně do boxu a nakrmily je.

***

„Pattyno! Vstávej!“ křičela za dveřmi Lucy a byla patřičně naštvaná.

„Nech mě umřít!“ křikla jsem zpátky, ale vstala jsem.

„Co?“ nechápala a já otevřela dveře.

„Nic, dej mi pět minut a jsem dole ve stájích,“ odbyla jsem ji a dveře zase zavřela.

Rychle jsem se převlékla a učesala. Seběhla schody a sebrala snídani, kterou mi tu nejspíše nachystala Lucy. Narychlo si obula boty a vyběhla za svými miláčky.

Jablko, které jsem měla jako součást snídaně, jsem dala Jasperovi.

„Patty, stačí, když vyhřebelcuješ své holky a Freedeho, jinak jsou všichni už dávno hotoví,“ řekla Lucy, která se lenošně opírala o box Edieho.

„Jakto?“ nechápala jsem.

„Nemohla jsem spát, a tak jsem šla sem. Zatímco jsi tak sladce spala, já jsem vyčistila všechny koně, co se mnou mluví,“ vysvětlila mi a nejspíše narážela na Freedeho.

„Dobře, tak ostatní odveď na pastvu a potom budeme zase trénovat,“ určila jsem a ona bez obvyklého remcání udělala, oč jsem ji požádala.

Já mezitím odvedla R-Marry do výběhu k ostatním a začala sedlat a uzdit Ann-Marry. Když jsem měla hotovo, připravila jsem i Jaspera.

Když už měla Lucy odvedené skoro všechny koně ve výběhu, došla za mnou a odvedla si Jaspera do jízdárny. Já ji s Ann-Marry následovala.

„Lucy, minule jsem si ukazovala nebo spíše učila Jaspera španělský krok, a teď si to zkusíš sama. Tak na mě nekoukej a nasedej,“ zadala jsem příkaz a ona ho splnila.

„Tak, teď přesuň pravou nohu za podbřišník a přesuň váhu na pravou stranu. Levou otěž zvedni nahoru. A obráceně.“ Koukala jsem na ni a pak si vzpomněla, že zapomněla pobídnout do kroku. Co to se mnou je?

„Lucy, prosím tě, ještě musíš pobídnout do kroku,“ doplnila jsem a ona mě obdařila velice divným pohledem.

Na další cviky jsem se naštěstí maximálně soustředila, a tak to šlo všechno hladce.

Asi po hodině jsme toho nechaly a ona si sama procházela ostatní cviky, co už uměla. Na Ann-Marry jsem Lucy ukazovala, kam dát nohu či ruku u každého cviku individuálně.

A pak jsem u brány uviděla toho včerejšího kluka s jakousi malou holkou. Těžko jeho přítelkyně.

„Lucy, vezmi Jaspera na projížďku, odvedl kus práce. Já se o to postarám,“ řekla jsem a vyjela jsem k novým návštěvníkům.

Postaral by se o to Charlie, ale ten jel i s Renée pro Bellu.

„Ahoj, copak si přejete?“ zeptala jsem se mile a seskočila z Ann-Marry.

„Ahoj, moje mladší sestra Cassie by se chtěla svést, a tak jsem ji vzal sem. Teda, pokud můžeme, po tom, co tu včera předvedla Jessica…“ Nedořekl to, neboť jsem ho zarazila.

„Ne, to je v pohodě,“ řekla jsem a otočila se na tu malou, „Ahoj, já jsem Patty a ty?“

„Cassie,“ pípla ta malá.

„Dobře a řekneš mi, jak se jmenuje tvůj bratr?“ optala jsem se a ona se na něj koukla a potom zase na mě.

„Luke,“ řekla a sklopila hlavu.

„Fajn, tak, Lukeu, mohl bys Cassie vysadit na Ann-Marry?“ optala jsem se ho a nejspíše i trochu zčervenala.

On nic neřekl a vysadil ji. A já jsem se vydala s Ann-Marry a Lukem do stáje. Tam sesedla a já odstrojila koně. Chudinku miláčka vyčistím později.

„Tak, na kterém budeš chtít jezdit?“ optala jsem se jí a ona se začala rozhlížet kolem.

Narychlo jsem Ann-Marry vyčistila kopyta a vylezla z boxu.

„Klidně se projdi, ale většina koní je venku na pastvě. Je tu jen R-Marry a Edie,“ vybídla jsem ji a ona šla přímo k Ediemu.

„Dobře, tak tu chvilku počkejte. Já zajdu jen pro sedlo a uzdečku,“ oznámila jsem jim a vydala se do sedlovny.

Tam jsem popadla Ediekovo sedlo a jeho uzdečku a vydala se zpátky za návštěvníky. Zalezla jsem k němu do boxu a nasedlala jsem ho. Potom jsem mu nasadila uzdečku a vyvedla ho ven. Byla jsem ráda, že ho Lucy předtím vyčistila.

Vyvedla jsem ho před box a v doprovodu těch dvou jsme vyrazili kolem ohrady na jízdárnu. Tam Luke Cassie vysadil a já jí upravila třmeny. 

Začali jsme chodit podél stěn.

„Ty ses sem přistěhovala, že?“ optal se mě Luke.

„Ne, jen jsem sem přijela za Bells, ale asi jsem se tu zabydlela,“ připustila jsem po chvilce.

„Bella? To je ta holka, co bývala nejlepší přítelkyní Jassicy?“

„Asi jo.“ Už jsem o Jessice slyšela, ale včera jsem ji poprvé viděla a valný dojem na mě neudělala.

„Lukeu, vyfotíš mě?“ ozvala se mladší sestřička.

„Dobře,“ řekl a vytáhnul mobil.

„Počkej, já vás vyfotím,“ namítala jsem hnedka.

„Potom… úsměv, dámy,“ zasmál se a já si přitáhla blíže Edieho hlavu.

Když bylo slyšet spoušť, vybídla jsem ho, aby zaujal moje místo, a ukázala mu, kde a jak má držet Edieho otěže.

Poodstoupila jsem a vyfotila je. Cassie se tvářila velice šťastně a Luke? Ten se tvářil jako ostříž.

Když jsem mu mobil vracela, nechtěně jsem se ho letmo dotkla. Hned jsem vycítila jeho pohled a tváře mi začaly hořet. Zvedla jsem oči a zahleděla se do těch jeho.

Poté jsme mlčky asi půlhodinu vozili Cassie.

„Budeš se chtít o něj postarat?“ Koukla jsem na tu malou a ona nadšeně přikývla. Luke svou sestru sundal a společně jsme vyšli do stájí.

Tam jsem Edieho zavedla před jeho box a oduzdila ho a nasadila mu jeho ohlávku.

Připnula jsem ho na přidělané vodítko a odsedlala ho. Sedlo jsem přehodila přes dveře boxu a vzala do ruky kartáč.

„Já mu vyhřebelcuji vyšší místa a ty tam, kam dosáhneš, dobře?“ optala jsem se Cassie a ona přikývla.

Začala jsem tedy Ediemu hřebelcovat krk a záda. Poté jsem kartáč podala Cassie.

„Nemusíš mít strach, Edie je hodný a hřebelcování miluje.“ Došla k nám Lucy a vystrnadila mě od Cassie.

„Patty, odnes Edieho věci a dones věci pro R-Marry a Ann-Marry. Jo, a ještě deku pro Jaspera a Meredith,“ řekla a začala se věnovat Cassie.

Ta si toho navymýšlí, to abych tam šla natřikrát.

„Budeš chtít pomoct?“ ozval se Luke a já přikývla.

„Nastav ruku… Tak ne…“ řekla jsem a hned ho opravila. Na ruku jsem mu posadila sedlo a sama vzala uzdečku.

Došly jsme do sedlovny. Uzdečku jsem pověsila na své místo.

„Lukeu, sedlo polož sem a vem, prosím, toto a sedlo,“ řekla jsem a ukázala na dvě deky a Ann-Marryino sedlo.

„Dobře,“ odpověděl mi a vzal deky, které přehodil přes sedlo a vzal ho. Já jsem vzala obě uzdečky a R-Marryino sedlo.

Když jsme se vrátili zpět, Edie byl vyhřebelcován a Cassie seděla na balíku slámy. Lucy právě čistila poslední kopyto.

„Lukeu, pojď za mnou,“ řekla jsem a prošla kolem nich. R-Marry se vyklonila z boxu a rozcuchala mi vlasy.

„No jo, taky tě ráda vidím, zlatíčko moje,“ řekla jsem, poplácala ji po krku a dala jí pusu mezi nozdry.

Sedlo jsem položila přes dveře a doufala, že ho R-Marry nechá být. Přes něj jsem položila uzdečku a koukla na své zlatíčko. Jen jsem zakroutila hlavou a přešla k Ann-Marry.

Od Lukea jsem vzala deky a on sedlo přehodil přes dveře. Deky si ode mě vzal a já mohla přehodit i udečku.

„An, nech to sedlo.“ Ohnala jsem se po ní a ona toho nechala.

„Tohle si vezmu,“ vmísila se mezi nás Lucy a vzala deky.

„Nebude ti vadit, když si vypůjčím sestru?“ optala se Lukea, ale nečekala na odpověď a už táhla Cassie pryč.

„Budeš rád, když sestru dostaneš zpátky,“ usmála jsem se na něj.

Vešla jsem za Ann-Marry a vyhřebelcovala jí jednu stranu.

„Chceš si to taky zkusit?“ optala jsem se ho, ale on zavrtěl hlavou.

„Ne, ale mohl bych sem někdy zajít?“ optal se a já se na něj koukla.

„Abych si zajezdil,“ vysvětloval rychle a já se pousmála. Vtom mu zazvonil mobil a on hovor přijal. Já se pustila do vyčištění druhé strany a kopyt.

„Cassie, musíme už jít,“ zvolal Luke a nakoukl dovnitř.

„Kdykoliv se stav si zajezdit,“ řekla jsem mu a dál Ann-Marry čistila zadní kopyto.

„Dobře, tak ahoj,“ řekl a odešel. Když jsem měla hotovo, popadla jsem uzdečku a nasadila ji jí.

„Taky se ti líbí, viď?“ zašeptala jsem Ann do ucha a ona zaržála.

„Na, toto ti mám dát,“ řekla Lucy, když vcházela za R-Marry a podala mi papír. Bylo na něm telefonní číslo.

 

41. kapitola ** 42. kapitola ** 43. kapitola

 


Prosila bych Vás o pomoc. Vedu vnitřní debatu... Má se Patty dozvědět tajemství Cullenů a Quileutů, nebo nemá???



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka od koní - 42. kapitola:

 1
06.03.2012 [21:28]

Stefi72Jako vždy krása, ale proč to tak dlouho trvalo? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [20:15]

BellaSwanCullen8ani podľa mňa by sa to nemusela dozvedieť Emoticon ale ako myslíš Emoticon
inak skvelá kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [19:55]

JanaZpěkná kapitola
podle mě by to vědět i mohla, je to jejich kamarádka

3. van
06.03.2012 [19:41]

vanNie, podľa mňa nie a suer kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [19:39]

BellaMarieSwanCullen Podle mě by nemusela, aspoň ať má někdo normální život. Jinak kapiotolka byla povedená, jako vždy, tleskám... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ceola
06.03.2012 [19:38]

No...jak chceš ale asi bych řekla dozvědět...jinak skvělá kapitolka...já už chci další!!! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!