Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 25


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 25takže z jednodielnej poviedky zrazu už 25.diel?! to čo??? takže tu máte dvadsaťpäťku:) dúfam že bude páčiť:) prišlo mi to celkom romantickéé xD akože mám na mysli tento diel,,asi to bude možno nuda ale čo už,,,,sľubovaný 26. diel sa posnažím dokončiť-mám napísanú asi tak trištvrtinu,,,,ak to bude príliš dlhé tak bude rozdelená na polovicu alebo bude 27. diel:) pesnička: Enrique Iglesias- Hero ďakujem za predchádzajúce komenty a prosím aj k tomuto kritiku:) a ešte sa ospravedlňujem za preklepy ak tam náhodou nejaké budu

(   pardon ale lepšiu kvalitu som nenašla:(   )

Enrique Iglesias- Hero

Na obrazovke sa zjavil Edward. Alice ho ešte vtedy, keď mu šepkala jej plán doslova prosila, aby si obliekol tmavozelenú košeľu, ktorá dokonale podčiarkovala farbu jeho očí. Najprv len upravoval polohu kamery a potom sa posadil na gauč, kde práve sedela ona. Ahoj láska. Prepáč mi, že som ťa tam nechal samú ,aj keď si určite sama nebola. Chcel som ťa prekvapiť a stále dúfam, že sa mi to aj podarí. Dúfam, že sa mi to už teraz podarilo. Usmial sa pokračoval. Dnes by si máš narodeniny. Neviem či to upíri oslavujú rovnako, ale v každom prípade, mám pre teba darček. Keď vojdeš do kuchyne, na stole je veľká sklenená misa. Sú v nej kvety a medzi nimi nájdeš svoj darček. Snáď som to s tými kvetmi veľmi neprehnal. Neisto sa znova usmial a prehrabol si vlasy. Choď si pozrieť svoj darček. Kazeta sa zastavila a obrazovka sčernela. Bella najprv predýchavala, čo videla. Chvíľu jej trvalo kým sa spamätala a šla do kuchyne. Naozaj na stole bola nádoba plná kvetov. Skúsil tam teda strčiť rukou a hneď sa prvý pokus odtiaľ vytiahla darček. Bol to zlatý náramok s príveskami. Pri uzávere sa hompáľalo smaragdové srdce, vedľa neho malá zlatá ľalia, drobný kľúčik a potom už len dve písmenká blízko pri sebe: B a E. Krajší darček si nevedela predstaviť. Každý prívesok niečo symbolizoval. Hneď si ho nasadila a pohladila ho. Potom si ale všimla, že z kvetov vykúka ešte čosi- ďalší lístoček. Pousmiala sa nad tým a prečítala si ho. Teraz si už našla svoj darček. Vráť sa prosím späť do obývačky sa teraz si pusť tú druhú kazetu. Poslušne sa bez váhania vrátila do obývačky a pustila si tú druhú kazetu.

Znova sa na obrazovke zjavil Edward. Bella, láska, už v deň, keď som ťa prvýkrát zbadal, zamiloval som sa do teba. Dokonca som ešte ani nevedel, ako sa voláš. Snažil som sa zistiť, kto vlastne si. Pýtal som sa teba Carlisla, chvíľu potom ,ako si vtedy odišla z mojej izby. Zaspomínala si aj ona. On sa na obrazovke len zasmial. Musel som ťa vidieť. Od toho dňa som nemyslel na nič iné, len na teba kvôli tebe som sa and sebou zamyslel, chcel som zmeniť svoj život. Vďaka tebe som nabral odvahu a silu začať odznova. Keď si sa potom zjavila v škole, bol som radosťou bez seba. Lenže, keď si ma ignorovala, to ma nepotešilo. Naoko karhavo stisol pery a pokrútil hlavou. Prišiel som domov a povedal som si, že je to jedno. Ja sa ťa predsa len tak ľahko nevzdám. Mňa teda neodradíš a budem o teba bojovať. Bol som v tom až po uši.. Dal som ti tie kvety a dúfal, že sa so mnou budeš aspoň rozprávať. Potom tá nehoda s tým tvojím autom...ja viem správal som sa ako idiot...ešte stále ma to mrzí...a keď mi Alice ešte na druhý deň povedala, že si ma hľadala, kým som bol u Leah...vtedy som už bol pevne rozhodnutý, že sa ťa nevzdám, zozbieral som posledné zvyšky odvahy a šiel za tebou, pozvať ťa niekam. Bol som si takmer istý, že ma odmietneš, ale nemohol som to neskúsiť. Keď sme o pár dní boli v kine. Vtedy to bol pre mňa ten najkrajší zážitok na svete. Škoda len, že nám nevyšiel ten prvý bozk v parku. Znova sa zasmial a jemným hlasom hovoril ďalej. Ďakujem, že si vždy bola pri mne, keď som ťa potreboval. Bolo nám krásne. Prvýkrát, keď som ťa žiadal o ruku, bol som si istý že neodmietneš, veď aký by si mala dôvod. Hoci dovtedy si mi nikdy nepovedala, že ma ľúbiš. Aspoň na niečo to bolo dobré. Aj keď od vtedy to už bolo ťažšie a šlo to s nami dolu vodou. Najhoršie bolo, že tvoji bratia mi dnes s tebou ani nechceli dovoliť hovoriť. Aby som si znova neublížil. Už som ti nechcel ubližovať, chcel som to všetko urovnať, chcel som aby si odpustila. To ako si najprv reagovala ma neprekvapilo, nečakal som, že ma budeš chcieť počúvať- na to si až príliš tvrdohlavá. Našťastie si mi dala šancu a ja ju chcem teraz využiť. Možno to bude zvláštne, ale aj napriek všetkému ťa stále milujem. Aj keď si takého anjela ako si ty, vôbec nezaslúžim. Ty jediná, si našla ten správny kľúč od môjho srdca. Prebudila si v ňom už dávno zabudnutý zmysel života. Láska, ľúbim ťa, pokojne ešte dopozeraj zvyšok kazety, ja budem čakať hore. Pri posledných slovách v hrudi pocítila, ako jej srdce spravilo jediný slabý úder. Zdalo sa jej to nemožné. Dopozerala ešte posledné minúty pásky- boli tam ich spoločné fotky z ich doposiaľ najšťastnejšieho obdobia. Spoločné fotky v parku pri v altánku pri jazere, na lavičke v ich záhrade, raz na spoločných nákupoch s Alice, fotky z fotokabínky, v akej bola aj s Emmom a Jazzom. Edward ju z vrchu schodiska ponoreného do tmy potichu sledoval. Divil sa, ako to ,že si ho ešte ani len nevšimla. Kým mu Carlisle pomáhal s kvetmi, Edward sa ho vypytoval na všetky tie “upírske záležitosti“. Podľa toho, čo mu povedal, musela cítiť jeho prítomnosť už z diaľky, lenže podľa toho ako tam nehybne sedela sa zdalo, že nevníma nič okolo seba a je ponorená hlboko vo svojich myšlienkach. Chopil sa šance, kým ešte sedela ,rýchlo z vrecka vytiahol zapaľovač a pozažínal všetky sviečky na schodisku.

Po tvári jej skĺzla slza dojatia. Zmätene si ju zotrela a pocítila, už dávno zabudnutý pocit. Na dlani sa jej trblietala drobná kvapôčka slzy. Nedávalo zmysel, aby upír ronil slzy. Okrem tých krutých a bolestivých sĺz zakázanej lásky. Pomyslela si, že sa o tom bude musieť zmieniť Carlislovi. Už jej nič nebránilo, aby vstala a vyšla hore schodmi. Viedli ju lupene ruží a drobné farebné sviečke rozostavané po okrajoch schodiska.

Pred zavretými dverami jej izby bola položená ďalšia ľaliová kytica, ibaže omnoho väčšia. Zdvihla ju a privoňala k nádherných ružovo-bielym kvetom. Kyticu sále držala v rukách a vošla do izby. Jemným plamienkom tam horeli malé sviečky, tvarované do srdiečok ,na ktorých bol vyrytý nápis: I LOVE YOU a pod ním stálo trochu drobnejším FOREVER AND FOR ALWAYS. Celá jej posteľ bola rovnako ,ako každá miestnosť domu posiata lupeňmi ruží. Ich vôňa naplnila celú miestnosť. Celú túto scenériu ešte viac zdokonaľovala žiara mesiaca, presvitajúceho pomedzi tenkú medzierku dvoch zatiahnutých závesov. Niečo alebo skôr niekto, tomu však k dokonalosti chýbal.

 

Posledný diel--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!