Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 27. kapitola

Stephenie Meyer


Úplněk 27. kapitolaTramtadadáááá, je tu další díl... Jmenuje se cesta... Eddie vás určitě překvapí...

27.kapitola: Cesta

Do Jacksonvillu ve státě Florida jsme dorazili ve dvě hodiny ráno. Byla to výhoda, protože byla ještě tma a tak jsme se nemuseli zabývat sháněním oblečení.

Z kajuty jsme vylezli teprve, když loď zajela do přístavu. Eddie už byl dávno z lodi pryč a mával na nás od černého mercedesu. Asi mu bylo jasné, že nějaké auto stejně budeme potřebovat... Než jsme ale vyrazili na cestu přes celé USA, tak jsme prvně potřebovali jít na lov... Jenže kam?  Tak jsme vyrazili nalačno... U Jacksonvillu moc lesů nebylo...

První, na který jsme narazili, byly tři stromy a zvěř žádná... Teda byly tam myši, ale až tak zoufalá jsem nebyla...

Další les už byl naštěstí pořádný... Ale jedinou zvěří v něm byly srnky a zajíci... To už mně ale zas tak neštvalo... Gryzzliho bych si sice dala raději, ale nakonec mi tři srnky bohatě stačily... Eddie si ulovil čtyři a Edward pět... Strašně se u toho ale šklebil...

„Pumy to nejsou viď, miláčku..." smála jsem se mu, ale on mně k sobě přitáhl a políbil... Potom už jsem se nesmála, ale užívala jsem si to... Pak se ale ozval Eddie.

„No... Jak jsem zjistil, tak jsme ve státě Tennessee. No a já na lodi potkal... Jednu dívku... Docela jsme se... No... Sblížili..." V téhle chvíli se začal trochu červenat... A mně to bylo jasné... „No... A já jsem se s ní domluvil, že se spolu potkáme... Ona je z Omahy v Nebrasce... No a já jsem vás chtěl poprosit, jestli bychom tudy nejeli... Jestli by vám to vadilo, tak bych jel klidně sám..." dokončil to Eddie a Edward na něj jen nechápavě zíral... Tak jsem se chopila slova...

„Jasně že tama můžeme jet... Je to po cestě..." usmála jsem se na něj a táhla stále nechápajícího Edwarda se smíchem do auta. Eddie šel za námi a sedl si na místo řidiče. Já a Edward jsme si sedli na zadní sedadlo. Položila jsem mu hlavu do klína a dívali jsme se navzájem tomu druhému do očí... Pro tohle bych žila...

„Edwarde, já už se tak těším domů... Až si s Emmetem zajdeme na pořádný lov... Klidně se s ním i vsadím... A s Alicí možná půjdu i dobrovolně nakupovat... A s Rose si budu lakovat nehty... S Jazzem hrát šachy... Popovídám si s Esme a Carlislem... Nejvíc se stejně těším na Nessie... Tak strašně mi chybí..." zasnila jsem se. Fakt už se na ně strašně těším...

Do Omahy jsme přijeli za dva dny... Já s Edwardem jsme se šli podívat po městě a Eddie šel hledat tu jeho novou známou... Domluvili jsme se, že se sejdeme za dvě hodiny na parkovišti... Eddie nám totiž prozradil, že by ji rád vzal sebou... A mi neměli nic proti...

Prohlídli jsme si náměstí a procourali obchody... A to nám ty dvě hodiny v klidu zabralo...

Potom jsme už šli na parkoviště. Byli jsme tam o deset minut dřív a tak jsme si sedli na kapotu auta a čekali na Eddieho. No čekali... Líbali jsme se...

Eddie dorazil o půl hodiny později i s tou holkou. Byla to malá drobná blondýnka s modrýma očima a širokým úsměvem. Nebyla ale obyčejná... Cítila jsem z ní něco upírského... Otočila jsem se na Edwarda a potichu, tak aby mně slyšel jen on jsem se ho na to zeptala.

„Možná jsem paranoidní, ale ona je poloupír, že?" podívám se na něj tázavě.

„Ne, nejsi paranoidní... Opravdu je poloupírka..." usmál se na mně.

„Já jsem Lana." představila se a usmála.

„Já Bella a tohle je můj manžel Edward." opáčila jsem.

„No... Tak můžeme jet ne?" ozval se Eddie a mi nezaháleli. Tentokrát řídil Edward a já si sedla na místo spolujezdce. Eddie a Lana si sedli dozadu.

Jeli jsme celý týden v kuse...

Byla jsem jako v tranzu, když jsme minuli ceduli Welcome in Forks.

Byla jsem šťastná. A ještě šťastnější jsem byla, když Edward zabočoval na notoricky známou lesní cestu, která vedla k našemu domu.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 27. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!