Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 4


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 4už v poradí 4. pokračovanie,,, dneska som sa dosť na tejto poviedke rozpísala:D až 3 diely v jeden deň....možno to bude trochu uponáhlané ale snažím sa no nejak dať všetko dokopy xD k tejto kapitolke už trochu veselšia pesnička,,,,text tej pesničky sa možno k tomu nehodí ale aj trochu hej myslím,,posúďte sami...komenty samozrejme tiež prosím:)

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Keri hilson- Knock You Down

 

Na sekundu zadržal dych a vystúpil z auta. Zhlboka sa nadýchol a rozhliadol sa po parkovisku. Všade sa motalo plno ľudí. „ Poďme si sadnúť na lavičku..tam pod ten strom..“. Z lavičky bolo skvele vidieť na celé parkovisko, a to čo zbadal mu doslova vyrazilo dych. Na parkovisku zastavilo nablýskané strieborné audi r8. Z auta vystúpil jeho anjel. Bella. Zamračene sa obzerala na zvedavcov, čo si obzerali jej auto, a šla smerom ku škole. Edwardove srdce sa rozbúchalo rýchlejšie ako krídla kolibríka. Bol síce trochu sklamaný, že si ho nevšimla, no bol nesmierne šťastný už len z toho, že ju opäť vidí. Jedinej Alice docvaklo, že Bella bude tá nová.

V škole samozrejme všetci vedeli, čo sa stalo Edwardovi, Stevenovi  a Derekovi. To už sa s ním nebavil vôbec nikto. Okrem jeho sestry. Všetci si šuškali za jeho chrbtom. On to vedel, vedel že majú pravdu, ale neriešil to. Aj tak by to nemalo zmysel. Bella stále nevedela, že začala chodiť do školy, kam chodí Edward. Jemu veľmi k jeho snahe začať odznova nepomáhali ani vyčítavé pohľady všetkých učiteľov. Dúfal len, že to prejde. To však nebola jediná vec, v ktorú dúfal.

Malo už zvoniť na prvú hodinu a Bella sedela v triede v lavici , o ktorej si myslela , že bude prázdna. Nemala záujem nadväzovať žiadne kontakty a už vôbec nie priateľstvá s týmito deckami. Vytiahla si zápisník a začala si kresliť. Až po chvíli si uvedomila, že kreslí svoj starý dom vo Forkse, kde bývala predtým, ako umreli jej rodičia a ona odvtedy bola s Carlislom. Len si povzdychla, skrčila papier a hodila ho do koša pod umývadlom v rohu miestnosti. Niektorý sa na ňu uznanlivo pozreli ,no ona si ich nevšímala a znova si začala kresliť.

Keď už bola hodina päť minút a miesto vedľa nej bolo stále prázdne, začala sa presviedčať, aby sa aspoň skúsila s niekým z triedy porozprávať. Stále si kreslila a pritom sa rozhodovala, či má osloviť milo vyzerajúce dievča za sebou, keď stolička vedľa nej zavŕzgala a niekto si tam sadol. Ma mieste stuhla. „ Prepáčte, že meškám pán Carlton. Už sa to nebude opakovať.“ Prehovoril chlapec vedľa nej. Pre ňu to bol ten najkrajší hlas na svete. Jemný, tichý a melodický. Rýchlo sa mu pozrela do jeho zelených očí a sklopila zrak. Natočila sa na stoličke smerom od neho. Jedna jej časť sa chcela k nemu otočiť a aspoň sa s ním porozprávať, no jej druhá, silnejšia časť, ju prinútila otočiť sa od neho ešte viac. Nechcela mu ublížiť. „ Ahoj, pamätáš si ma ešte? Si Bella však?“ prihovoril sa jej milo šepotom Edward. Bella bola rozhodnutá ho odignorovať. Síce prekypovala šťastím, že ho znova vidí, no takto to teraz bude pre ňu ešte ťažšie. Je lepšie niekoho , koho milujete nevidieť aj keď to bolí, alebo ho po dlhom čase zbadať a vedieť, že by ste ho nemali vidieť a nemali nič robiť? V tom ešte Bella nemala celkom jasno. V takejto situácii sa ešte nikdy neocitla. Trhlo jej srdce ,keď počula, že Edward sa jej znova prihovoril a ona ho znova odignorovala.

Po hodine vstala a začala si baliť veci do tašky. Keď odchádzala, niekto sa ju pokúšal zachytiť za lakeť a otočiť k sebe, no ona sa vytrhla a vybehla z triedy. Samozrejme , že ten niekto nebol nikto iný než Edward. Keď sa mu vytrhla mal pocit akoby mu vytrhla srdce, polámala na kúsky a tie kúsky podupala. Vedel, že nemá dôvod sa tak cítiť, ale citom nerozkážeš.

Keď Bella vybehla na chodbu zastavilo ju nejaké dievča, ktoré nepoznala. „ Dobre robíš, že sa s ním nebavíš. Pred mesiacom pri autonehode zabil svojich dvoch kamarátov. Bol opitý keď sadol za volant a doplatili na to oni. Jeden z nich bol môj brat Derek. Mimochodom ja som Jessica. Jessica Stanleyová.“ Len čo ustal príval jej slov, už Belle podávala ruku. Ona jej ňou neisto potriasla a predstavila sa: „ Bella Cullenová.“ Jessica len vypleštila oči, keď pocítila aký neprirodzený chlad sálal z Bellinej pokožky. Bella  sa obzrela ponad plece a keď zbadala, že k nim mieri Edward, nasilu sa usmiala na Jessicu : „ Prepáč, ja už musím na ďalšiu hodinu. Ahoj.“ Jessica ju nestihla ani odzdraviť a už bola preč.

Dalšia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!