Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 26. kapitola


Úplněk 26. kapitolaTak jsem to stihla... Je tu další díl..


26. kapitola- Smrt, nebo hromadná smrt?

Nedbám na zraky všech lidí v hale a svou přirozenou rychlostí vypálím tam, odkud cítím Lyninu vůni. Doběhnu až k záchodům. Z toho pohledu se mi zatají dech.

Ani nestihnu přemýšlet o tom, od kdy Vollturiovi používají malorážky, ale okamžitě stojím u Edwarda a táhnu ho pryč. Druhou rukou popadnu Eddieho, ale ten se ani nehne. Civí na Lynino mrtvé tělo a na Demetriho stojícího s pistolí nad ní.

„Eddie, pojď, prosím." řeknu naléhavě a snažím se ho odtáhnout pryč. On se ale ani nehne.

„Nemůžu nechat její smrt nepotrestanou..." řekne pevně a rozběhne se směrem k Arovi. Na poslední chvíli ho chytnu za rukáv a prudce jím trhnu zpátky. Ale zastaví se.

„Eddie, sice je to kruté, ale je lepší jedna smrt, nebo hromadný pohřeb? Znám tě krátce, ale přesto už jsi moje rodina... A nechci, aby tě Vollturiovi zabili!!!" kdybych mohla, už bych brečela... Ale bylo vidět, že o tom Eddie přemýšlí. Nakonec kývl.

„Pomstím se" pronesl směrem k Demetrimu a všichni tři jsme byli v tu ránu pryč.

Celou cestu, co jsme utíkali byl ale jako omráčený. Dokonce i párkrát zakopl. A já za sebou pořád cítila Demetriho. Nemohla jsem si pomoct...

Utíkali jsme dva dny. Teprve pak jsem si byla jistá, že už za námi nejde. Celou dobu jsme utíkali lesy, takže jsme nevěděli, kde jsme. Rozhodli jsme se tedy, že to vezmeme směrem nejbližší lidské obydlí.

No jo... Na to jsme ale narazili až za další dva dny běhu. Byla to malá usedlost v nějakém městečku na úplném severu Anglie. Jmenovalo se... Už ani nevím... Bydlel tam nějaký starý chlápek s manželkou. Byli ale milí a tak nás nechali se osprchovat a chtěli nám dát i najíst. Naštěstí jsme se z toho vykecali. Starý pán byl dokonce tak hodný, že nás přivezl k nejbližšímu přístavu. Jelikož kapitál nějaké lodi tam byl jeho blízký přítel, tak mu slíbil, že nás zadarmo vezme do Ameriky. Poplujeme ale týden... Nevím, co tam budeme tak dlouho dělat...

Parník odjížděl hned poté, co jsme přišli. Naskočili jsme na palubu a kapitán nám ukázal volné kajuty. Jedna pro mě a Edwarda a druhá pro Eddieho.

Kajuta byla malá, ale útulná...­ Sedla jsem si na postel a stáhla Edwarda k sobě. Lehl si na postel a já si dala hlavu na jeho klín. Takhle bych vydržela klidně do konce existence...

Pořád jsem musela přemýšlet nad Lyn... Jestli jsem tomu nemohla nějak zabránit... Edward to na mně asi poznal, protože mi řekl, abych se netrápila. Potom mi dal pusu na čelo a já najednou pocítila absťák. Absťák po jeho polibcích. Nevydržela jsem to a vrhla se na něj.

Zajela jsem mu prsty do vlasů a druhou rukou se mu opírala o hruď. On mně objímal a tiskl si mně k němu ještě blíž. Ani nevím, jak jsme se ocitla ve spodním prádle. Můžete hádat, co jsme pak celej týden dělali. Eddie ani jednou nepřišel... Kdoví, co celou dobu dělal.


PS: Můžete hádat:P Schválně, kdo se trefí:D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 26. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!