Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali

the host stills


To, co byste nikdy nečekaliAhojky. Mám tu novou povídku. Následuje po Novém měsíci a Edwardově odjezdu. Bella se dala dohromady a vystudovala medicínu, lépe řečeno chirurgii a ted´se vrací zpět do města, kde to všechno začalo. Snad se bude líbit a prosím prosím komenty. Jo a promiňte mi tu délku.

Moje nová povídka, jsem zvědavá jestli se vám to bude líbit.

 

Vypravěč:

Tímto příběhem vás budu provádět já a hlavní postavy. Isabella Swanová, dívka s nádherným jménem, kterou opustil její milovaný. Stačila chvilka nepozornosti a na Isabellu zaútočil jeho bratr. On a jeho rodina byli upíři. Bella si myslela, že všechno bude v pořádku, ale opak byl pravdou. Edward se s Bellou noc před jeho odjezdem vyspal. Následující den spolu šli do lesa. Bella ho skoro vůbec nevnímala, ale jedno si uvědomila, oni ji opouští!!! Bella se změnila, skoro vůbec nekomunikovala, nakonec to bylo tak, že se přestěhovala do Jacksonville. Kupodivu se Isabella stala nejlepší na škole a odmaturovala nejlépe ze všech. Jako odměnu dostala možnost jít na jakýkoliv obor na Harvardu, Yaleu a na spoustě dalších. Issie si nakonec vybrala to, co nesnášela, šla studovat medicínu. Lépe řečeno chirurgie, je její dnešní místo. Is si k tomu, ale přibírala různé semináře, takže nakonec obstojí na velmi dobrém místě i v laboratoři a studovala dětskou psychologii. Její známí a rodiče se nestačili divit, ale Isabella je vždy odbyla s tím, že tohle chce dělat. Doufala totiž, že díky medicíně potká jeho. Edwarda a jeho rodinu. Po velmi úspěšném absolvování Harvardu, dostala miliony nabídek k práci a co si vybrala. Město, kde to všechno začalo. Měla se stát primářkou chirurgie, ta která nesnáší krev. Isabella to vše brala s úsměvem. Isabella nebyla brána za jedničku a to z jednoho prostého důvodu, byla moc mladá. Její rodiče na ni, ale nemohli být pyšnější. Milovali ji a byli schopni pro ni cokoliv udělat.

 

Isabella

 

Dneska se stěhuju zpět do Forks, už nebudu žít s tátou, ale koupila jsem si dům Cullenů, byl nabízen v realitce. Možná mě žití v něm bude bolet, ale musím si na ně zachovávat vzpomínky. Už hodněkrát se mi stalo, že jsem na ně myslela, když jsem operovala, ještě že někdo operoval se mnou, jinak nevím, co by jsem dělala. Zhruba rok jsem pracovala v nemocnici v LA. Můžu říct, že to byl nezapomenutelný zážitek, ale bavilo mě to. Díky tomu jsem si ušětřila spoustu peněz. Ted´ka se vozím ve audi. Miluju tohle auto. Je ztělsněním toho, co potřebuju, rychlost, bezpečí a luxus. Dům mi měli dát dopořádku dle mých přání, zachován zůstane pouze pokoj Edwarde a to kvůli mým vzpomínkám. Ostatní pokoje se postupně předělali. Bolelo mě to, ale byla to nutnost. U domu stálo auto realitní agentky, která hned přiběhla ze dveří.

„Ach slečno Swanová, dali jsme vám ho do pořádku. Snad se vám bude líbit. Já už budu muset jet a abych nezapomněla tady jsou klíčky.“ řekla mi a vložila mi je do dlaně.

„Děkuju moc, slečno Watsonová. Mějte se.“ odvětila jsem a ona s úsměvem zmizela v autě. Hned potom odjela a já si šla do auta pro kufr. Bylo v něm to nejdůležitější, vše ostatní už jsem tu měla. Jakmile jsem si vybalila, šla jsem zavézt auto do garáže. Po návratu do domu jsem se dala do úklidu a přípravy večeře. Ještě než jsem šla do postele, tak jsem si připravila oblečení. Přiléhavé džíny, boty na podpatku a přiléhavý top. Přes to pak černé sako. Následně jsem padla do postele, jak mrtvej pes.

 

 

V jiné části USA

 

Skvěle Bello, ještě nějakou dobu a znovu se uvidíme. Moc se těším sestřičko. Chybíš nám tu. Hned potom jsem šla do obýváku za svou láskou Jasperem a vášnivě ho políbila, Emmett jen zakoulel očima. Já a Jasper jsme se vydali do našeho pokoje, kde jsme se věnovali sami sobě.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!