Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajemná minulost - 30. Nesmíš zemřít!

Já a Game of Thrones


Tajemná minulost - 30. Nesmíš zemřít!Mám tu pro vás další dílek a v něm snahu o zárchranu Hailey. Přežije nebo ji čeká vysvobození v podobě smrti? Tento díl bych ráda věnovala svojí nej kamarádce, která byla předlohou Eileen a která mě zachraňuje když mám trable,stejně jako Eillen zachraňuje Hailey. P.S.Díky za komentíky a za vaši věrnost této povídce

                                                       30.  Nesmíš zemřít!

 Z POHLEDU EILEEN

   Co to bylo? Že by Hailey vstala? Hloupost. Na to nemá dost síly. Ale co jen to bylo za hluk? Jako když se rozbíjí sklo. Cože??? Ježíši!!! Krev!!! Cítím krev!!! Vyběhla jsem ze svého pokoje a běžela jsem k Hailey. Spatřila jsem ji ležící v posteli a všude byla krev. Samá krev. Byla všude. Panebože podřezala si krční tepnu! „Hailey, slyšíš mě? Proboha co jsi to udělala?“ křičela jsem a snažila jsem se jí rukou zastavit krvácení, ale moc mi to nešlo. Utrhla jsem si kus rukávu a přitiskla jsem jej k ráně. Po tvářích mi tekly slzy. Ztrácela jsem ji. Cítila jsem to, co se v ní odehrávalo. Chtěla zemřít. Poslední na co pomyslela, byl Edward, myslela na to, že ho miluje. A pak nebylo nic. „Sestřičko, tohle mi nesmíš udělat. Nesmíš mi umřít. On za to přece nestojí. No tak, prosím“ V tom do pokoje vběhnul Carlisle s Alice a ostatními. Carlisle je poslal pryč, když viděl tu spoustu krve. Zůstala jen Alice a Esme. Carlisle mě od Hailey odstrčil a přiložil jí na krk tlakový obvaz. „Carlisle vzala si i ty prášky“ špitla Alice „Sakra musí ihned od nemocnice, nebo bude pozdě. Jak je to dlouho co si je vzala?“ ptal se mě „Já nevím, já nevím. Carlisle zachraň ji. Nesmí zemřít. Nesmí mě nechat samotnou“panikařila jsem. Carlisle vzal Hailey do náruče a běžel s ní k autu. Následovala jsem jej. Musela jsem zůstat s ní.

   V nemocnici jsme byli rekordně rychle. Řídila Rose. Jeli jsme jejím kabrioletem. Já jsem seděla s ní vepředu a Carlisle vzadu bojoval o Haileyin život. „Musí hned na sál a taky vypumpovat žaludek“ rozdával povely, jen co jsme dojeli do nemocnice. Dělo se toho tolik. Chvílemi jsem nevnímala všechno kolem sebe. Jediné na co jsem musela neustále myslet, bylo Haileyino srdce. Ještě tlouklo. Zachrání jí určitě ano. Carlisle odešel na operační sál. Zůstala jsem s Cullenovými. Nikdo nic neříkal. Všichni jsme pohledem hypnotizovali dveře sálu. „Alice, viděla jsi, že to udělá, bylo v té vizi, že to přežije?“ prolomila mrtvolné ticho Rosalie „Ne, neviděla“ zněla Alicina odpověď. V ten moment se zastavil čas…

   „Carlisle“ vykřikla Esme jen co jej spatřila vycházet ze sálu „Jak jí je?“ ptal se ho Emmett „Je sice na živu, ale ztratila mnoho krve. Eileen jsi jediná, kdo jí může poskytnout krev k trasfúzi“ „Dobře“ souhlasila jsem Carlisle mě odvedl za sestrou, která mi vzala krev. Carlisle ji hned odnesl Hailey. „Můžu jít za ní?“ stihla jsem se ho zeptat „Ne, raději ne. Měla by ses jít vyspat a něco sníst. Tohle nebude jediná dávka krve, budeme jí potřebovat víc. Tak si odpočiň“ řekl a pak zmizel ve dveřích. Nechtěla jsem domů a taky jsem tam nešla. Zůstala jsem v nemocnici. Esme mě k ránu přemluvila, abych něco snědla v nemocniční kantýně. Ani nevím, co to bylo. Prostě jsem to snědla. Všechny moje smysly byly upnuty na Hailey. Ani nevím, kdy přesně se k nám připojil Alex, najednou tu prostě byl a nikdo proti tomu neřekl ani slovo. Celou dobu mě pevně svíral v náručí. Jeho teplé ruce a tlukot srdce mě uklidňovaly.

  Ještě několikrát mi brali krev. Říkala jsem si, ať si ji klidně vezmou všechnu, jen aby to sestřička přežila. V noci k nám přišel Carlisle s novinou. „Je mimo nebezpečí. Pořád ještě leží na jednotce intenzivní péče, ale už za ní můžete jít“ řekl a nám všem se okamžitě zvedla nálada. Neváhala jsem a pelášila za ní. Ležela na posledním pokoji. Byla napojená na všelijaké přístroje. „Hailey?“ promluvila jsem na ni, ale ona nereagovala. „Má v sobě utišující prostředky, ještě nějakou dobu bude spát“ vysvětlil mi Carlisle. Sedla jsem si na židli u postele a čekala jsem, až se probudí. Všichni jsme čekali. Carlisle se nemýlil. Spala ještě dlouho. Probudila se až k ránu. „Hailey, proboha co jsi to provedla“ rozbrečela jsem se. Hailey nijak nereagovala. Měla sice otevřené oči a dívala se mým směrem, ale jako by se díval skrze mě. Jako by byla tělo bez duše. „Hailey, jak se cítíš? Všem si nám pěkně nahnala. Co krk? Nemáš bolesti? Můžu ti píchnout morfium“ mluvil na Hailey Carlisle, ale neodpověděla ani jemu. Pohlédla na něj a po tvářích jí začaly stékat potůčky slz. Carlisle ji pohladil po vlasech. „Neboj se. Všechno bude zase v pořádku.“ snažil se jí uklidnit, ale Hailey to zdá se bylo jedno. Snažila jsem se do ní vžít a zjistit co cítí, jak na tom je, ale vždy když jsem to zkusila, jsem pocítila přímo nesnesitelné prázdno a na to jsou všechny léky marné.

 HAILEY

   Všude kolem mě byla tma. Byla hebká jako samet a byla vlídná. Najednou už jsem necítila ani bolest ani prázdnotu.  Všechny pocity zmizely a místo nich tu byly jiné. Cítila jsem se klidná, vyrovnaná. Pořád jsem cítila lásku k Edwardovi, prostupovala celým mým tělem. Ale ta láska už nebyla nešťastná. Všechno bylo tak jiné. Občas jsem v té tmě uslyšela hlasy, ale zněly tak tlumeně a z dálky, že jsem nebyla schopna rozpoznat, komu patří a ani mi to nevadilo. Ten klid byl tak opojný. Necítila jsem ani vlastní tělo. Moje duše a mysl jako by žily dál. Z ničeho nic pak ta tma začala slábnout. Všechno bylo jasnější. Napadlo mě, že už je to, to jasné světlo, o kterém mluvili lidé, kteří přežili svoji smrt a vrátili se do života. Světlo se přibližovalo a pak bylo jen nadosah ruky. Opět jsem slyšela hlasy. Byly blíž a blíž. Moje oči jako by v dálce zahlédly postavu v bílém, snažily zaostřit. Že by Bůh? pomyslela jsem si, ale nebyl to Bůh. Byl to Carlisle a hned vedle něj seděla Eileen. Něco mi říkala a plakala, ale já jsem nebyla schopna vnímat, co říká. Jak je to jen možné? Mám být přece mrtvá! Také Carlisle mi něco říkal. Ucítila jsem na svých tvářích stékající slzy, moje slzy. Carlisle mě pohladil po vlasech a já jsem cítila jeho dotek. Já nejsem mrtvá. Proboha já nejsem mrtvá! Blesklo mi hlavou a pak jsem znovu upadla do tmy, ale nebyla to ta samá tma jako předtím. Něco bylo jiné.

   Když jsem se znovu probudila, Eileen spala. Rozhlédla jsem se po místnosti. Byla jsem v nemocnici. Do pokoje vešla Esme. „Hailey, jak se cítíš?“ „Edward…“ zašeptala jsem a Esme lehce zkřivila obličej bolestí, jako by plakala, ale slzy jí netekly. Za to mě ano. Všechno se mi začínalo vracet. Ta samá bezmoc, prázdno, strach z dalšího dne. Bylo mi jasné, že Edward se nevrátil a nejspíš už ani nevrátí. S konečnou platností mi došla realita. Pravda, kterou se mi všichni po celou dobu snažili říct. Je konec. A já jsem dostala novou šanci. Bůh nebo snad osud chtěl, abych začala znovu a to nešlo ve Forks. Ne, tady ne. Chicago? napadlo mě. Proč vybrali zrovna Chicago? Ale to je jedno. Hlavní je, že tam nebude nikdo a nic, co by mi připomínalo Edwarda a Forks. Nikoho z Cullenových.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemná minulost - 30. Nesmíš zemřít!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!