Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 3. kapitola

kde je Edward?Aneb další rozvrh


Upíří život - 3. kapitolatřetí kapitola s názvem plány pls komentíky :-)

 

3. Plány

 

Edwardův pohled

 

Naše nové hosty Huilen a Nahuela jsme ubytovali. Zdáli se být překvapení naším způsobem života, že dokážeme být bez lidské krve. Jasper s Emmettem jim vysvětlovali výhody a nevýhody. Esme se chovala jako pravá hostitelka a Alice na chvíli zmizela, potřebovala si pročistit hlavu, která jí v přítomnosti Nahuela neustále třeštila a nic neviděla, stejně jako to bylo u těch psů z La Push.

Bella znovu usnula, ale měla neklidný spánek. Měl jsem menší rozhovor s Nahuelem, ale moc mě nepotěšil, spíš k smrti vystrašil. Každá matka zemřela, doslova se každé dítě ,,vykousalo" ven, že nepomohl už ani upíří jed. To nemůžu dovolit, Bella musí žít, i když jako upír. Teď mě už ta představa, že ji připravím o duši tolik nebolela, hlavně aby přežila, udělám pro to cokoliv, naprosto cokoliv.  Poprosil jsem Rose aby zůstala u Belly, potřebuji si nutně promluvit s Carlislem. Bellu jsem lehce políbil do vlasů a vdechl její úžasnou vůni. Rose se posadila na zem vedle sedačky a kývla na mě. Odešel jsem nahoru do pracovny. Snad se ty dvě budou mít konečně rády. Zaťukal jsem a čekal až mě Carlisle vyzve dál.

,,Pojď dál Edwarde" odpověděl. Vstoupil jsem dovnitř a posadil se na židli naproti němu, zrovna dopisoval nějaké nemocniční spisy.

,,Carlisle, potřebuji si s tebou promluvit a znát tvůj názor......podle toho co říkal Nahuel nemáme moc dobré vyhlídky a já o Bellu nemůžu přijít....udělám cokoliv aby vše dopadlo dobře, strašně se o ní bojím, prosím Carlisle musíš mi pomoci...."hlas se mi zlomil a kdybych mohl tak bych plakal, myslel jsem na svou lásku a na naše nenarozené dítě, tolik mi na nich záleží a prostě bez nich nemůžu existovat.

,,Už jsem o tom přemýšlel Edwarde a snad mám jedno řešení, které by pokud bychom byli opatrní mohlo vyjít. Belle teď odhaduji tak 5 měsíc těhotenství, ještě bych tak zhruba týden počkal a potom bychom vyjmuli dítě císařským řezem, mělo by být schopné života a o Bellu by jsme se postarali a přeměnu bychom mohli přesunout, pokud ji nebude potřebovat....a bylo by to i rozumnější, dítě bude napůl člověk a Bella by byla novorozená, nevíme co můžeme očekávat."

Nepatrně jsem přikývl, ale měl jsem obavy. Hlavně aby byli v pořádku, na ničem jiném nezáleží. Carlisle začal v myšlenkách zvažovat protáhnutí těhotenství ještě o další týden, ale ihned to zavrhl, dítě strašně rychle roste a mohlo by Belle ještě více ublížit.

,,To by zřejmě nebyl dobrý nápad" pověděl jsem mu a on souhlasil.

,,Edwarde až se Bella vzbudí měl by jsi ji na to opatrně připravit, ale opravdu na ní musíš pomalu, nevíme jak na to bude reagovat".

,,Jistě.....děkuji Carlisle.....moc si toho vážím"

Edwarde .....  Bella s sebou strašně hází. Rosalie. Ihned jsem seběhl dolů do obývacího pokoje. Rose se skláněla nad Bellou a pohledem těkala ke mně. Bella se celá kroutila a měla celé orosené čelo, ale stále spala. Poklekl jsem před ní, utřel jí rukou čelo a chytil ji za ruku. Potom začala něco nesrozumitelně říkat, ale tomu poslednímu jsem rozuměl velice dobře....,,neberte mi moji holčičku"....a otevřela oči.....

,,Lásko je to v pořádku, jsem u tebe, nemusíš se ničeho bát" snažil jsem si ji uklidnit, protože strach z ní přímo sálal. ,,byl to jenom škaredý sen" dodal jsem a usmál jsem se na ní.

Okamžitě se uklidnila a snažila se zvednout. Jemně jsem ji zatlačil zpátky.

,,Bellinko, musíš odpočívat"

,,Ale já nechci, potřebuji se venku projít, jsem z toho ležení celá rozlámaná" odporovala mi, ale co bych pro ni neudělal. Aniž by si toho všimla jsem ji vzal do náruče a odnesl do našeho pokoje a tam ji položil na postel, otevřel jsem šatnu a podával jí teplé oblečení.

,,Víš, že mi občas naháníš strach?" a nádherně se usmála. ,,Nikdy nevím, kde se najednou objevím." dodala a pobídla mě, ať jdu k ní.

,,To jsem nechtěl, omlouvám se....nechci aby ses mě bála." A políbil jsem ji a líbal tak dlouho až se jí na tváři objevil ruměnec, který jsem na ní tak miloval. Usmál jsem se a ještě jí políbil na čelo. ,,Miluji tě Bellinko". ,,A já tebe" přitakala.

Šli jsme na krátkou procházku okolo domu, Bellu jsem přidržoval v pase, snažila se tvářit statečně, ale já věděl, že jí není moc dobře. Posadili jsme se na dřevěnou lavičku obrostlou zeleným porostem za domem. Bella se o mě opřela a zavřela oči.

Přemýšlel jsem jak jí to mám říct, nebo alespoň naznačit, abych ji nevystrašil. Potřebuji ji to říct nějak jemně, aby se nebála. Bezmezně věřím Carlisleovi, že se o Bellu postará, ale i já se musím vnitřně připravit, nevím co nás čeká.

Užíval jsem si tuto krátkou chvilku ticha a vstřebával Bellinu vůni a tlukot srdcí - jejího a našeho dítěte. Tento zvuk byl pro mě nejdůležitější na světě, byl jsem na něj už tak vyladěný, že bych ho poznal na míle daleko. Copak si po tom všem nezasloužíme trošku pohody a štěstí?? Hlavně kvůli Belle, už tolik si toho protrpěla.

,,Bell´s potřebuji si s tebou o něčem důležitém promluvit" začal jsem velmi opatrně. Zvedla hlavu z mé hrudi a zadívala se na mě, byl to můj anděl, moje osobní sluníčko, tolik ji miluji.

,,Hmmm"

,,Když jsi spala měl jsem menší rozhovor s Carlislem a Nahuelem, potřebuji abys dobře poslouchala, co ti chci teď říct.....jde o to, že chci udržet tebe a naše dítě v co největším bezpečí." zhluboka jsem se nadechl a podíval se jí zpříma do očí, kéž bych mohl vědět co si právě teď myslí, bojím se, že ji vystraším. Bella stále čekala co řeknu dál a tak jsem pokračoval.

,,Lásko, myslíme, že by pro tebe i pro děťátko bylo nejlepší, kdybychom tak ještě týden počkali a potom se pokusili ho porodit," můj hlas zněl do ztracena. Sklopil jsem oči a začal Bellu hladit po vlasech, ta ale začala zuřivě mrkat a zvedla mi rukou bradu abych se jí díval do očí.

,,Edwarde, to mě nepřipadá jako dobrý nápad, není to přespříliš brzo?? Mám strach, co když se miminku něco stane??" nesouhlasila a v jejích očích byl vidět strach o naše nenarozené dítě.

,,Bello, nedopustím aby se Vám něco stalo...rozumíš?? Carlisle tu má veškeré zdravotnické zařízení, které Vám zajistí bezpečnost a jeho zkušenosti jsou na naší straně. Neměj strach lásko, všechno dopadne dobře, ano??" snažil jsem se jí uklidnit, ale částečně jsem uklidňoval i sebe.

Poté jsem Bellu odvedl zpátky do domu. Esme jí uvařila prý něco velice dobrého, ale mě to všechno lidské jídlo páchlo stejně a chutnat to muselo příšerně. Po jídle se Bella uvelebila na sedačce a prohlíželi si společně s Rosalií nějaké časopisy. Alice se už vrátila, ale byla v pokoji s Jasperem. Nahuel a Huilen odjeli na lov, Carlisle jim doporučoval, aby v okolí Forks a Seattlu nelovili, takže budou zřejmě dlouho pryč. Esme dávala do váz nové růže, ty předešlé jevily známky zvadlosti a přemýšlela nad tím, zda bude mít vnoučka nebo vnučku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 3. kapitola:

 1
13.10.2011 [21:38]

Sima777jo jo jo ....... peknééé........len treba to viac komplikovat.....ale to je len detail Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!