Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 17 - Krásne svetlo

Leah


Krásne svetlo

 

A prišiel ďalší bozk, a ďalší a ďalší, bol to ten prúd bozkov, ktorý som nikdy nechcela prerušiť. On bol taký nežný, a tak nevysloviteľne sladký,  nebozkával ako nik iný, neboli to predstierané bozky, taktiež nie nútené, ale tak moc krásne precítené iba láskou.

 

Asi po hodine sa Ethan odo mňa odtiahol a tak prerušil túto krásnu chvíľu, ale taktiež začal aj novú ešte krajšiu, pozeral sa na mňa ako na svoj najväčší poklad, ako  na lásku jeho života a ja som sa i tak cítila.

 

Moju tvár vzal do svojich rúk a začal šepkať ten najkrajší príbeh na celom svete.

 

„ Vieš poznal som jedného chlapca, stal sa niečím čím by nikdy nechcel byť, nenávidel sa za to a každého iného taktiež, žil dlho sám, bol smutný, a nedokázal popravde ani poriadne žiť, po dlhých rokoch samoty sa mu podarilo nájsť milujúcu rodinu ktorá sa po čase rozrástla, bol šťastný , moc šťastný, ale stále mu niečo v jeho večnosti chýbalo, a on hlupák to šťastie mal už pred sebou hodnú chvíľu a nedokázal si ho chytiť..... odpustíš mi to?“

 

Opýtal sa mierne zmučený, boli to tie naozaj najkrajšie slová, nič som neodpovedala, iba sa na neho vrhla svojím objatím, tak moc som sa ku nemu tisla, a on mi to vďačne oplácal.

 

„ Nemám čo“

 

Odpovedala som po chvíli na jeho otázku, hoci si myslím že i tak pochopil že sa na neho nehnevám. Zdola sme započuli smiech, iste sa i ony skvelo bavia tak prečo ich ešte chvíľu nepotrápiť a nenechať osamote?

 

Ethan sa ku mne naklonil aby ma pobozkal, keď už ukončieval náš bozk, z očí mi sňal okuliare, šokovane som sa na neho pozrela a to bola chyba. Tok mojich myšlienok ma úplne zatienil. Zapozerala som sa a videla to.

 

On mal taký príšerný život! Keď bol malý mal detskú obrnu, nedokázal poriadne chodiť, tak asi pre to teraz ten dar teleportu, jeho otec bol zviera, znásilňoval ho, bil, neznášal, mamka mu zomrela pri pôrode, chudák, môj Ethan..... Potom sa rozhodol už nepočúvať otca, a utiekol mu, videla som ho ako kríval keď v noci vychádzal von, ako spadol niekoľko krát na schodoch, ale i tak sa zodvihol a šiel ďalej....

 

Išiel po ceste, popri lúke, a potom ho uvidel, stál pred ním a lačne sa na neho díval, uvidel záblesk v jeho krvavých očiach, nestačil vydať ani hlásku a už sa prisal na jeho krk, Ethan v tej chvíli omdlel, pred očami sa mi na chvíľu objavila tma, a tú potom vystriedalo svetlo.

 

Ležal na pláži, nevedel kde, keďže blízko jeho domova žiadne more nebolo, chvíľu nechápal no potom sa pozrel na svoje ruky, oni sa ligotali pod svetlom slnka, bolo to pre neho moc desivé, on absolútne nevedel čo je nikto mu o tom nepovedal, nevaroval ho. Postavil sa na nohy, a zase prišla ďalšia vlna zdesenia, ten pohyb taký rýchly,  nadýchol sa.....

 

Ucítil to, tú vôňu ktorá mu zakrvavila myseľ, a on nepočúval nič iné len inštinkt, nájsť pôvodcu tej krásnej vône. Otočil sa za ním stálo malé dievčatko a prekvapene na neho pozeralo, ľúbilo sa jej jeho telo, tak krásne ligotajúce sa. Dievčatko nestihlo ani zakričať a on už jej svoje zuby zaťal do jej mladého telíčka.

 

Po chvíli sa spamätal, videla som to všetko, to ako sa skoro zbláznil, ako nevedel čo má robiť, pokúšal sa zabiť viacej krát ako ja, no nedarilo sa mu to, bol zúfalý, tak nešťastný, a vtedy ho našiel Peter.

 

Daroval mu novú rodinu, kam najprv patril Dan, a po Danovej záchrane aj Bonnie, videla som ho konečne aspoň na chvíľu šťastného. A potom ho znovu tá temnota zahalila, zase bol sám, a nechcelo sa mu už žiť, ale žil pre nich, pre iných.

 

Ďalej som videla môj príchod, on ... on ma miloval od prvej chvíle, on ma vždy chcel ochrániť, videla som  všetko a aj cítila... aký bol šťastný, keď som bola s ním, a akú zúfalosť cítil keď som tu nebola, alebo keď som bola s Chrisom.

 

A v tom sa všetko skončilo, skôr ako by moja schopnosť stačila pokračovať, som sa pritlačila Ethanovi na hruď a rozplakala sa, od dojatia, od strachu o neho, od toho aký mal hrozný život, nikdy ho neopustím, nesmiem, nie to sa nestane. Zovrel ma vo svojom láskavom náručí a bozkával ma do vlasov, dokonalá chvíľa.

 

Dvere vrzli, a v nich sa objavila usmievavá Chris...Nagelova hlava.... ČOŽE?!?!

 

ďalšia časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 17 - Krásne svetlo:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!