Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 5.kapitola

Plakát 3


Žiju dvojí život 5.kapitolaDalší dílek, přesouváme se do Tenesii. Chci komenty a kritiku, prosím

 

„Kam bys chtěla nejdřív?“ ptala jsem se jí

„Oblečení, boty a bižuterie.“ odpověděla mi bez váhání a já jen kývla. Alice mě nutila všechno nakoupit a ona sama si koupila jen pár kousků.

„To není fér. Ted´ka ti půjdu vybírat oblečení já a ty budeš otrok shopaholika.“ řekla jsem jí a ona se smutný obličejem po chvíli kývla. Já jsem šla ke stojanům a k policím a začala Alice zásobovat věcmi, co si vyzkouší. Kupodivu mi nikdy nic nevytkla a koupila si vše, co jsem jí vybrala.

„To si dělat nemusela.“ řekla jsem jí a ona ase po mně nechápavě povídala, ale pak kývla, že ví o co jde.

„Mě se to oblečení líbí. Tohle jsem ještě nezažila.“ řekla mi a já jí rozuměla.

„My to s kámoškou praktikovali docela často a vždycky jsme se při tom dost pobavili.“ řekla jsem jí.

„A nechybí ti to? Já jen, že bysme to mohli takhle praktikovat společně, jestli chceš?“ zeptala se mě a já po chvilce rozhodování kývla. Společně jsme šli ještě nakoupit botičky a nějakou bižuterii a pak jsme jeli Aliciným miláčkem zpět do Forks.

„Líbili se ti nákupy se mnou?“ ptala jsem se jí najednou.

„Jo, jsi skvělá společnice. Od nás z rodiny se mnou chodí nakupovat jen Rose, ostatní to nenávidí a Edward ten nejvíc.“ řekla mi a potutelně se na mě usmála.

„Co se děje?“ ptala jsem se hned.

„Bello, já bych se měla ptát, co se děje, protože kdykoliv mluvím o Edewradovi nebo ho vidíš, jako by ses zbláznila.“ řekla mi a já se pomalu začla její teorií zabývat.

„To není pravda.“ řekla jsem jí, když jsem vystupovala z auta u našeho domu.

„Měj se hezky Bello a užij si to u babičky.“ řekla mi a já kývla. Hned potom jsem se odebrala do domu, kde už byl táta.

„Ahoj, jak bylo na nákupech?“ ptal se mě hned.

„Dobře, s Alice se skvěle nakupuje.“ řekla jsem mu a on přikývl.

„Volal ti Greg, máýš si vzít kufr s nějakým oblečením a v něděli ráno ti to letí. Letenku tam máš zamluvenou. Budeš chtít abych tě tam odvezl?“ zeptal se a já jen kroutila hlavou.

„Dobře. Máš hlad? Jestli jo, něco ti udělám.“ řekl mi a já kýla. Vzala jsem si k sobě ty tašky a začala to oblečení dávat do skříně. Po hodině mě táta zavolal na večeři.

„Dobrou chut´.“ řekl mi jakmile jsem si sedla na židli.

„Tobě také.“ odpověděla jsem mu a dala se do jídla. Bylo to skvělé na někoho, kdo pravidelně nevaří. Sobotu jsem strávila balením a uklízením domu. V neděli jsem stávala v šest hodin, abych v sedm vyjela do Seattlu. Zrovna jsem scházela s kufrem, když sem vpálila do táty.

„Promiň, neviděla jsem tě. Myslela jsem si, že budeš ještě spát.“ řekla jsem mu a on kývl. Objal mě a dal mi pusu na čelo.

„Takže ve středu.“ řekla jsem jen a on přikývl. Vzala jsem si kufr a šla do auta. Po zapnutí cd jsem vyjela do Seattlu. Na letišti jsem zaparkovala na placeném parkovišti a vyšla směr odletová hala a tam jsem zamířila k jedné z asistentek.

„Dobrý den, co pro vás mohu udělat?“ zeptala se mě mile.

„Dobrý den, jmenuji se Swanová Isabella, mám tu mít zamluvenou letenku do Tennessi.“ řekla jsem jí. Ona přikývla a začala něco zapisovat do počítače.

„Ano, vidím to tu. Váš let letí za hodinu a půl. Tady máte letenku a palubní vstupenku. Půjdete k terminálu 3. Mě sem ted´ka dáte kufr.“ řekla mi a já kývla.

„Slečno, víte já nejsem blbá.“ řekla jsem a ona se omluvně usmála. Potom mi podala letenku a všechno ostatní a já vyrazila k terminálu, kde jsem ještě hodinu čekala. V letadle jsem si sedla do první třídy a objednala si colu. Let ubíhal docela rychle a já si během něho docela zdřímla. V Tennessi jsem si vyzvedla kufr a mířila do haly, kde na mě čekala máma a Lily.

„Ahoj, mami ráda tě vidím.“ řekla jsem jí a přitom ji objímala.

„Taky tě ráda vidím, moc jsi mi chyběla.“ řekla mi a já přikývla.

„A co já?“ zvala se Lily.
„Pojd´sem.“ řekla jsem jí a společně s mámou je objala. Po pár minutách jsme se od sebe odtrhli.

„Jak se máš?“ ptala se Lily.

„Ujde to, co vy?“ ptala jsem se pro změnu já.

„Skvělý, protože tě tu máme.“ řekla mi mamka a já se usmála. Společně jsme potom vyšli k jejímu autu. Já si sedla společně s Lily dozadu a blbli jsme spolu.

„Doufám, že mě pojedete podpořit do Seattlu?“ zaptala jsem se a Lily horlivě přikyvovala.

„Co ty mami?“ zeptala jsem se jí.

„Já bych ráda, ale nemůžu Bello. Vynahradím ti to jindy, ano?“ zeptala se a já přikývla. Za pár chvil už jsme přijížděli k domu babičky. Ta čekala spolu s Gregem před domem. Jakmile jsem vystoupila už byla u mě a začala mě objímat.

„Moc jsi mi tu chyběla. Právě se mi splnilo moje přání.“ řekla mi a já kývla.

„Jsem tu z masa a kostí.“ řekla jsem jí a ona se rozesmála.

„Ahoj, Bells, jak se máš?“ zeptal se.

„Jde to. Vezmeš mi kufr?“ zeptala jsem se ho a on přikývl. Já sem se šla převléct a potom jsem vyrazila za ostatními do kuchyně.

„Tak, co budeme dělat?“ zeptala jsem se.

„Pojedeme se projet, ne?“ ptala se Lily a já kývla.

„Už to umíš, že jo?“ zeptala jsem se jí a ona se zasmála.

„Měla jsem trénink od nejlepšího.“ řekla mi a usmála se na Grega. Společně jsme se vydali do stájí, kde byl můj miláček.

„Koho si vezmeš?“ zeptala jsem se a ona se zamyslela.

„Whitea.“ řekla jen a šla si ho připravit. Já naopak vyrazila k Blue Jeansovi, toho jsem měla od dětství, ale málo jsem na něm jezdila.

„Ahoj chlape, jak se vede?“ zeptala jsem se ho a on jen pokynul hlavou. Připravila jsem si ho a vedla ho ven, kde už byla Lily s Whitem.

„Můžeme?“ zeptala jsem se jí.

„Jasně.“ opověděla mi a nasedla si na něj. Totéž jsem udělala i já. Společně jsme vyjeli na louky a do lesa. Bylo to skvělý, cítit vítr ve vlasech a ten klid. Do domu jsme se vraceli až za tmy. Šli jsme do stájí a odbavili koně a vyčistili je a následně jsme mířili do domu, kde se svítilo.

„Jak jste si to užili?“ ptrala se máma, která byla na verandě.

„Skvěle. Bella je skvělá jezdkyně.“ řekla Lily a mamka kývla.

„Já vím, ona je skvlá ve všem. Bells, poděkuj Gregovi, budeš mě mít v Seattlu.“ řekla mi a usmála se. Okamžitě jsem k ní běžela a objala jí.

„Děkuju.“ zašeptala jsem jí do ucha a ona mě ještě víc objala. Společně jsme šli do domu, kde na nás čekala večeře.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!