Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali 15.kapitola

immortals-2


To, co byste nikdy nečekali 15.kapitolaDalší dílek, krapet delší. Jsem nemocná, takže díly budou přibývat častěji. Prosím o komentíky. Tenhle díl bych chtěla věnovat: Janě02( za to, žě píše naprosto skvělé povídky, jenom doporučuji), Akimamat( za to, jak mi pomáhala), Nikol16( za její pomoc v administraci) a Máje( za její rady v administraci). Děkuji!

 Edward

O kontakt s Bells jsem se moc nesnažil, nechtěl jsem dát Tanye záminku, aby jí něco provedla. Jakmile se vracela z nákupů, využil jsem příležitosti, protože Tanya byla zrovna na lovu. Bella zrovna vystupovala a nesla spusty tašek.

„Mám ti pomoct?“ zeptal jsem se jí a usmál se na ní.
„Jestli ti to nevadí.“ řekla jen a já ty tašky vzal.

„Nevadí.“ řekl jsem jí a ona přikývla. Zamkla auta a šla za mnou.

„Chci si s tebou promluvit.“ řekl jsem jí a usmál se na ani.

„Zítra.“ řekla mi a odcházela do svého pokoje. Usmál jsem se a kývl hlavou.

Následující den jsem na ni čekal v obývacím pokoji.

„Můžeme?“ zeptal jsem jakmile přicházela z kuchyně.

„Jo.“ řekla mi a následovala ho ven. Zamířil jsem k lesa a ona mě se strachem následovala.

„Bells, já s tebou nemůžu být.“ řekl jsem jí a slyšel, jak její srdce vynechalo. Tohle jsem nechtěl.a

„Počkej. Jak to myslíš? Budeme mít dítě? Miluješ mě a já tebe, co je na tom těžkého?“ zeptala se mě vyděšeně.

„Nechci ti ublížit, ale o dítě se samozřejmě starat budu.“ řekl jsem jí a ona se zatvářila jako bůh pomsty.

Starat? Myslíš peníze? Edwarde, my jsme dost bohatí. To dítě bude potřebovat otce, stejně jako jeho matka.“ řekla mi a naštvaně odcházela do domu. Já ji o nějakou dobu následoval. Na schodech na mě čekala Alice.

Nenávidím tě. Jak jsi jí mohl zase lhát? Víš, jak jí to bolí?“ zeptala se a zmizela v domě. Já ji o pár chvilek později následoval. Jakmile jsem vstoupil, vrhl se na mě Joe.

Proč jsi jí zase ublížil? Zabiju tě a je mi jedno, že te pořád miluje. Ty parchante.“ řekl mi a začal se se mnou prát. Nakonec nás od sebe odtrhl Emmett s Jasperem.

Proč jste se rvali?“ zeptal se Jasper.

Ublížil Isabelle a za to bude pykat.“ řekl mu Joe a odcházel nahoru s těma jeho holkama. Zajímalo by mě, jak jim to funguje.

Zatím to zvládají.“ ozvala se Lana.

Cože?“ ptal jsem se překvapeně.

Ptal ses a já ti odpověděla.“ řekla mi a usmála se.

Já se neptal.“ namítl jsem.

Ano, ptal. V myšlenkách.“ vysvětlila mi.

Ty slyšíš myšlenky?“ zeptal jsem se udoiveně.

Ne, neslyším. Jen, když si někdo v mém okolí položí v myšlenkách otázku.“ vysvětlila mi a s úsměvem odcházela do kuchyně. O chvilku později do pokoje přišla celá moje rodina.

Co se tu stalo?“ ptala se Esme, když mě uviděla trošku zničeného.

Jen se se mnou popral Joe.“ vysvětlil jsem.

Proč?“ zeotal se Carlisle.

Nechal jsem Bellu na holičkách.“ řekl jsem jim a chtěl odejít, ale Rose mi zatarasila cestu.

To nemyslíš vážně?“ zeptala se mě po chvilce.

Musel jsem, Tanya jí ublíží pokud s ní budu.“ řekl jsem jim.

Půjdeme za Bellou?“ zeptala se nadějně Esme.

To není nejlepší nápad.“ řekl nám Nick, kteráý se objevil v obýváku.

Proč?“ zeptala se Esme.

Ona spí a nemůže být rušena. Její tělo potřebuje klid.“ vysvětlil nám.

Za chvilku se stejně probudí.“ řekla nám Alice a už šla do jejich patra.

To nemyslíš vážně?“ otvala se za námi naštvaně Lana.

Proč? Oni chtějí mluvit s Bellou.“ vysvětloval jí Nick.

On jí řekl, že jí nechce!“ vyřikla Lana a najednou se na chodbě objevili i ostatní.

Ty za Bellou nepůjdeš!“ vykřikl Joe.

Bella už je stejně vzhůru.“ řekla najednou Alice a všichni jsme vpadli do jejího pokoje. Měla to moc pěkně zařízené.

Co se děje?“ zeptala se rozespale.

„My chceme, abys žila s námi a ne s nimi.“ řekla jí Esme a sedla si k ní na postel.

„Cože? Vy jste se snad zbláznili? Vy jste mě opustili, oni ne! Jak mám vědět, že to neuděláte znovu? Já nechci trávit čas s někým, kdo se hodlá starat o dítě peněžně. Na to fakt nemám.“ řekla nám a oddechla si.

„Bella, už je tu Nick.“ řekla najednou Lana a ona přikývla.

Mohli byste jít? Potřebuji ze sebe udělat poloupíra.“ řekla nám a my ji poslechli. O pár minut později šla k Nickovi, kde byl i Carlisle, docela ho zajímal průběh jejího těhotenství. Začátek jsem příliš neposlouchal, ale tohle už docela ano.

„To snad není možné.“ zašeptal Carlisle.

„Co se děje?“ zeptala se ho s úsměvem.

„Bello, ty čekáš dvě miminka. Dvojčata.“ řekl jí Nick a pomáhla jí, zvednout se.

„To není možné.“ řekla jim a chystala se odejít.

„Bells, my bychom ti nelhali.“ řekl Carlisle a ona se na něj otočila.

„Já nemůžu čekat dvojčata. Naše těla to nezvládnou.“ řekla mu a on se podíval na Nicka s otázkami v očích.

„Říká pravdu?“ zeptal se ho.

Ona má pravdu. Nikdo, ale nevím, jak to dopadne.“ řekl mu Nick a Bella odešla za ostatními do obýváku.

Tak co?“ ptal se hned Joe.

Budu mít dvojčata.“ řekla mu a on se začal chechtat.

To je dobrej vtip.“ řekl uznale Joe.

Já ti, ale říkám pravdu.“ řekla mu Bella dotčeně a všichni se zarazili.

Tak zařídíme dva pokojíčky nebo chceš jen jeden?“ zeptala se hned Lana.

Mně je to jedno.“ řekla jim Bells poraženě a sedla si unaveně do křesla.

To je skvělý, budou tu běhat dva prckové.“ vykřikl nadšeně Joe.

 

Bella

 

To fakt bude legrace. Jak to, ale zvládnu? Jedno dítě možná, ale dvě? To je moc!

Holly, můžu s tebou mluvit?“ zeptala jsem se jí.

Jasně. Co potřebuješ?“ ptala se pro změnu ona.

Venku.“ řekla jsem jen a šla do lesa.

Co se děje?“ zeptala se, když zastavila.

Co vidíš v mé budoucnosti?“ zeptala jsem se.

Vždyt´ víš, že to neumím vyvolat.“ přiznala se a poraženě se na mě usmála.

Prosím, pokus se.“ žádala jsem ji a ona po chvilce s povzdechem přikývla. Chvilku se soustředila a pak se ´´procitla´´ z jejího stavu.

Tak co?“ ptala jsem se dychtivě.

Bello, je to horší. Tanya, ta upírka z Denali, tě zabije jestli Edward bude s tebou. Proto ti řekl, to co ti řekl. Bude to ještě hodně těžké, ale vidím vás spolu a dokonce vím i jména miminek.“ prozradila mi mou budoucnost.

Prosím, prozrad´ mi je.“ žádala jsem ji.

Pro holčičku to bude Lily Annie a pro chlapečka Daniel Edward.“ řekla mi a s úsměvem mě objala.

To je tak strašně nádherné.“ řekla jsem jí a ona jen kývla.

Půjdeme zpět?“ zeptala se a já kývla. Šli jsme lidským krokem a celou cestu jsme se smáli.

Řekneš njim to?“ zeptala se mě před domem.

Ne, jen jim řeknu pohlaví. Všechno ostatí bude moje tajemství. Proísm tě, ty to taky dodrž.“ požádala jsem ji.

Co bych pro vás neudělala.“ řekla mi a objala mě Společně jsme šli domu. V obýváku byli všichni a Tanya se lepila na Edwarda.

Jen tak, máš nápad. Ohledně tamté věci?“ zeptala jsem se jí.

Jasně, musíme to jenom ještě promyslet.“ řekla mi a šla si sednout k Joeovi a k Alise.

Co kjste dělali v tom lese?“ zeptal se pobaveně Joe.

Sex to rozhodně nebyl.“ ujistilůa jsem ho a ostatní tím rozesmála.

Tak co jste tam řešili?“ ptal se znovu.

Lásko, nebud´ zvědavej nebo budeš brzo starej.“ upozornila ho Alisa.

Starší už bejt nebudu. Ty mimča se budou mít, takovýho mladýho strejdu.“ pochlubil se a upravil si vlasy.

Aby jsi ještě až tu budou byl.“ upozornila sem ho.

A kde bych měl bejt?“ zeptal se mě s úsměvem.

Pod drnem?“ navrhla jsem.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali 15.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!