Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládnoucí coven 13

vicdi


Vládnoucí coven 13Třináctou část pro Vás napsala Jarusinka





Do čeho jdete? Shrnutí

Kým Emmet šmahom ruky rozbil oceľové putá, ktoré väznili Jane, na opačnom konci hradu kráčal tmou Demetri. Mieril do veže- najprv si vybaví nevyrovnané účty s Thomasom a potom pôjde skontrolovať tú malú. Síce tam neplánoval ísť, ale nemohol ju nechať zomrieť. To bol Arov príkaz.

Jeho tlmené kroky sa potichu ozývali od hradných múrov. Tma ho mohla ukryť ale pred očami upíra nie. Bol ďaleko a pritom tak blízko. Demetri mal teraz plnú hlavu nenávisti a zlosti. Nikdy Thomasovi neodpustil to, čo mu urobil. Už veľmi dlho sa mu chcel pomstiť a teraz sa mu naskytla viac než vhodná príležitosť. Práve kvôli tejto šialenej túžbe po pomste nevnímal nič vôkol seba. Keby sa aspoň trochu viac sústredil, určite by mu neušlo, ako ho spoza hustého porastu kríkov pozorujú dva páry očí. Neodvážila sa vyriecť ani hláska, aby sa neprezradili. Dúfali, že Demetri ich zavedie tam, kam potrebovali.

Hrubá mreža zarinčala a na dverách zaklapla závora, len čo rýchlo vyšiel tých pár schodov a roztvoril dokorán ťažké drevné dvere. Díval sa do strhanej tváre upíra, visiaceho za zápästia ne reťaziach. Nevzpieral sa, vedel, že ho čaká pri troche šťastia rýchla smrť.

„Thomas...Tak sa stretávame...Ale pozrime sa za akých poľutovaniahodných okolností, však?“ zasmial sa potichu Demetri a premeriaval si ho nenávistným pohľadom.

„Demetri, takže predsa... Čomu mám byť vďačný za takú vzácnu návštevu?“ z posledných síl sa ho sarkasticky pýtal Thomas.

„Nie si predsa taký hlúpy, ako vyzeráš, aby si nevedel, čo ma sem privádza.“ Zamrmlal zlostne.

„Ešte stále ťa štve tá záležitosť s Jane? Ja nemôžem za to, že si nevybrala teba, aj keď si si to tak veľmi želal. Za to nemôže nikto a nemôžeš z toho obviňovať nás. Nemáš právo tak ubližovať Jane...nezaslúži si to! Ako jej to môžeš robiť? A pritom si stále tvrdil, ako veľmi ju miluješ. Vari to bola lož? Len bohapusté nezmysly? “ Prevravel slabým hlasom Thomas.

„To, že si môj brat, ti nedáva žiadne právo hovoriť mi, čo si kto zaslúži a kto nie. Je len a len tvoja chyba! Keby si sa tam vtedy neukázal, keby si navždy zmizol, presne tak ako si sľúbil, nemusel by si tu teraz byť. A tá malá mrcha si nezaslúži zľutovanie o nič viac ako ty!!!“ Prehlásil naoko ľahostajne Demetri, ale bolo počuť, že za jeho nezaujatým tónom niečo vrie. „Konečne ti niekto dá, čo si zaslúžiš!“ zreval a vrhol sa naňho.


***

 

„Mali by sme mu pomôcť...“ šepkala náhlivo žena, ktorá sa skrývala pod vežou svojmu mužovi, len čo začuli zhora bolestné výkriky.

„Nemôžeme nič robiť. Ak by sme o niečo pokúsili, celé naše úsilie by vyšlo nazmar...“ krútil smutne hlavou muž vedľa nej.

„Ale zaslúži si aby-“ zvýšila hlas, ale muž ju prerušil.

„Ale aj ostatní si zaslúžia lepší život, za to tu predsa bojujeme. Teraz to nemôžeme vzdať kvôli jednej obeti. Občas treba prinášať obete.“ Šepkal ďalej. Žena sa zhrozene striasla.

„Keby ťa počuje Carlisle...“ krútila hlavou, ale muž len mykol plecami.

„Máme tu iné poslanie. Dostali sme jasné príkazy. Nič viac, nič menej.“

***

„No tak, ponáhľaj sa! Chceš tu skysnúť na večnosť?!“ uškŕňal sa Emmet na Jane, ktorá sa už vyslobodená z okov snažila vymotať si ruku z poslednej reťaze.

„Nekecaj a pomôž mi, dočerta! Hlúpa reťaz! Hlúpe väzenie! Hlúpi Volturiovci! Hlúpa celá Volltera!!!“ kliala tichým namosúreným hlasom Jane, kým ju Emmet vymotával z reťaze.

„Že to hovoríš práve ty...Chýr o tebe sa dostal už dávno pred rokmi až k nám, do Austrálie. Carlisle bol nadšený, keď sa dopočul o tvojich ´úžasných´ schopnostiach, ale keď sa mu dostalo uší, ako ich používaš, to ho až tak nepotešilo.“ Teatrálne zavrtel hlavou a povzdychol si.

S týmto si teda upír užije... pomyslela si Jane a nasledovala ho von z kobiek.

Kráčali, kráčali a kráčali bludiskom chodieb. Jane sa tu dole nikdy nevyznala, nikdy sem nechodila sama. Vždy len s Alecom. On vždy poznal tú správnu cestu.

Pri spomienke na brata ju bolestne pichlo pri jej storočiach mŕtvom srdci. Ktovie čo teraz robí? Ako sa asi má? So zvedenou hlavou šla za Emmetom. Len čo vyšli, hneď stíchol a začal sa obzerať okolo seba.

„Jasper? Maria?“ syčal do tmy. Žiadna odpoveď. Keď sa to zopakovalo už aspoň tretíkrát, od veže sa ozval tlmený mužský hlas: „ Tu sme!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládnoucí coven 13:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!