Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » This is hell, but I love fire - 2. kapitola

dracula


This is hell, but I love fire - 2. kapitolaTak je tady druhá kapitolka. o5 prosím o komentáře

Po tváři mě začínají šimrat sluneční paprsky. Pomalu otevírám oči. Přede mnou stojí nadpozemsky krásná osoba.
„Ahoj, ani nevíš jak ráda tě vidím, Victorio,“ řekla jsem rozespale a zívla.

2. kapitola.

„Tak to jsme na tom stejně, taky tě ráda vidím,“ řekla mi s úsměvem a ukázala zuby bílé, jako sníh.
„A co tady vlastně děláš? Bellinko. Jsi v lese…  sama… bez někoho, kdo by tě ochránil. To mi připomíná, kdepak máš Edwarda? A co ten čokl, ten tu taky není. Víš, nebude to ono, když tě nikdo z nich neuvidí… umírat.“ řekla  polohlasem., u posledního slova se lehce zasmála.

 „Jim by bylo jedno i kdybych se zabila sama. Už jim na mě nezáleží,“ sykla jsem na ni.
„Ale, ale, naši Bellinku už nemají rádi. Dali jí kopačky!“ vypískla, jako malé dítě.
„Na co sakra tak dlouho čekáš?! Zabij mě!“ křikla jsem.
„Klidni se!“ okřikla mě, „však se brzy dočkáš,“ dodala.
„Já nechci dál čekat, copak nevidíš, jak mě to ničí?! Klečím tu před tebou na kolenou a škemrám o smrt, tak mi vyhov a udělej to,“ řekla jsem hystericky.
„Copak se ti stalo? Přece bys kvůli němu neplakala. Ohh… promiň, ty ho stále miluješ, že?“ ptala se.
„Já ho nenávidím.“ zašeptala jsem.
„Co prosím, já jsem se asi přeslechla,“ říkala a ruku si dala k uchu.
„Nenávidím ho!“ řekla jsem hlasitěji.
„Vážně?“ ptala se překvapeně.


„Tak tím se všechno mění!“ řekla a zasmála se.
„Mění?“ nepochopila jsem. V tu chvíli jsem si přála konečně zemřít.
„Ano, mění. Mění se úplně vše…“ řekla tak potichu, že jsem ji skoro neslyšela.
„Ale první... první si s tebou pohraju!“ křikla a odhodila mě na strom.
Vykřikla jsem bolestí. Chytila jsem se za nohu.
Myslela jsem si, že ji mám zlomenou.
„Proč mi to děláš, proč mě nemůžeš rovnou zabít. Proč? Vždyť to jsi celou tu dobu chtěla - mou smrt!“ ptala jsem se v bolestech.
„Je to úplně jinak, já tě nezabiju. Naopak budeš žít. Budeš žít
věčně se svým trápením a nenávistí!“ řekla a vítězně se usmála.

Konečně mi to došlo, ona mě chce přeměnit v jednoho z nich. V to hnusné monstrum. Monstrum, které neumí nic jiného než ničit lidské životy. Ne, ne! To se nesmí stát.

 

Ale už bylo příliš pozdě, Victoria se ke mně blížila s úsměvem na rtech. Byla jsem jako strnulá – omámená strachem. Victoria mě něžně vzala za zápěstí. A kousla mě, její zuby se mi zaryly do mé tepny.
Chvíli sála a pak se odtáhla. Několik metrů odstoupila a rukou si utřela pramínek krve,který jí vytékal z úst.
Uslyšela jsem za sebou zvrčení.
„Chutnáš fakt skvěle, tak sbohem.“ Zavolala a běžela pryč.

Obraz se mi začínal rozmazávat, viděla jsem jen nějaký hnědý flek, jak se pohybuje směrem, kam běžela Victoria.

Pohltil mě oheň. Přeměna začala...
Snažila jsem se myslet na něco jiného, ale nešlo to. Plameny už pohltily celou mou ruku a šířily se dál. Na chvíli jsem se soustředila a zaposlouchala jsem se do tlukotu mého srdce. Tohle už nebyl normální tep zdravého člověka. Můj se zrychloval.

Oheň postupně pohlcoval moje nohy. Jed se rozšiřovala dál a dál.  Bylo to jako by musel spálit mou krev, aby se mohl dostat dál.
Když mi Edward, jeho jméno ve mně vzbudilo odpor, nenávist a bolest, popisoval svou přeměnu, tak strašně to neznělo. Ale tohle bylo strašné. Vlastně to nebylo strašné,strašné je slabé slovo. Bylo to mnohem horší, až se to slovy popsat nedá. Žár ještě zesílil.

Mé srdce tlouklo jako splašené. Jed už se do něj dostal.
Žár byl nesnesitelný a já vykřikla bolestí. Chytily mě něčí ruce a přidržely mě na zemi.
„Klid Bello, brzy to skončí, to ti slibuji.“ řekl hlas, hlas, který patřil osobě, kterou znám, kterou nenávidím. Jacobovi.
Jacobe, co tu sakra děláš? Nesahej na mě a vypadni! Myslela jsem si. Snažila jsem se to vyslovit, pootevřela jsem ústa, ale místo smysluplné věty se ozval jen další výkřik.

Kdybych to nezažila myslela bych si, že to není možné, ale mé srdce ještě víc zrychlilo.


Nevím, jak dlouho tady tak ležím, možná hodinu, den, dva, tři?  Netuším.
Oheň začal pomaličku ustupovat od konečků prstů. Sláva - už bude brzy konec. Doufám...
Brzy už byl pouze v hrudníku a stahoval se do srdce. Tep stále zrychloval a zrychloval.
Bolest se stáhla do srdce a oheň zesílil, to co jsem cítila doposud se s tím nedalo srovnat.
Zase jsem vykřikla. Opět jsem se zaposlouchala do svého tepu. Zjistila jsem že srdce začíná zpomalovat.  Párkrát vynechalo ale bilo z posledních sil dál. Pochvíli jsem své srdce slyšela naposledy. Bolest byla pryč.

Po chvíli jsem si uvědomila, že proměna je u konce. Je ze mě monstrum.
Rychle jsem otevřela oči a mrštně jsem  vyskočila a dopadla na všechny čtyři.
Rozhlédla jsem se kolem sebe. Všechny barvy byly zářivé a všechno tak ostré,  tomu jsem ale nevěnovala příliš velkou pozornost. Byla jsem obklopena několika vlky.

Začala jsem varovně vrčet. Zaostřila jsem mezi stromy, stál tam Jacob a neuvěřitelně páchl, vlastně všichni vlci neuvěřitelně páchli.
„Odejdi, Bello, a nikdy se nevracej, jestli tě tu ještě někdy potkáme, osobně tě zabiju.“ Vyzval mě k odchodu.
„Bella je mrtvá a už mi tak nikdy neříkej. Mé jméno je Isabella!“ křikla jsem a vrhla po něm nenávistný pohled. Pak jsem se otočila a běžela pryč.

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek This is hell, but I love fire - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!