Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 19 - Výprava

nbjgkzugbztg


Výprava

Až sme sa dočkali, do dverí z ničoho nič vletel Leo, na tvári mu pohrával úsmev.

 

„ Našiel som, našiel som ich sú severne od útesov, sú poriadne blbý keď neodišli ďalej.“

 

Posmieval sa im Leo, všetci sme sa postavili a boli rozhodnutí ísť. V tom do toho vbehol Ethan.

 

„ Počkajte, prečo by ostávali tak blízko, oni niečo chystajú, podľa mňa je to pasca!“

 

Vysvetloval, a ja som si až teraz uvedomila že ako on rozumne reaguje, ja vždy len pomocou reflexom, ale on si vždy rozmyslí každý ťah, je úžasný.

 

Všetci sme prikývli akože rozumieme, a dohadovali sa na taktike. A dohodli sme sa asi tak že doterajší plán platí, ale pri prvom podozrení na nebezpečenstvo sa všetci zídeme a Ethan nás teleportuje.

 

A tak sme vyrazili, Ethan si ma celú dobu držal blízko pri tele, až tak moc sa o mňa bál. Boli sme asi kilometer od toho miesta, nesmeli nás ucítiť. Plán znel takto Ethan nás teleportuje a potom podľa situácie sa vrhneme na ostatných.

 

Bola som nervózna, až tak moc nervózna, čo ak sa Ethanovi niečo stane? Alebo tým skvelým ehm... ľuďom? Oni tu kvôli mne obetujú svoje životy, nikdy si to neodpustím. Ethan sa na mňa pozrel, dlho ma pobozkal, tým ma ešte väčšmi vystrašil, bol to ten bozk čo dávajú vo filmoch vojaci keď idú na istú smrť. Pritiahla som si ho bližšie a vášnivo ho začala bozkávať. Až potom som si uvedomila že tu nie sme sami.

 

Odtiahli sme sa od seba a začudovane hľadeli, prebehlo medzi nami niečo strašne moc silné láska, dohodlanie, smútok, a strach. Spamätala som sa a naznačila Ethanovi že  už môžeme ísť. Ethan nás preniesol.....

 

Stáli sme na nejakej chodbe, a uvidela som Kassandru a Ernesta ako vydesene na nás hľadia, Ray nás obalil. A Ernest ani Kassandra nemali žiadnu šancu, zničili sme  a ponáhľali sa za Maggie.

 

Po ceste sme stretli Phila, než nás stihol „uspať“ Marko na neho použil tlakovú vlnu a potom sme ho spoločne zničili. Ostávala už len Shelly a Nagel, Nagel bude ťažký, ale Shelly mi je aj vlastne celkom ľúto.

 

Na konci chodby som sa zastavila, bola tam Shelly poplakávala na zemi a pokúšala si pripevniť svoju odtrhnutú ruku späť na miesto. Zase reflexom som sa ku nej rozbehla a sklonila sa ku nej, ona nebola až taká zlá.

 

„ Shelly čo sa stalo?“

 

Usmrkane sa na mňa pozrela, a potom rozjasnila svoju tvár a usmiala sa na nás.

 

„ Rada ťa vidím Kei, som rada že sa ti nič nestalo...no vieš... neposlúchla som Nagela“

 

Posmrkla nešťastne, vždy bola takáto ....divná, ale nie zlá. Objala som ju, ruka sa jej už skoro celkom zacelila.

 

„ Nechceš ísť s nami, dáme ti nový domov a slobodu, už nikdy nikto ťa nebude byť ani ti rozkazovať.

 

Len mlčky prikývla a šla s nami ďalej.

 

Došli sme do veľkej miestnosti a v kúte sa krčila Maggie, Peter, Sue, Bonnie, ktorá bola úplne ztrhaná a kde je Dan?!?!

 

Dana potom doniesol neznámy upír a až potom si nás všimol. A on začal po nás hádzať oheň! Ray nás obalil aj našich priateľov a Marko pustil dve extra silné vlny ktoré ich odhodili preč. Nagel aj s tým upírom čo vrhal oheň boli vrytý do steny a zatiaľ sa moc nehýbali. Ethan všetkých zvolal bližšie, aby sme sa teleportovali.

Ale v tom nás zasiahla jedna ohnivá guľa začali sme sa hasiť a najviac si to odniesol Ethan, bol úplne zničený, podoprela som ho a ťahala sa s ním von. Neviem čo sa tam vo vnútri potom dialo, o chvíľu vyleteli všetci von, vzali Ethana a utekali sme preč, až po chvíli som si všimla že nám niekto chýba.

 

Preboha! Kde je Marko?

 

„ Leo! Kde je Marko?!?!“

 

„ Prepáč Kei, ale ten sviniar ho zasiahol priamo, on bol na mieste mŕtvy, ale neboj sa pomstili sme ho.“

 

Dopovedal smutne Leo, a mne sa už po tvári spúšťali krvavé slzy nešťastia.


ďalšia časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 19 - Výprava:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!