Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 19.kapitola

nbjgkzugbb


Úplněk 19.kapitolaDalší kapitola mojí povídky. Omlouvám se že až tak pozdě, ale jaksi mi trvalo trochu dýl něž jsem se k ní dokopala. Nevěděla jsem jak to mám udělat. Bavte se a budu ráda za každý komentář.

19. kapitola: Romeo a Julie

Když jsme vystoupali po schodech nahoru, tak jsme objevili obývák. Divný lidi co mají schody do sklepa v obýváku. Ale proti gustu...

Na obývák navazovala kuchyně a vedly z něj ještě čtvery dveře. Do ložnice, koupelny, pracovny a ty poslední do haly, ve které byly obrovské starobylé vstupní dveře.

Ani jsme se nemuseli domlouvat a hned jsme vyšli na ulici. Zajímalo by mně, kde jsme. Zeptala jsem se na to i Edwarda.

„To nevím... Tady to neznám... Ale prozkoumáme to tady, když už tu jsme." Usmál se na mně, až se mi podlamovaly kolena. Ono je vlastně u upírů podlamování kolen vyloučené, ale Edwardův pohled...

Podívala jsem se na jméno na zvonku.

„Charlotte Brighton" přečetla jsem nahlas.

„To bude asi její původní bydliště... Ale v tom případě bychom byli v Londýně..." odtušil Edward.

„Príma, já v Londýně ještě nebyla!!!" jásala jsem. „Ale Edwarde, vždyť ty ses tady narodil." vzpomněla jsem si. „Že mi ukážeš, kde jsi žil..." škemrala jsem.

„Tebe by to zajímalo?" podíval se na mně se zaujatým výrazem.

„Moc." Usmála jsem se.

„V tom případě..." pokynul mi a šli jsme.

„Ale budu se muset trochu zorientovat... Už jsem tady nebyl sto let." zasmál se, protože věděl, jak to zní. A přitom to byla pravda.

Chvíli jsme se jen tak procházeli ruku v ruce, potom jsme ale narazila na obrovský objekt.

„Edwarde, víš co to je?" zeptala jsem se Edwarda, který na budovu se zájmem zíral.

„Bells, to si děláš srandu? Tohle zná každý... To je Westminster Abbey." začal se smát.

„No jooo..." klepla jsem se do čela. „O tom jsme se učili..."

Edward z toho dostal nehorázný výbuch smíchu, až se málem složil na zem. Lidi se po nás jen otáčeli. Dívali se na nás jak na blázny. Ale mi nejsme blázni... Jsme jen dva upíři, které jiný upír unesl do Londýna... No... Takže blázni...

Tomu jsem se musela smát taky... takže jsme se s Edwardem váleli oba.

Najednou jsme se obličeji ocitli deset centimetrů u sebe. A i tuhle mezeru jsme okamžitě zrušili. Tak jsme se prostě líbali na zemi před Westminster Abbey. Dobrý ne? Nevnímali jsme ani lidi proudící okolo nás.

Vyrušilo nás až hlasité odkašlání nějakého chlápka. Asi hlídače.

„Mohli byste se jít ocumlávat někam jinam? Budíte tady veřejné pohoršení." řekl naštvaným tonem.

Tak jsme se poslušně zvedli, oprášili se a přesunuli se do parku, který byl okolo kostela.

A tam jsme objevili památník Williama Shakespeara. Vtáhla nás atmosféra a já začala recitovat.

„Ach Romeo, Romeo! Proč jsi Romeo?

Své jméno zapři, odřekni se otce,

anebo, nechceš-li, zasvěť se mně,

a přestanu být Kapuletová. Ehm... Cullenová..." vyprskla jsem smíchy a Edward se mnou.

„Mám ještě poslouchat? Či odpovím?" zeptal se procítěně Edward a já se začala zase smát.

„Raději mně polib." zamrkala jsem na něj.

„Ale, ale... Takhle to tam přece není Julie." zlobil se naoko Edward.

„No, ale kdyby to tam bylo, tak by to bylo lepší." usmála jsem se na něj svůdně.

„Myslím, že máš pravdu. V našem podání to bude mnohem lepší." mrkl na mně a začal mně opět líbat.

Jenže ani ne za deset vteřin už nás po parku naháněl hlídač a řval na nás, ať už se nevracíme. Tak jsme párkrát oběhli park s uličnickým výrazem a pak jsme se odebrali směrem... Vlastně ani nevím kam... Utíkala jsem za Edwardem. A celou dobu jsem se smála. Potom jsme zpomalili a prostě se jen procházeli.

Asi po hodině a půl se Edward najednou zarazil a zůstal stát na místě.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 19.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!