Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není bez chyb- 5.kapitola

Cullens


Tady máte další kapču..podle mě není nic moc ale posuďte sami....

 

5.kapitola

Edward:

Když jsme k ní doběhli až teď jsem si ji prohlédl trošku víc.

Byla hezká. Co hezká. To bylo slabé slovo. Teď mě zajímalo jen abych ji zachránil život.

,,Její srdce sotva tluče. Musíme ji rychle dostat do nemocnice,,řekl jsem ostatním vzal jsem ji do náručí a Alice už přijela se svým porshem.

,,rychle,,křikla na mě.

Položil jsem Bellu na zadní sedačku a sedl si k ní.

Zaposlouchal jsem se do rytmu jejího srdce.

Bije ale slabě.

Dal jsem jí umělé dýchání.

,,Vydrž to Bello,,řekl jsem zoufale.

,,Už tam budem,,řekla Alice a více přišlápla plyn.

,,Sme tady,,jen to Alice dořekla už jsem vytahoval Bellu z auta a lidským během jsem s ní běžel ke Carlisleovi.

,,Carlisle!!,,zařval jsem přes celou chodbu k ambulanci, kde dneska sloužil.

,,Co se děje?,,vykoukl a když viděl koho nesu rychle mi otevřel dveře.

,,Proboha,,zaúpěl.

Položil jsem Bellu na lůžko.

,,Je velmi slabá. Její srdce sotva tluče.,,řekla začal ji ošetřovat.

,,Proboha kolik toho měla?,,zeptal s emě.

,,Drogy ahned na to alkohol,,řekl jsem.

,,Proboha,,řekl sklesle Carlisle.

,,Přežije to?,,nakoukla dovnitř Alice.

,,Snad,,řekli jsme s carlislem sborově a začali jsme ji rozdýchávat.

 

,,A co vypumpovat žaludek,,nakoukla sovnitř Rose.

,,Jo,,vypískla na chodbě Alice.

S Carlislem jsme si vyměnili pár pohledů a začali jsme ji pumpovat žaludek.

,,A je to,,řekl Carlisle.

Bella začala kašlat a nadechla se.

Její srdce už bylo normálně.

Bella:

Tma. Černo a pro změnu tma. To jediné jsem vnímala celou dobu než jsem neucítila nějaký tlak v krku a přinutilo mě to kašlat.

Nadechla jsem se a pomalu jsem otevíral oči.

,,Bello, no konečně,,zaúpěl někdo.

Koukla jsem se za původcem toho hlasu. Ach ne. Carlisle.

Proboha musí mi vždycky zachránit život on?

,,Pane doktore,,hlesla jsem a podívala jsem se na nějakou osobu co stála vedle Carlisle.

Proboha. On byl.

Ani slovy to nejde popsat. Za poměla jsem dýchat.

,,Ahoj já jsem Edward,,představil se s úsměvem a natáhl ke mně ruku.

,,Ehm-,, zarazila jsem se.

,,Bella,,řekla jsem a potřásla si s jeho rukou.

Málem jsem se utopila v těch jeho krásných, hlubokých a zlatých očích.MOMENT. Zlatých?

Podívala jsem se na Carlisle.

Jehooči měli stejnou barvu.

,,Tak co?,,nakoukla sovnitř nějaká malá dívka. Měla černé vlasy střižené na krátko. A měla taky- ZLATÉ OČI!

Proboha co se to tu děje? To jsem se už totálně zbláznila nebo já nevím.

,,Je ahoj,,zakoktla se když mě vyděla jak si ji prohlížím.

,,Ahoj,,hlesla jsem stále z ní neodtrhávajíc oči. A byla taky bledá, hodně. Ale vlastně všichni byli bledí, a tak moc si podobní.

Oskašlala jsem si.

,,Tak jo já půjdu domů,,řekla jsem a zvedla jsem se. Zvedla jsem se asi moc prudce, zavrávorala jsem a než jsem stačila upadnou zachytili mě chladné a pevné paže.

Edward. Bože existuje vůbec ještě nějaký dokonalejší člověk?Ne neexistuje, tím jsem si jistá.

,,Dávej pozor,, řekl pobaveně.

,,Jo jasně děkuju a myslím že teď už to zvládnu sama.

,,Nechceš odvoz?,,zeptal se starostlivě Carlisle.

,,Ne to je dobrý, někomu zavolám.,,řekla jsem a vyšla jsem z ordinace.

Když sem otevřela dveře tak za nimi stáli 4 stejně bledí a tak i stejně krásní jako je Edward a doktor Carlisle.

Podívali se na mě a usmáli se. Nechápavě jsem na ně koukala ale nechala jsem to být. Pokračovala jsem ve své cestě a přemýšlela komu zavolám.

Tak Lisy zavolat nemůžu a jediný koho tady znám je Josh.

Vytočila jsem na mobilu jeho číslo a čekala jsem.

Vyzvánělo to ale nikdo to nezvedal.

,Ahoj tady Josh. Momentálně nezvedám takže jsem asi se svou prcnkou v baru. Nechte mi vzkaz, ozvalo se po chvíli.

Prcinka?Co to má jako být? Ale co.

Bezva takže ten pro mě nepřijede.

,,Bezva,,zaklela jsem potichu.

,,Nechceš přeci jenom odvézt?,,zeptal se někdo za mnou. Edward.

,,Jo možná že jo,,řekla jsem.

Došli jsme k jeho autu. Nevěděla jsem co je to za značku ale podle mě bylo hodně drahé a velmi luxusní.

,,Pěkné auto,,pochválila jsem mu ho a namířila si to na stranu spolujezdce.

,,Tak kam to bude??,,zeptal se mě Edward když jsme oba dva nastoupili.

,,Do baru,,řekla jsem rázně.

,,bello, vždyť teď jsi-,,chtěl pokračovat ale utnula jsem ho.

,,Jestli mě tam nechceš vzít zavolám si taxi,,řekla jsem rázně.

,,Ne do baru prostě ne,,řekl přisně.

,,Tak jo,,řekla jsem a vystoupila jsem z auta.

,,Počkej,,chytl mě pevně za paži a já jsem se divila jak rychle se ke mně dostal. Potom u mě místo údivu převládla zlost.

,,Pusť,,křikla jsem.

,,Nemůžu,,řekl smutně.

,,Nemusím tě poslouchat,,řekla jsem už opravdu naštvaně a on mě pustil Rozeběhla jsem se pryč od něj vytahujíc si z kapsy mobil.

,,To je můj život,,šeptla jsem a začala jsem vytáčet číslo na taxi službu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není bez chyb- 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!