Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali 14.kapitola

Sraz Ostrava!!! 34


To, co byste nikdy nečekali 14.kapitolaDalší dílek, prosím o komenty, jinak nebude další!!!

Edward

 

 

Jakmile jsme zjistili, že Bella na nějakou dobu odjela, začali jsme si zase všechno vyčítat. Naštěstí nás z toho všeho vysvobodili přátelé z Denali.

„Tanyo, co tu děláte? Nečekali jsme vás?“ spustila hned Alice.

„Dostali jsme pozvání k jedné rodině do New Yorku, a tak jsme si mysleli, že byste mohli jet s námi?“ zeptala se nás. Všichni jsme se zarazili.

„Vy chcete, abychom jeli s vámi?“ zeptala se Esme po chvilce.

„No jasně, je to skupina poloupírů a určitě vás rádi poznají.“ řekla jí Carmen.

„No dobře, my pojedeme.“ řekl po pár minutách Carlisle. Alice vypískla a v duchu spřádala plány na nákupy.

„Kdy jedeme?“ zeptala se Rose.

„Je otázka jestli chcete letět nebo jet auty?“ zeptal se Eleazar.

„My bereme to letadlo.“ řekl za nás Emmett a s telefon šel objednat letenky. Za pár minut byl zpět, letíme v 6 ráno.

„Letí se zítra v 6 ráno.“ řekl jsem za Emmetta.

Společně jsme strávili tu dobu v obýváku. Já jsem měl jet s Emmettem a s Rose. Ke mně se ještě přidala Tanya. Ostatní se přidalůi bud´ ke Carlisleovi nebo k Alice.

„Vy už jste tam někdy byli?“ zeptal jsem se jich.

„Ne, ale oni navštívili nás a my jim slíbili návštěvu. A tady Tanya, navrhla jestli nechcete jet s námi.“ objasnila nám situaci Kate.

„Asi by jsme se měli jít připravit.“ řekla najendou Alice. Není divu byly tři hodiny ráno. Šel jsem se osprchovat a převléct. Vzal jsem si košili a džíny. Alice mi ještě vyndala sako.

„Edwarde, jdi dolů. Musím ti sbalit nějaký věci.“ oznámila mi Alice a taktně mě vyhodila z mého pokoje. Šel jsem tedy do obýváku, kde už byl i Emmett.

„Taky tě vyhodili?“ zeptal se mě a já přikývl.

„Možná bych vás měla upozornit. Je jich tam 6 a s ničím se nepářou.“ řekla najednou Tanya.

„Ona je zpět?“ zeptala se Carmen, která zrovna přicházela.

„Aspoň to mi Lana řekla.“ sdělila Tanya Carmen.

„To je zlé.“ řekl si pro sebe Eleazar. Víc už jsme to neřešili, protože jsme museli vyjet. Na letišti jsme byli díky Emmettovu řízení docela brzy. Na letišti vše proběhlo v naprostém pořádku a my za hodinu už seděli v letadle a čekali na start. Let trval pár hodin, naštěstí v New Yorku bylo zataženo.

„Ted´ka si půjdeme koupit auta.“ oznámil nám Carlisle. Společně jsme vyběhli upírskou rychlo a během pár chvil jsme byli před autosalonem.

„Dobrý den, přejete si?“ zeptal se nás kluk na recepci.

„Ano, my bychom si chtěli pořídit auta.“ řekl mu Carlisle a on kývl.

„Jaká auta?“ zeptal se. My jsme mu nadiktovaly naše požadavky. A on za pár minut přišel s majitelem.

„Všechna auta jsou na skladě. Za pár minut zde budou.“ řekl nám, Carlisle mu mezitím podal kreditku. Jak řekl, tak se také stalo. Stála tam všechna naše auta. Po pár minutách už jsme všichni seděli v autech a mířili do poloupírského sídla. Jakmile jsme parkovali už nás vítali. Nick a Lana, tak se jmenovali.

„Vítáme vás.“ řekla Lana a obejmula každého z nás.

„Kde máš rodinu?“ zeptala se Carmen.

„Jsou na nákupech a na různých úpravách.“ řekl místo Lany Nick.

„Pojd´te dál. Musím vám ukázat pokoje.“ řekla Lana a táhla nás dovnitř. Pokoje jsme měli umístěné ve druhém patře, rodina je má o patro výš.

„Nechod´te na naše patro, protože vám nezaručuji, že se vrátíte živí.“ řekl nám bez okolků Nick a my přikývli. V pokojích jsme se ubytovávali a mezitím se vrátila jejich rodina. Byl jsem dokonale překvapen, protože jsem nikomu z nich nemohl číst myšlenky. Sakra, já nevidím ničí budoucnost! To byla Alice.

 

 

Alice

 

Rozhodla jsem se, že se podívám, co se dole děje. Byli v kuchyni. Pod záminkou toho, že potřebhuji něco ukázat.

„Lano, myslíš, že bys mi mohla jít něco ukázat?“ vstoupila jsem najednou do kuchyně.

„Jasně, jenom to tu dovařím, aby mi tu někdo neumřel hlady.“ řekla mi a obrátila se ke sporáku.

„Ty vaříš?“ zeptala jsem se jí překvapeně a pořád jsem koukala jen na ni.

„My musíme jíst.“ řekla mi nějaká holka a naštvaně se na mě podívala. Podívala jsem se taky na ní, a to co jsem uviděla mě zarazilo. Byla to Bella.

„Bello?“ zeptala jsem se nevěřícně.

„Alice.“ řekla mi chladně.

„Vy dvě se znáte?“ zeptal se překvapeně nějakej kluk.

„Můj příběh znáš.“ řekla mu Bella.

„No jo, ale kdo se v tom má vyznat?“ zeptal se jí.

„Lano už to bude?“ zeptala se najednou Bella.

„Dej mi 5 minut.“ řekla jí a ona zasténala.

„Holly, mohla bys mi podat něco z ledničky. Třeba nějakej jogurt.“ poprosila tu holku se kterou jsem se málem pohádala a ona přikývla.

„Abys potom jedla.“ upozornila ji Lana.

„Neboj se, připadám si jako kontejner. Kdy tu bude Nick?“ zeptala se jí.

„Říkal něco o tom, že tu bude odpoledne. Potřebuješ mu něco?“ ptala se zvědavě.

„Bellinka se bude muset přiznat.“ řekl Joe a hned potom se rozchechtal.

„Co si udělala?“ zeptala se vyděšeně Lana.

„Nic, jenom sem pila kafe.“ řekla jim naštvaně.

„A to se nesmí?“ zeptala jsem se.

„Ona ho nesmí. Protože je v jiném stavu.“ řekl kluk a já si všimla, že se na něj holky naštvaně podívali. Obě mu daly facky.

„Budeš měsíc bez sexu.“ řekly mu společně a on se na Bellu rozzuřeně podíval. Do kuchyně najednou přišla celá má rodina a ostatní..

„Co se děje? Proč jste tu?“ zeptala se jich hned Lana.

„Slyšeli jsme rány a tak jsme tu.“ řekl Carlisle.

„Už to bude v pořádku.“ řekla Lana a podala Bells jídlo.

„Děkuju.“ řekla jí a všichni se na ní podívali. Předtím si mě nevšimli, protože kolem mě stály holky.

„Bello, zlatíčko.“ řekla Esme a už se k ní hrnula, ale jedna z holek ji zastavila. Esme se bolestně zatvářila, ale kývla. Po chvilce se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Nick.

„Vidím, že vás také vyrušili.“ řekl vesele. Jakmile Bells dojedla, už byl u ní..

„Jak je ti?“ zeptal se jí.

„Skvěle, až na to, že si připadám jako kontejner.“přiznala se mu a on se zasmál.

„To je v těhotenství normální.“ řekl jí a pomohl jí zvednout se.

„A kdo je otec?“ zeptal se Edward.

Ty.“ řekla mu a společně odešli.

 

Edward

 

To není možné! Bella se mnou nemůže být těhotná! Zabiju jí, nesmí mi překazit započatý vztah s Edwardem. Ozvaly se myšlenky Tanyy. Tohle bude jěště problém!!!

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali 14.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!