Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 17. kapitola

Kristn - gesta sněhurky... =D


Upíří život - 17. kapitolaTak je tu 17 kapča s názvem Chvilka pro dva - trocha romantiky a nemilé překvapení na závěr. Snad se bude líbit a nechte nějaké komentíky.

17. Chvilka pro dva

Edwardův pohled

Pomalu jsem už začínal vidět rudě. Jak si to prašivé psisko může dovolit jen tak přijít do našeho domu a myslel si, že mu Renesmee dáme??? Měl jsem mu tu čelist zlomit už dávno, alespoň by byl klid.

Popravdě mě Bella velice překvapila. Samozřejmě kladně. To ona umí. Nečekal jsem,  že se takto zachová a ještě ke svému nejbližšímu příteli. Ale byla naprosto úžasná. Jen jsem toužil, aby po něm skočila a něco mu udělala. Přání se mi pomalu splnilo, ale teď jsem musel Bellu uklidnit a uklidnit také sebe.

Je mi z toho zle. Naše malá dcera a on!!!!!!! Nestačí, že se mi snažil odloudit Bellu, lásku mojí existence, teď jakoby toho nebylo málo se snaží o mojí dceru.!!! Jak já ho nenávidím. Bella chtěla podat Renesmee a sedla si s ní na sedačku v obývacím pokoji. Všichni se shromáždili dole a snažili se na nic nemyslet, protože jenom můj pohled je usvědčil v tom, že toto téma je pro dnešek uzavřené.

Bella hypnotizovala očima Renesmee a bylo na ní poznat jak je rozčilená. Mě to určitým způsobem velice uspokojovalo, že jsme konečně s Bellou proti Blackovi na stejné vlně. I když jsem věděl, že ji to velmi zraňuje, nemohl jsem si pomoct. Blacka jsem prostě neměl a nikdy mít rád nebudu. Jsem mu sice do konce mé věčnosti vděčný za to, že se postaral o mou lásku, když jsem ji nedobrovolně opustil, ale nenávist je rozhodně silnější než cokoliv. Bella otočila hlavou mým směrem a v očích měla vepsanou bolest a strach o naše malé dítě.

,,Edwarde......co když si pro ni opravdu přijde?" zašeptala a hlas se jí na posledním slově zlomil.

,,Bello, to určitě ne, v hlavě nic takového neměl, jen ji chtěl navštěvovat co nejčastěji to půjde, nemyslím si, že by byl něčeho takového schopen, můžeš být v klidu." Odpověděl jsem jí a Jasper na Bellu poslal další a další vlnu klidu. Trochu to pomáhalo, ale né tak úplně. Musím ji nějak rozptýlit, aby přišla na jiné myšlenky. Podíval jsem se směrem k Alici a ta nadšeně kývla.

Plán vymyšlen. Všichni půjdou dnes v noci na lov a my budeme mít celý dům jenom a jenom pro sebe. Renesmee bude spát ve svém pokoji a my budeme mít chvilku jenom pro sebe. S Bellou jsme byli na lovu včera, takže máme teď tak na dva týdny pokoj.

Okolo osmé hodiny se šli všichni převléct do sportovního, aby mohli vyrazit. Alice mi mezitím pomohla vyzdobit svíčkami náš pokoj. Rose šla uspat Renesmee do jejího pokoje a vše probíhalo tak jak má.

Alice to zřejmě všem stačila vyzvonit, takže se zajímavě usmívali a snažili se myslet na něco jiného, ale beznadějně.

,,Emmette,  víš že tvoje představy jsou trochu nechutné...!!" vykřikl jsem na něj a Emmett se začal hurónsky smát.

,,Sorry bráško, když já si nemůžu pomoct...pojď Rose, myslím, že už radši jdeme." Řekl směrem k Rosalii, ale stále se velice nahlas smál. Alice nám s Jasperem poslala vzdušný polibek a také zmizeli. Carlisle a Esme odcházeli jako poslední. Oba mi popřáli v myšlenkách příjemně strávený večer a noc. Nepatrně jsem kývnul na znamení díků.

Bella neustále seděla na pohovce a sledovala zčernalý noční les. Zřejmě ani nezaregistrovala, že už jsme konečně sami.

,,Lásko....mám pro tebe malé překvapení," řekl jsem něžně a přivynul se k ní. Prvně neregistrovala, byla hodně zabraná do svých myšlenek. Po chvíli se vzpamatovala a když si všimla, že jsem tak blízko v očích jí tančily jiskřičky vzrušení.

To mě popohnalo neuvěřitelnou rychlostí. Chytil jsem si ji do náručí a už upíří rychlostí spěchal do našeho pokoje. Po cestě jsem ji začal něžně líbat. Přitáhla si mě blíž a já ji položil na naši obrovskou postel. Líbali jsme se neuvěřitelně dlouho, bylo to jako poprvé. Tak něžné, tak opatrné, ale zároveň velmi vzrušující.

Nechtěl jsem na Bellu spěchat, ale ona byla rychlejší a strhla ze mě bílou košili a hladila mě po celých zádech. Já jí sundal tu úžasnou modrou halenku, chtěl jsem, aby si ji ještě vzala, neuvěřitelně jí to v ní slušelo. Naopak jsem z ní strhnul ty perfektně obepnuté kalhoty a poslední maličkost - kalhotky. Laskal jsem jí po celém těle a ona vzdychala a v tuto chvíli jsme byli opravdu jenom my dva.

Po chvilce už jsme leželi vedle sebe úplně nazí a užívali si jeden druhého. Hladili se a mazlili. Nedalo se to vydržet, už tak moc jsem toužil být uvnitř  ní a Bella to zřejmě chtěla také, protože si mě přitáhla k sobě a já spojil naše roztoužená těla a šeptal jí do ucha slovíčka lásky.

Naše milování bylo bouřlivé a naprosto nekončící. Nemohl jsem se jí nabažit, až s prvními paprsky slunce jsme pochopili, že naše noc končí. Leželi jsme vedle sebe a jenom se dívali do očí toho druhého. Bylo nám tak nádherně. Všechny starosti jsme v tuto chvíli hodili za hlavu a jenom si užívali.

,,Budeme muset vstávat lásko." Zašeptala Bella a já se začal mračit.

,,Ještě zůstaň" prosil jsem ji, ale měla pravdu, každou chvíli se určitě už všichni vrátí z lovu a musíme vzbudit Renesmee.

,,To nejde, půjdu dát najíst Renesmee, sejdeme se dole." Řekla a znovu mě políbila. Bylo to tak opojné. Bella pomalu vstala a nahá odešla do naší obrovské šatny. Hodila na sebe přiléhavý top a velmi, ale opravdu velmi krátkou minisukni.

,,To mi děláš naschvál, že ano?" zeptal jsem se jí a ona dělala, jako že to nepochopila.

,,Jsi tak nebezpečně krásná Bello, tohle mi nesmíš dělat." Pokračoval jsem a neustále ji pozoroval. Poslala mi polibek a pokračovala do pokoje naší malé.

Také jsem vstal a šel se obléknout. Bylo tady tak neuvěřitelné ticho, když v domě nikdo nebyl.

,,Edwarde.....!!!" zakřičela Bella hrůzou a ve mně by se krve nedořezal.

Okamžitě jsem utíkal k ní. Seděla zhroucená vedle prázdné postýlky a naše dcera byla pryč.

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-18-kapitola/

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!