Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 5. kapitola

Twilight deštník


Upíří život - 5. kapitolatak máme tu v pořadí pátý díl, je takový oddechový, snad se ale bude líbit. Předem díky za komentíky, ať už jsou jakékoliv, alespoň potom vím, co bych měla vylepšit. papa

5. Dar

 

Bellin pohled

 

Podvědomě jsem věděla, že určitě sním, ale tento sen byl tak neuvěřitelně skutečný.

Stála jsem sama na louce, né počkat, nebyla jsem sama, v náruči jsem chovala mou holčičku, mou malou Renesmee, měla bronzové vlásky, tak podobné Edwardovým, které se jí vlnily do půli zad, byla naprosto dokonalá.

Ale něco mi tu nehrálo, mlha se líně plížila pár centimetrů od země a foukal silný studený vítr. Na druhém konci louky vystoupili z mlhy dvě osoby - žena a muž. Velmi silně jsem se na ně soustředila, ale v té mlze jsem nerozpoznala o koho se jedná. Otočila jsem hlavou na jednu a pak na druhou stranu, zda jsem tu opravdu jen s mou holčičkou. Jenže jsem po chvilce s hrůzou zjistila, že holčička už v mém náručí není. Začala jsem panikařit a rozběhla se směrem k těm dvou osobám, když jsem uslyšela slova a smích, který mě srazil k zemi. ,,Je naše a už ji nikdy neuvidíš." Vtom jsem vykřikla a prudce otevřela oči.

Edward mě začal ihned utěšovat a říkat, že to byl jenom další škaredý sen. Ptal se mě, zda mu řeknu, co se mi zdálo, ale rezolutně jsem odmítla. Nechci ho děsit, stačí, že to děsí mě.

Esme mi připravila snídani, ale nemohla jsem to do sebe nasoukat. Šla jsem si sednout za Emmettem na sedačku a byla hrozně unavená. Všichni sešli dolů do obývacího pokoje, i Carlisle už byl doma.

,,Bello, máme tady pro tebe jeden malý dárek," řekl Carlisle a nesl červenou sametovou krabičku. Nevěděla jsem, co mám říct, copak zapomněli jak nemám ráda dárky??? Podal mi tu krabičku a já ní dobu zírala.

,,Bello, tak to otevři," popoháněla mě Alice a byla nadšením celá bez sebe.

Opatrně jsem krabičku otevřela a údivem otevřela pusu. Byl to nádherný šperk na krk, ale nebyl ledajaký, byl s erbem rodiny Cullenů. Začala jsem brečet.

,,Lásko, snad nebudeš brečet..." řekl Edward a políbil mě do vlasů.

,,Můžu?" natáhl se k tomu šperku, že mi ho připne na krk. S radostí jsem mu ho podala a čekala, až mi ho zapne.

,,Mockrát Vám děkuji, ani nevíte, co to pro mě znamená." Přiznala jsem se slzami v očích.

,,Bello, omlouvám se, že ti to dávám až teď, ale zatím na to nebyla vhodná příležitost. Je to náš rodinný erb, určitě sis všimla, že ho každý máme. Teď patří i tobě." Říkal Carlisle zatímco mi ho Edward připínal.

,,Moc ti sluší paní Cullenová" pochválil mě Edward a já se začala červenat a sklopila oči,

,,a teď ještě víc, když se červenáš,"dodal šeptem, ale věděla jsem, že v tomto domě upířímu sluchu nic neujde. Všichni se začali usmívat a potom jsme sdělili Carlisleovi jaká jsme včera večer vymysleli jména. Byl nadšený, ale já byla šíleně vyčerpaná. Edward to na mě zřejmě poznal, protože požádal ostatní, aby mi dopřáli trošičku odpočinku a odnesl a uložil mě to našeho pokoje.

 

Edwardův pohled

 

Bella byla vyčerpaná, poznal jsem to na ní. Požádal jsem ostatní o trochu klidu a odnesl moji lásku do našeho pokoje, uložil jsem ji na postel a lehce přikryl dekou. Během pár minut usnula. Seděl jsem na kraji postele a pozoroval ji, byla tak nádherná. Její lehce vlnité vlasy se rozprostřely na polštáři, byla jako anděl. Poslední dva dny to ale nebyla ona, zdá se mi, že je nějaká pohublá a její pokožka je snad ještě křehčí než předtím, pocítil jsem záchvat strachu, je s ní vše v pořádku?? Byla bledší, její pokožka už barvou spíše připomínala tu naši. Pohladil jsem ji po vlasech a políbil, nechal jsem otevřené dveře, abych ji slyšel a šel jsem dolů za ostatními.

,,Carlisle, Bella se mi zdá nějaká pohublá. Mohl by jsi jí dát nějakou výživu?? Mám o ni strach je tak pobledlá..." hlas mi vyzněl do ztracena.

,,Jistě Edwarde, teď bude potřebovat hodně vitamínů a zřejmě jí klasická výživa už nestačí, jakmile se vrátí Huilen s Nahuelem poradíme se s nimi co dál. Oni mají lepší představu jak my." Řekl Carlisle a přemýšlel zda Belle bude podával výživové koktejly nebo jí to dá nitrožilně.

,,Radši ty koktejly Carlisle, víš jak Bella nesnáší jehly."protestoval jsem na nevyslovenou myšlenku Carlisla.

,,Nechci jí to dělat ještě těžší, než to teď má, už takhle mě to ničí, když vidím, jak se přede mnou snaží, že je naprosto v pořádku, a já nevím jak jí mám pomoct. Celou noc sebou hází a budí se s křikem. Něco hrozného se jí zdá, ale mě nechce vůbec nic říct. Carlisle už to vůbec nezvládám, neustále nad tím přemýšlím a bojím se . . . . .  nesmím o ní přijít."

,,Já vím Edwarde, pro nikoho z nás to není jednoduché, ale nejvíce pro Bellu, rozhodla se ale sama a my její přání musíme akceptovat." Odpověděl mi Carlisle.

,,Ale proč Alice nevidí Bellinu budoucnost?" Ptal jsem se s mírným zděšením v hlase.

,,To neví nikdo z nás....jako nevidí vlky, jako nevidí Nahuela a zřejmě i toto nenarozené  dítě," odpovídal Carlisle na můj dotaz, ale nebyl si svou odpovědí zcela jistý.

,,Edwarde, vidím dobře lidi, protože jsem člověk byla, vidím dobře upíry, protože jsem upír, ale tato polorasa mi nějakým způsobem uniká, Bellu vidím, ale zcela rozmazaně. Omlouvám se, ale v tuto chvíli ti nemůžu nějakým způsobem vůbec pomoci, i když bych strašně chtěla, taky mám o Bellu hrozný strach."řekla a byla velmi ustaraná. S hlavou plnou myšlenek jsem se vrátil zpátky z Belle a broukal ji ukolébavku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!