Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracená - 5. Kapitola

Jackson


Je zde závěrečná kapitolka této krátké povídky. Snad se Vám líbila! ;)

5. Kapitola – Nalezená

Pohled Belly:

Cítila jsem na sobě žhavé, ranní paprsky slunce. Lehce mě hřály. Ze začátku jsem byla dezorientovaná. Co ve Forks dělá slunce? Ale poté jsem si vzpomněla, kde to jsem. Hlasitě jsem zasténala. Nechtěla jsem otevřít oči, protože jakmile je otevřu, uvidím, že jsem sama na pustém ostrově.

 

A najednou…. Ucítila jsme studený dotek na svém čele. Vylekala jsem se, a tak jsem spustila šílený jekot. Okamžitě jsem otevřela oči a zároveň jsem vyletěla do sedu.

 

Zvedla jsem se tak prudce, že jsem narazila hlavou o palmu.

„Jaaaau!!“ zakřičela jsem znova a bolestí zavřela oči.

 

„Bells, Bells! Klid! To jsem já!“ uslyšela jsem známy, sametový hlas.

 

„Edwarde!“ vyjekla jsem, rychle otevřela oči a skočila Edwardovi kolem krku. „Edwarde, Edwarde, Edwarde!“ opakovala jsem stále dokola jeho jméno. Byl to nádherný pocit, cítit jeho mramorově pevné a studené tělo.

 

„Jsem tady.“ Zašeptal mi do ucha. Chtěla jsem se k němu přitisknout ještě více. Ruce jsem mu obmotala ještě pevněji kolem krku a nohy obmotala kolem jeho pasu. Zapomněla jsem na svou bolavou nohu, která se ozvala ve chvíli, kdy jsem s ní pohnula.

„Auu!“ zaúpěla jsem znovu.

 

„Bells, co se děje? Jsi zraněná?“ zeptal se přiškrceně. Od něj to byla hloupá otázka. Už dávno musel cítit zaschlou krev na mém koleně.

 

„Asi mám zlomenou nohu.“ Řekla jsem. Prohrábla jsem si vlasy rukou, a když jsem se dotkla temene hlavy, ucítila jsem ostrou bolest. „A teď jsem se praštila do hlavy.“ Přiznala jsem.

 

Edward se zvonivě zasmál. „Myslím, že můžu být rád, že nemáš žádné vážnější zranění. Při tvém štěstí jsi mohla dopadnout mnohem hůř.“

 

Trošku jsem se od něj odtáhla a zamračila jsem se do jeho andělského obličeje. Nakonec jsem stejně nevydržela pohled do jeho jantarových očí, a tak jsem roztála.

„Ani nevíš, jak ráda tě vidím.“ Zašeptala jsem.

 

„Myslím, že vím.“ Zašeptal mi nazpátek. „Měl jsem o tebe obrovský strach. Když jsem uviděl ve zprávách, že jsi pohřešovaná, málem jsem vyletěl z kůže. Ta nejistota, která mě svírala, byla hrozná. Měl jsem strach, že už tě nikdy neuvidím! Nevím, co bych si bez tebe počal. Miluju tě. Miluju tě strašně moc. Nikdo nikoho nikdy nemiloval víc, než já miluju tebe. “ Jeho hlas byl nabitý emocemi.

 

„Až na jednu výjimku.“ Usmála jsem se. Nechápavě se na mě podíval. „Já tě miluju víc, než miluješ ty mě.“

 

Na chvíli se zamračil. „To je velmi diskutabilní.“

 

„Slepá ulička?“ zeptala jsem se se širokým úsměvem.

 

„Slepá ulička.“ Souhlasil.

 

Na pár okamžiků se mezi námi rozhostilo ticho. Nebylo to to trapné ticho. Bylo velmi příjemné.

„Už asi chceš jít domů, že?“ zeptal se po chvíli.

 

„Ani ne.“ Odpověděla jsem. „Zrovna v tuhle chvíli jsem maximálně spokojená.“

 

Zasmál se. „Dobře. Myslím, že nikomu nebude vadit, když tady na chvíli zůstaneme.“

 

Edward si lehl do písku a mě stáhl s sebou, takže jsem ležela na jeho hrudi.

„Víš, dlouho jsem přemýšlel.“ Řekl najednou. „Rozhodl jsem se.“

 

„Rozhodl?“ zeptala jsem se nechápavě. Vůbec jsem nevěděla, o čem mluví.

 

„Přeměním tě.“ Řekl silným hlasem. Překvapeně jsem se na něj podívala. Tak dlouho jsem ho přemlouvala a on byl skálopevně rozhodnutý, že mě nikdy nepřemění. A teď najednou změnil názor.

 

„Proč jsi tak rychle změnil názor?“ zeptala jsem se, když jsem konečně ovládla svůj hlas.

 

„Už nikdy nechci zažít to, co jsem zažil včera. Tu hrůzu, tu bolest, ten strach. A navíc, pro tebe bude bezpečnější, když budeš trochu méně rozbitná.“ Zasmál se. „Chtěla jsi to tak dlouho a já jsem to nechtěl dovolit, protože jsem tě nechtěl připravit o duši. Ale proč mít starosti o duši, když budeme žít věčně?“ usmál se na mě pokřiveným úsměvem.

 

„Konečně jsi dostal rozum!“ zvolala jsem a teatrálně jsem spráskla ruce. Edward se na mě zašklebil (ale pořád vypadal stejně andělsky) a přitiskl si mě ještě pevněji.

 

Moje budoucnost vypadá hodně slibně. Myslím, že se mám na co těšit…

 

---KONEC---



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracená - 5. Kapitola:

 1
07.03.2012 [19:01]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!